Previously in My "Brother''
- Ο Nick κάποια στιγμή θα πιαστεί στα χέρια της αδελφή του και δεν θα τον σώσει κανένας! 😅
- Μέχρι και οι φίλες της Izabellas πιστεύουν πως ζηλεύει τον Jason και την ξανθόψυρα! 😝
- Ο Brandon πάει μαζί με τα παιδιά στο σπίτι των διδύμων αλλά σε κάποιον δεν άρεσε καθόλου αυτό! 😒
- Εμφανίζονται από το πουθενά η Natalia και ο Cameron! 😐
- Η ξανθόμυγα γνωρίζει από παλιά την ξανθόψυρα! 😑
- Δεύτερη καραντίνα και μάλλον θα χρειαστώ ψυχίατρο μετά από αυτό! 🤪😂
This time...
Izabella's POV
Η μπάλα άρχισε να έρχεται προς το μέρος της Liz και εκείνη αμέσως τη χτύπησε με μανσέτα.
Αμέσως κατευθύνθηκε προς τη μεριά της Maddie και εκείνη αφού έκανα μια ψηλή πάσα την έστειλε προς το μέρος μου.
Μόλις έφτασε στο κατάλληλο ύψος έκανα μερικά βήματα μπροστά κι αμέσως πήδηξα ώστε να την καρφώσω προς το απέναντι γήπεδο.
Όταν η μπάλα χτύπησε κάτω στο πάτωμα μην μπορώντας καμία αντίπαλος να την προλάβει για να την χτυπήσει, ο διαιτητής σφύριξε τη λήξη του παιχνιδιού.
Yes!!
Άλλη μία νίκη χάρης εμένα!
Γκουχου...γκουχου...
Και τις υπέροχες συμπαίκτριές μου φυσικά!
Ψωνάρα αμέσως μόνο τον εαυτό σου να πεις!
Έλα μωρέ ούτε μία πλάκα δεν μπορώ να κάνω!
Αμέσως όλη η ομάδα ήρθε κατά πάνω μου και άρχισαν τα κορίτσια να με αγκαλιάζουν ζητωκραυγάζοντας.
Κος Βερίκοκος- <Μπράβο τα κορίτσια μου έτσι σας θέλω!> μας είπε ενώ ήρθε προς το μέρος μας χτυπώντας παλαμάκια σαν φώκια που χειροκροτεί επειδή πέτυχε ένα απλό κόλπο με την μπάλα.
Μόλις σταματήσαμε να ζητωκραυγάζουμε πήγαμε προς τα αποδυτήρια για να αλλάξουμε.
Πρέπει να ξεκουραστούμε και λίγο εξάλλου έχουμε και σε ένα αποκριάτικο πάρτι να πάμε το βράδυ!
YOU ARE READING
𝙼𝚢 "𝙱𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛"
Teen FictionIzabella- <ΓΙΑΤΊ ΤΟΝ ΈΔΙΩΞΕΣ ΡΕ ΒΛΆΚΑ?! ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΓΑΜΗΜΈΝΟ ΛΌΓΟ ΤΟ ΈΚΑΝΕΣ ΑΥΤΌ?!> τον ρώτησα με το που άνοιξε την πόρτα του δωματίου του και σταύρωσα τα χέρια μου κάτω από το στήθος μου. /- <ΈΤΣΙ ΓΟΥΣΤΆΡΩ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΔΏΣΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΌ ΓΙΑΤΊ ΤΟ...