45) Κακή ημέρα του Άγιου Βαλεντίνου! 💘

373 14 86
                                    

Previously in My "Brother''

- Η Izabella έζησε άλλο ένα αξέχαστο πρωινό μαζί με τον Jason! 🤩

- O μπαμπουίνος ξαφνικά έγινε άλλος άνθρωπος!😅

- O Brandon με τον Jason βάζουν ξανά ένα στοίχημα μετά από τόσα χρόνια! ⚽️

- O μπαμπουίνος μας κερδίζει και ο καραγκιόζης παίρνει πόδι από τα κεφάλαια! (Μάλλον...🤫)

- Άρχισε το Survivor και ενώ πολύ μαχητές είναι κουκλιά δυστυχώς είναι και λίιιιιγο σκατοχαραντήρες!😝

This time...

Izabella's POV

Αχχ η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου...

Η ημέρα που όλα τα ζευγαράκια περιμένουν πως και πως για να γιορτάσουν τον έρωτα τους λες και όλες τις άλλες μέρες βρίσκονται στα μαχαίρια, τσακώνονται και πλακώνονται χωρίς έλεος!

Η ημέρα που όσοι είναι μόνοι τους αγοράζουν σοκολάτες και πατατάκια για τον εαυτό τους και κάθονται στην γωνίτσα τους τρώγοντας τα και κλαίγοντας ότι θα μείνουν για πάντα στο ράφι και όχι αυτό με τα ποτά!

Η ημέρα που μισώ περισσότερο από κάθε άλλη ημέρα του χρόνου -ακόμα και από τις βροχερές Δευτέρες με σχολείο, περίοδο και αρακά στο σπίτι για μεσημεριανό- γιατί δεν έχει κανένα απολύτως νόημα!

Και δεν το λέω αυτό γιατί δεν έχω ταίρι αλλά γιατί ισχύει!

Ναι σίγουρα σε πιστέψαμε όλοι!

Αφροξυλάνθη μην με διακόπτεις γιατί θα χάσω τον ειρμό μου!

Συγγνώμη παρακαλώ συνέχισε να απαγγέλλεις τις ανοησίες σου!

Που είχα μείνει??

...

Ορίστε τον έχασα και δεν ξέρω τώρα τι άλλο να πω!

Καλύτερα γιατί και αυτά που ήδη είπες βλακείες ήταν!

Αμάν πια μια φορά είπα να ξεκινήσω το κεφάλαιο κάπως διαφορετικά αντί να πετάγομαι από το κρεβάτι μου λόγο του εκνευριστικού ξυπνητηριού και το κατάστρεψες!

Καλά άντε ντύσου τώρα να πας σχολείο γιατί όσο μένεις στο κρεβάτι μπορεί να σου ξανά έρθει αυτός ο ειρμός και άντε να ξανά ξεκουμπιστεί μετά!

𝙼𝚢 "𝙱𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛"Where stories live. Discover now