38) "Δέχομαι!"💍

395 14 62
                                    

Previously in My "Brother''

- Η Κυρία Mary είναι μάγισσα! 😂🧙‍♀️

- Ο Jason είναι πολύ μπερδεμένος όσον αφορά το πως νιώθει για την Izabella! 😏

- Στάζει φαρμάκι η Izabella και δίνει δωρεάν ζέστες χυλοπίτες στον Brandon! 😂

- Τελικά τα νεύρα του Jay τα πλήρωσε ο σάκος στο τέλος! 🥊

- Είχα πολλά νεύρα όταν το έγραφα αυτό το κεφάλαιο οπότε να με συγχωρείται για το απρεπές λεξιλόγιο μου σε μερικά σημεία! 😅😒

This time...

Izabella's POV

*Ντρινν...ντρινν...ντρινν...*

ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι *βαθιά ανάσα* ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙιιιιιιιιιιιι....

Τι όχι καλέ??

Δεν θέλω να σηκωθώ, δεν θέλω να πάω σχολείο, δεν θέλω να δω τα μούτρα του!

Τι σου έκανε πάλι ο Jason??

Ααα ο μπαμπουίνος τίποτα -περιέργως- για τον ηλίθιο τον πρώην μου μιλάω!

Δεν ξέρω αλλά από την στιγμή που ήρθε στο σχολείο δεν έχω όρεξη να πηγαίνω!

Ναι γιατί πριν έρθει ξυπνούσες πριν το ξυπνητήρι, ετοιμαζόμουν γρήγορα και πήγαινες πρώτη πρώτη στο σχολείο!

Εντάξει το παραδέχομαι ούτε τότε ήθελα να πηγαίνω αλλά πήγαινα και τελικά πέρναγα κάπως καλά, τώρα έχω αυτόν μέσα στα πόδια μου -όχι στην κυριολεξία προς Θεού εγώ είμαι παιδάκι της εκκλησίας και αν δεν παντρευτώ δεν θα αφήσω κανέναν άντρα ούτε το χέρι να μου πιάσει- και με ακολουθεί όπου πάω για να με παρακαλάει να είμαστε πάλι μαζί!

Λες και εγώ θα ξεχάσω αμέσως με ένα του κωλοσυγγνώμη τι μου έκανε τότε στο Γυμνάσιο!

Χα είναι πολύ μαλάκας αν νομίζει ότι θα γίνει κάτι τέτοιο!

*Ντρινν...ντρινν...ντρινν...*

Σκάσε και εσύ να πούμε!

Αμέσως έβγαλα το χέρι μου μέσα από το ζεστό πάπλωμα και έκλεισα το κωλοξυπνητήρι.

Άλλος ένας πολύς σοβαρός λόγος για να μην θέλω να σηκωθώ -μην σου πω πιο σοβαρός και από τον προηγούμενο- είναι ότι νυστάζω!

Εγώ πάντως λέω να σηκωθείς γιατί μπορεί να έρθει πάλι ο αδελφός σου όπως τις προάλλες και να σε ξυπνήσει με τον δικό του μοναδικό τρόπο!

𝙼𝚢 "𝙱𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora