Siz: Korkmak nasıldır bilirim. (13.37)
Siz: Hatta belki çoğu kişiden daha çok bilirim. Hem acıyı hem de korkuyu. (13.37)
Siz: Bak, her şeyi boşver tamam mı? Ben de mutlu değilim saçma sapan durumlarla yaşamak benim de hoşuma gitmiyor. (13.38)
Siz: Benimle konuşmak seni geriyor, bana kötü hissettirme ihtimalin seni korkutuyor. (13.38)
Siz: Bir de şu 23 Aralık olayı var tabii. (13.39)
Siz: Benimle konuşmak zordur. Benimle yaşamak da zordur. Biraz daha konuşmalarımız ilerlerse eğer bunu sen de fark edeceksin. (13.39)
Siz: O zaman anlayacaksın ki senin yaralarını iyileştirecek kişi ben değilim. (13.40)
siz: Ben çevreme acı dışında bir şey veremiyorum. Deniyorum, olmuyor. Madem kötü şeyler yaşadın, daha kötüsü için niye bana geliyorsun sen ya.
(13.40)Siz: Ben de meraklı değilim insanları mahvetmeye. (13.41)
Ben yazarken çevrimiçi oldu. Abimle aramı düzelttikten sonra bir şeyleri açığa kavuşturabilmek için odama kaçıp dinleneceğim ayağına bu adama yazıyordum.
Resmen uykumdan ödün veriyordum.
Yabancı Platonik: Seni gördüğüm her saniye bana ilaç gibi geldi. Bilmiyorsun, anlıyorum ama bari bana nasıl geldiğin konusunda bilmeden konuşma Hazal. (13.42)
Yabancı Platonik: Ben senden farklıyım zannediyorsun. (13.42)
Yabancı Platonik: Senden bana siktiğimin ilacı olmanı istediğim için mi konuşuyorum seninle sence? (13.42)
Yabancı Platonik: Kusura bakma ama yanılıyorsun. (13.43)
Yabancı Platonik: Benden yara bandı olmaz. Senden de. Ben sadece artık bir şeyleri saklamak istemiyorum. (13.43)
Yabancı Platonik: Artık kendimi ve hislerimi saklamak istemiyorum. İki yıldır saklıyorum zaten lan ben hissettiğim her şeyi. (13.43)
Yabancı Platonik: Yok doğru zaman değil, yok şu an bu var olmaz diye diye iki yıl geçti zaten! (13.44)
Siz: İki yıl derken? (13.44)
Yabancı Platonik: Evet Hazal, iki yıl. Ne okuduysan o. (13.44)
Siz: Neden bunu bunca zaman sakladın? (13.45)
Siz: İnsan yemiyorum, Bilinmeyen kişi şahsı. (13.45)
Siz: Tamam hayatımın yüzde sekseninde kaba biri olabilirim ama birine karşı bir şeyler hissetmek nasıldır bilirim. (13.46)
Siz: Arkadaşın bana beni sevdiğinle alakalı bir şeyler söylemişti ama ben gelsin kendi söylesin demiştim. (13.46)
Yabancı Platonik: Kim bilir ne söyledi sana geri zekalı herif. (13.47)
Siz: O geri zekalı herif olmasaydı engelli kalacaktın ve bu konuşmalar gerçekleşmeyecekti. (13.47)
Yabancı Platonik: Her zaman haklı olmana alışsam iyi olacak. (13.48)
Siz: Çoğu zaman haksızımdır. (13.48)
Yabancı Platonik: Benim gözümde değilsin. (13.49)
Siz: Senin gözünde nasıl olduğumu bilmiyorum. (13.50)
Yabancı Platonik: İstersen sana benim gözümde nasıl olduğunu gösterebilirim. (13.50)
Yabancı Platonik: O zaman kendini daha çok seveceğinden eminim. (13.51)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAĞMURLU İKİ YIL | YARI TEXTİNG
Ficção AdolescenteAcı ikimizin de kalbinin yuvasıydı, ya birbirimizi iyileştirmek için acıdan arınıp birbirimizi yuvamız yapacaktık ya da daha çok mahvedecektik. "İki yıl karşı taraf bilmeden sevmek kolay mıydı? Hiç sanmıyorum. Peki arkadaş zoruyla ona anonimden yazm...