25.12.2020
12.37Rüya: Ne diyorsun kardeşim, nerden senin güzelin oluyorum?
0530......: 03.12.2020 tarihi de şöyle bırakayım.
0530......: Sana da günaydın.
0530......: Güzelimi beğenmedin mi?
0530......: Peki o zaman sevdiğim hanım nasıl?
Rüya: Kimsin?
0530......: Öylesine biri. Takılma sen detaylara.
0530......: Ee oyuna ne diyorsun, otuz günlük bir oyun?
Rüya: Nasıl bir oyun?
Rüya: Bir ay boyunca sabah akşam burda mı yatıp kalkmaya karar verdin? Eğer öyleyse ben elendim.
0530......: Yoo bir ay boyunca değil otuz gün sadece ayrıca ben onca işimin arasında burda sana yazıyorsam sen de bir zahmet arada bir yaz şuraya.
Rüya: Hasta mısın oğlum? Ha bir ay ha otuz gün aynı şey işte.
Rüya: Sadece senin mi işin var ben işsiz miyim?
0530......: Bu ay otuz bir çekiyor ben otuz diyorum arada koskoca bir gün var ayrıca oğlum falan olmuyor yiğidim falan de sen.
0530......: Benim işlerim daha mühim.
Rüya: Haklısın ben o koskoca bir günü nasıl düşünemedim!
Rüya: Neymiş senin o mühim işlerin?
0530......: Burdan sana yazmak, kalbimde sana yazmak, aklımda sen varsın orda da sana yazmak bir de senin sadece bir defa gördüğüm gülüşünü tekrar tekrar hayal etmek.
0530......: Beynimin içinde bir kaos var onları susturmaya çalışıyorum, hayalinle konuşuyorum.
0530......: Haa bir de otuz günlük bir defter yazıyorum. Sonunda sana ulaşması dileğiyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Otuzuncu Gün /Texting/ (TAMAMLANDI)
Teen FictionTek yapılması gereken şey otuz gün boyunca kimsenin gitmemesi.