5

113 8 15
                                    

Obudziłem się w pokoju Aloesa, ale nigdzie to nie widziałem. Jedyne co pamiętam to zakupy z nim i rudym gejem. Leniwie się podniosłem i rozejrzałem po pokoju.

- Aloeeees - wydarłem ryj, ale nie dostałem odpowiedzi. Czekałem jeszcze chwilę. - ALOEEEES - znowu nic. Wkurwiony wstałem, wyjebałem się, ale wstałem i wyszedłem z pokoju. Rozejrzałem się po korytarzu, ale tam nic nie było - ALOES BLOND SZMATO GDZIE JESTEŚ - wydarłem mordę czekając na odpowiedź, której nie dostałem. Zszedłem po schodach, na których jak zwykle się wyjebałem i wszedłem do kuchni. Na ten widok się wkurwiłem. Po całej kuchni były porozwalane zakupy, znaczy no nie zakupty, tylko rzeczy, które zajebaliśmy z biedry. Brakowało tylko alkoholi. Pewnie zajebał i gdzieś spierdolił, chociaż to do niego nie pasuje. No pasuje, ale by mi powiedział, albo wziął ze sobą, bo nie ma przyjaciół. Albo poszedł z księdzem, dlatego go nie ma. No ale mogli by kurwa chociaż napisać. Wyjąłem telefon z kieszeni i wybrałem numer do Aloesa.

- Nie dzwoń do mnie skurwielu, bo niebieskiego karła posuwam - usłyszałem pocztę. Uznałem, że niedługo wróci, bo w sumie po nim to można się wszystkiego spodziewać. Wziąłem se wcześniej zajebane cziperki ze stołu, jebłem się na kanapę i włączyłem se jakieś gówno. Zasuszyło mnie w ryju, więc poszedłem i wziąłem se redbulla ze stołu. Wtedy dostałem wiadomość od jakiegoś frajera.

    
          Jedna nowa wiadomość od:
                        Potwór Seba
                               21:37

PAPIEŻOWA

                                       super coś jeszcze?

Nie
Znaczy tak Klod zajebał Aloesa

                                                                   CO
                                                                KIEDY
                                   JAK DO TEGO DOSZŁO

Nie dostałeś maila z okupem?

                      ja tego frajera zablokowałem
                           wszędzie gdzie tylko mogę

A to się kurwa nie zdziw
Wysłał zdjęcie Aloesa w różowym stroju zakonnicy w jakimś spalonym kościele i napisał że chce za niego 3 różańce najdroższej maryi panny i 69 mln

                                                                  ILE?!
                              DOBRA KURWA JESTEŚ Z
                                 TYM SIWYM PAJACEM?

No właśnie jestem i poszło szybciej niż myślałem a co z nim

                                  to masz z nim załatwić
            gdzie ten kościół ze zdjęcia jest i w
                       chuju mam to jak to zrobicie
       macie się dowiedzieć a ja dzwonie do
           ulizanego pajaca i księdza potem ci
                                                     napisze plan

Daj nam 15 minut ;3

                                                         do potem

Widzimy się z Aloeskiem
Wyświetlono 21:43

Błyskawicznie wstałem z kanapy i rzuciłem na nią telefon, chodząc po pokoju jak pojebany

Chuj ci w dupe - Cielois | PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz