Previously in My "Brother''
- Ο Jason αποκαλύπτει στην Izabella τα συναισθήματα του και της δίνει χρόνο για να σκεφτεί! 🤔
- Η Izabella αποφασίζει να ακούσει την καρδιά της και να βάλει στην άκρη της περίπλοκες σκέψεις της! ❤
- Τα παιδιά μαζεύονται στο σπίτι των διδύμων για να δουν το Fast and furious 9! 🚘 (Εγώ να δω πότε θα πάω να το δω! 😅)
- Τα πιτσουνάκια μας επιτέλους τα φτιάξανε! 🥰
- Έκανα το πρώτο μου μπάνιο στην θάλασσα για φέτος αυτή την βδομάδα και κάηκα τόσο που δεν ήθελα ούτε τα ρούχα μου να με ακουμπάνε γιατί έτσουζε! 🔥
This time...
Izabella's POV
Μόλις έβγαλα τα κλειδιά μου από την τσέπη άνοιξα σιγά σιγά την πόρτα για να μην ακουστεί και κοίταξα μέσα για να δω αν είναι κανείς.
Izabella- <Εντάξει ελεύθερο το πεδίο!> είπα και με μια του κίνηση άνοιξε την πόρτα σπρώχνοντας με απαλά για να περάσουμε μέσα.
Jason- <Τέλεια!> μου απάντησε κοιτώντας με πονηρά και με το που έκλεισε την πόρτα πήγε να έρθει προς το μέρος μου αλλά το σταμάτησα.
Έχουμε μερικές ώρες που τα φτιάξαμε και με το που φύγαμε από το σπίτι των παιδιών είναι ασυγκράτητος και δεν σταματάει τα φιλιά και τα χάδια.
Είναι που εσύ και αυτός δεν θα ήσασταν μέσα στα μέλια αν τα φτιάχνατε!
Πότε το είπα εγώ αυτό??
Στο προηγούμενο κεφάλαιο aka σχολείο όταν ήσουν έτοιμη να ξεράσεις που έβλεπες για ακόμη μια φορά μες τα μέλια τον Louk και την Maddie!
Λυπάμαι δεν θυμάμαι κάτι τέτοιο!
-_-
Izabella- <Ηρέμησε γιατί θα μας ακούσουν αν είναι γενικά μέσα στο σπίτι!> του είπα και αμέσως μούτρωσε κάνοντας την φάτσα του λυπημένου κουταβιού που το έχεις μαλώσει γιατί σου έφαγε της παντόφλες.
Jason- <Καλά πάμε πάνω!?> με ρώτησε και μόλις κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου για να του απαντήσω αμέσως το πρόσωπο του πάλι άστραψε.
Δεν περίμενα ποτέ ότι φτιάχνοντας τα μαζί μου θα ήταν τόσο χαρούμενος!
Βασικά γενικά δεν περίμενα ποτέ να τα φτιάξω μαζί του και ειδικά την περίοδο που τσακωνόμασταν συνέχεια!
ESTÁS LEYENDO
𝙼𝚢 "𝙱𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛"
Novela JuvenilIzabella- <ΓΙΑΤΊ ΤΟΝ ΈΔΙΩΞΕΣ ΡΕ ΒΛΆΚΑ?! ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΓΑΜΗΜΈΝΟ ΛΌΓΟ ΤΟ ΈΚΑΝΕΣ ΑΥΤΌ?!> τον ρώτησα με το που άνοιξε την πόρτα του δωματίου του και σταύρωσα τα χέρια μου κάτω από το στήθος μου. /- <ΈΤΣΙ ΓΟΥΣΤΆΡΩ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΔΏΣΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΌ ΓΙΑΤΊ ΤΟ...