Previously in My "Brother"
- Τελικά δεν την φίλησε ο Jason την Izabella! 😛
- Ο Cameron ήθελε να πει κάτι σημαντικό στην Izabella αλλά δεν μπόρεσε γιατί τον διέκοψε ο Jason!😅
- Η έκπληξη πήγε καλά αφού πρόλαβε η Izabella και κρύφτηκε με την βοήθεια φυσικά του Jason!😂
- O Jason κοιμήθηκε στο ίδιο κρεβάτι με την Izabella! Δύσκολη η απόφαση που πήρε και ακόμα πιο δύσκολο το πρωινό ξύπνημα που θα έχει!😂
- Άρχισα να βλέπω την σειρά Shadowhunters και οι πρώτες δύο σεζόν ήταν πολύ καλές αλλά η τρίτη είναι για κλάματα!😅 Προτείνεται μου καμιά καλή ξένη σειρά αν βλέπετε...
This time...
Izabella's POV
Το κεφάλι μου πόναγε υπερβολικά πολύ!
Τι ήθελα και ήπια τόσο πολύ αφού ξέρω πως την επόμενη μέρα θα έχω τρελό πονοκέφαλο!
Έλα ντε και εμείς για αυτό απορούμε γιατί ήπιες τόσο!
Απλά το είχα ανάγκη, είχα ανάγκη να πιω και να ξεχάσω όλα αυτά που συνέβησαν!
Flashback
Cameron- <Εμμ Izabella μπορούμε να μιλήσουμε??> με ρώτησε μόλις ήρθε κοντά μου στην γωνίτσα όπου καθόμουν.
Αα ναι σώστα είχα ξεχάσει πως ήθελε από πριν να μου πει κάτι.
Izabella- <Ναι φυσικά!> του είπα και αφού με έπιασε από το χέρι αρχίσαμε να προχωράμε προς την κουζίνα.
Μόλις μπήκαμε μέσα και είδαμε ότι δεν είναι κανένας κλείσαμε την πόρτα πίσω μας και κάτσαμε στο τραπέζι ο ένας δίπλα στον άλλον.
Cameron- <Λοιπόν που είχα μείνει...αα ναι στο ότι ήθελα να σου μιλήσω εδώ και καιρό αλλά ήθελα να το κάνω όταν θα ξανά συναντιόμασταν!> μου είπε και κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου.
Izabella- <Ναι εκεί είχες μείνει για πες μου τώρα τι είναι αυτό που θες να μου πεις καιρό!> του είπα και του χαμογέλασα.
Cameron- <Εεε δεν ξέρω η αλήθεια είναι πως θα το πάρεις αλλά...θα ήθελες Izabella να γίνει...> άρχισε να λέει και περίμενα με ανυπομονησία για να το ακούσω.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝙼𝚢 "𝙱𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛"
Ficção AdolescenteIzabella- <ΓΙΑΤΊ ΤΟΝ ΈΔΙΩΞΕΣ ΡΕ ΒΛΆΚΑ?! ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΓΑΜΗΜΈΝΟ ΛΌΓΟ ΤΟ ΈΚΑΝΕΣ ΑΥΤΌ?!> τον ρώτησα με το που άνοιξε την πόρτα του δωματίου του και σταύρωσα τα χέρια μου κάτω από το στήθος μου. /- <ΈΤΣΙ ΓΟΥΣΤΆΡΩ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΔΏΣΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΌ ΓΙΑΤΊ ΤΟ...