6) Runaway Baby 🏃

636 28 3
                                    

Jason's POV (Από εκεί που κυνηγούσε την Izabella)

Βγήκαμε έξω από το σπίτι των παιδιών και συνεχίσαμε να τρέχουμε, για την ακρίβεια να κυνηγάω εγώ την ηλίθια!

Που θα πάει θα την πιάσω, δεν είναι και τόσο γρήγορη!

Ξέρεις η τύπισσα πάει βόλεϊ!

Και!? Όπως είναι καθυστερημένη στο μυαλό έτσι είναι και καθυστερημένη στο τρέξιμο!

Πάει από εδώ, πάει από εκεί, στρίβει σε δρόμου, στενά-

Και στο background ακούγεται το τραγούδι του Bruno Mars το "Runaway Baby" έτσι για να παίζει και ένα τραγούδι με νόημα καθώς τρέχετε!

Πότε θα κόψεις τις μαλακίες είπαμε!?

Δεν είπαμε θες να πούμε τώρα!?

Όχι απλά θέλω να γίνει σύντομα!

Την βλέπω να στρίβει κάπου και αφού τρέχω προς τα εκεί στρίβω και εγώ και....όπα μισό πού πήγε??!

Ποοο...πες μου πως δεν την έχασα πάλι!?

Αφού στο είπα πως είναι γρήγορη!

Γαμώτο θα μου το πληρώσει όλο αυτό που έγινε και αν δεν είναι σήμερα τότε θα είναι σίγουρα αύριο στο σχολείο!

Καλά μόνο μην ορκίζεσαι!

Σκάσε εσύ!

Έκατσα και την έψαξα για λίγο, αλλά πιο το νόημα ξέρει να κρύβεται πολύ καλά η ύπουλη βλάχα!

Ναι αυτό φταίει!

Ναιαυτό και τώρα σταμάτα!    


Αποφάσισα να πάω πάλι πίσω στο σπίτι του Louk και το πολύ, πολύ αν αρχίσει να με πρήζει πάλι με την ηλίθια, θα πάρω την τσαντούλα μου και θα πάω σπιτάκι μου!

Την καλύτερη δουλειά θα κάνεις!

Χτύπησα το κουδούνι και μου άνοιξε η Elizabeth!

Elizabeth- <Πες μου πως δεν την σκότωσες?!> με ρώτησε καθώς μου έκανε χώρο να περάσω μέσα.

Κόντεψα!

Ούτε καν!

Jason- <Έχε χάρη που το ιγκουάνα ξέρει να κρύβεται καλά αλλιώς...!> της είπα καθώς ανέβαινα την σκάλα για το δωμάτιο του κολλητού μου.

Μόλις έφτασα απέξω άνοιξα την πόρτα απότομα και αφού με κοίταξε με γουρλωμένα μάτια και κατά τρομαγμένος έπεσα με φόρα πάνω στο κρεβάτι του!

𝙼𝚢 &quot;𝙱𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛&quot;Where stories live. Discover now