Izabella's POV
Μόλις έφτασα στο σπίτι μου έβγαλα τα κλειδιά από την τσάντα μου και άνοιξα την πόρτα για να μπω μέσα.
Μόλις μπήκα κατευθύνθηκα προς το σαλόνι και είδα πως η μάνα μου έλειπε!
Ευτυχώς σήμερα είναι στην δουλεία της...μάλλον!
Γιατί μάλλον καλέ?!
Γιατί έχω να την δω από χθες το βράδυ όποτε ή θα είναι στην δουλειά της ή θα είναι ακόμα με τον επιχειρηματία.
Αχχ...ελπίζω το φορεματάτι μου να είναι καλά!
Γιατί μαρή τρελή τι μπορεί να πάθει?!
Να σκιστεί σίγουρα!
Κατευθύνθηκα προς την κουζίνα και αφού δεν είδα καμιά κατσαρόλα κοίταξα στο φούρνο.
Και ναιιιιι παστίτσιοοοο...ότι καλύτερο υπάρχει!
Αμέσως το έβγαλα από το φούρνο με μια πετσέτα γιατί ήταν ακόμα λίγο ζεστό και έκοψα ένα τεράστιο κομμάτι για να φάω!
Χοντρήηη!
Αϊ στο διάολο Αφροξυλάνθη!
Δεν μπορεί σε έχει βάλει ο άλλος ο μαλάκας να μου σπας τα νεύρα όποτε δεν μπορεί αυτός έτσι!?
Ναι αλλά πως το ξέρεις?! Μας έχεις δει να μιλάμε εε...λογικό αφού μιλάμε κάθε μέρα, όλη μέρα!
Είμαι σίγουρη για αυτό!
Ξαφνικά άκουσα κλειδιά στην πόρτα και πήγα να δω ποιος ήρθε.
Ο Nick μόλις είχε έρθει και αφού μπήκε με βήματα σαν της γάτας -υποτίθεται μάλλον για να μην ακουστεί- έκλεισε την πόρτα αργά και ήρεμα.
Izabella- <Γιατί προσπαθείς να μπεις μέσα στο σπίτι αθόρυβα με μεγάλη αποτυχία μπορώ να πω!?> τον ρώτησα και γύρισε και με κοίταξε με γουρλωμένα μάτια.
Για την ακρίβεια με ένα γουρλωμένο μάτι μιας και το άλλο το είχε καλύψει με το χέρι του.
Τι γίνεται!?
Βράζει και χύνεται!
Θυμήθηκες και τις τάπες που ρίχναμε στο δημοτικό μωρέ μπράβο σου!
Nick- <Ααα εσύ είσαι! Δεν μου λες έχεις αυτή την κρέμα που βάζετε εσείς τα κορίτσια που είναι στο χρώμα του δέρματος για να καλύψετε κάποιο σημάδι!?> με ρώτησε και τον κοίταξα περίεργα.
Τι το θέλει το make-up ο μικρός?
Βρε λες να την κουνάει την αχλαδιά ο αδερφός σου?!
YOU ARE READING
𝙼𝚢 "𝙱𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛"
Teen FictionIzabella- <ΓΙΑΤΊ ΤΟΝ ΈΔΙΩΞΕΣ ΡΕ ΒΛΆΚΑ?! ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΓΑΜΗΜΈΝΟ ΛΌΓΟ ΤΟ ΈΚΑΝΕΣ ΑΥΤΌ?!> τον ρώτησα με το που άνοιξε την πόρτα του δωματίου του και σταύρωσα τα χέρια μου κάτω από το στήθος μου. /- <ΈΤΣΙ ΓΟΥΣΤΆΡΩ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΔΏΣΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΌ ΓΙΑΤΊ ΤΟ...