Previously in My "Brother"
- Ο Jason είδε καταλάθος την Izabella μόνο με τα εσώρουχα! 🔞
- Ο κύριος Max κάλεσε την οικογένεια Blossom στην εκδήλωση που διοργάνωσε μια από τις εταιρίες του! 😄
- Ο Nick κοκκίνισε στην αναφορά της πολύ καλής του φίλης! 😊
- Ένας μίνι αλλά ελπίζουμε τελευταίος τσακωμός παίχτηκε μεταξύ της Izabellas και του Jason που όμως κατέληξε πολύ καλά! 😏
- Όσο και αν συμπαθώ τον Ντάφι θεωρώ πως ήρθε ο καιρός να φύγει από το Survivor και ο τελικός του House Of Fame είναι σήμερα και ελπίζω ο Στέφανος να κερδίσει #teamstefanos! ❤️
This time...
Izabella's POV
Η ζέστη είναι ανυπόφορη τις τελευταίες μέρες κάτι που δείχνει πως το καλοκαίρι μπήκε για τα καλά!
Ευτυχώς που μέσα σε κάθε χώρο του σπιτιού υπάρχουν κλιματιστικά γιατί δεν θα επιζούσαμε από όλο αυτό!
Jason- <Μωρό μου ζεσταίνομαι!> τον άκουσα να λέει ξεφυσώντας ενώ έκανε αέρα με το μικρό μαξιλάρι του καναπέ.
Izabella- <Και εγώ αγάπη μου αλλά σε αυτό το πράγμα δεν χαμηλώνει περισσότερο η θερμοκρασία του!> του απάντησα ενώ είχα σταθεί μπροστά από το κλιματιστικό και προσπαθούσα να το ρυθμίσω.
Ξαφνικά δύο χέρια τυλίχτηκαν γύρω από την μέση μου και μόλις γύρισα λίγο το κεφάλι μου συνάντησα το πανέμορφο προσωπάκι του.
Jason- <Έχω μια ιδέα για να νιώσουμε κάπως καλύτερα!> μου είπε έχοντας ένα πονηρό χαμόγελο σχηματισμένο στο πρόσωπο του.
Γύρισα ώστε να τον κοιτάω καλύτερα και τοποθέτησα τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του.
Izabella- <Τι ιδέα??> τον ρώτησα ενώ του χαμογέλασα και εγώ με τον ίδιο τρόπο και αμέσως ένωσε τα χίλια μας σε ένα παθιασμένο φιλί.
Άρχισε να με χαϊδεύει απαλά στην μέση μου και σιγά σιγά κατέβαινε προς τον κώλο μου όπου όταν έφτασε εκεί μου τον ζούλιξε!
Jason- <Πήδα!> μου είπε αγνοώντας την ερώτηση που του έκανα και χωρίς να το πολύ σκεφτώ έκανα ότι μου είπε.
Μας μετέφερε και τους δύο πίσω στον καναπέ και αφού με ξάπλωσε ανέβηκε από πάνω μου.
YOU ARE READING
𝙼𝚢 "𝙱𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛"
Teen FictionIzabella- <ΓΙΑΤΊ ΤΟΝ ΈΔΙΩΞΕΣ ΡΕ ΒΛΆΚΑ?! ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΓΑΜΗΜΈΝΟ ΛΌΓΟ ΤΟ ΈΚΑΝΕΣ ΑΥΤΌ?!> τον ρώτησα με το που άνοιξε την πόρτα του δωματίου του και σταύρωσα τα χέρια μου κάτω από το στήθος μου. /- <ΈΤΣΙ ΓΟΥΣΤΆΡΩ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΔΏΣΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΌ ΓΙΑΤΊ ΤΟ...