Unicode......................
ဒေါက်....ဒေါက်......
"အာ...မေမေကလဲ....မစားချင်တော့ပါဘူးဆိုနေ....ဂိမ်းဆော့နေတယ်လို့ ....."
^နေသွေးတစ်ယောက် ဂိမ်းဆော့နေရင်း ပြန်အော်လိုက်မိသည်.....
"မေမေ မဟုတ်ဘူး ကိုယ်ပါ....."
"အမ်...ဘယ်က ကိုယ်လဲ....."
^^ပြောပြောဆိုဆိုဖြင့် တံခါးကိုအဖွင့်.....
"OMG! ဟိုလူကြီးးးးးး"
"အမ် ဘယ်ကလူကြီးလဲ ကလေးရဲ့.....ကိုယ်ပါ.....ကြည့်ပါဦး ဒါလား နေမကောင်းတဲ့ကောင်လေး.....စွပ်ကျယ်လက်ပြတ် ဘောင်းဘီအတိုနဲ့ ပြောတော့ နေမကောင်းဘူးဆို....."
"အာ.....အိမ်မှာ နေတုန်းမို့ဝတ် ထားတာဗျ...နေက ကောင်းသွားပြီ ဒါနဲ့ ခင်ဗျားက ဘယ်လိုရောက်လာတာလဲ ပြောစမ်းပါဦး..... "
"နေဦး ကိုယ်မေးတာ အရင်ဖြေ နေကောင်းနေတာကို ဘာလို့ ရုံးမတက်တာလဲ.... ကိုယ်ကစိုးရိမ်နေတာကို......"
"နေက မနက်ကမကောင်းတာ အခုကောင်းသွားပြီ..... ကျွန်တော်မေးတာ ဖြေပါဦး ခင်ဗျား ဘယ်လိုရောက်လာတာလဲ....."
"ဒီလိုဘဲပေါ့......"
"ထားပါတော့ ဘာကိစ္စလဲ အခုက "
*ချေထားမှ စိတ်ကသိပ်မပြေချင်သေးဘူး 😒
"ကိုယ်နဲ့ အပြင်လိုက်ခဲ့ပါကွာ....နော်....နော်....ခဏဘဲလေ....."
"အမ်...မလိုက်ချင်ပါဘူးးး လူကိုများ ခေါ်ချင်တိုင်းခေါ်လို့ကသလားဗျ....အထက်လူကြီးကော ဘာကော မသိဘူးနော် ဒါလုပ်ငန်းခွင် ပြင်ပ....."
"အင်းပါကွာ...ကလေးကလဲ...မုန့်ဝယ်ကျွေးမယ်လေကွာ....ခဏဘဲဟာကို...."
"ဘာဗျ....ခင်ဗျား ကျွန်တော့်ကို မုန့်ကျွေးတိုင်းခေါ်လို့ရမယ် များထင်နေလား "
"ဟင်....မလိုက်ဘူးလား လုပ်ပါကွာ.....နော်"
AN: ကိုနိုင်လင်းဦး ခင်ဗျားသိပ်ချွဲ....ဟိုကလေးကဒေါင်းတိမောင်းတိနဲ့ 🙂
"မလိုက်ဘူးလို့ပြောလို့လား..... သွားအောက်က သွားစောင့် နေ အဝတ်စားလဲပြီး ဆင်းလာခဲ့မယ်....."
YOU ARE READING
My Daddy (Baby boy's)
Romanceအသက် ၃၀ ရွယ် aroneoo Co.Ltd ရဲ့ CEO တစ်ဖြစ်လည်း sugar daddy ကြီးနဲ့ အရပ်ပုတက်တက်ကလေးပေါက်စ လေးတို့ရဲ့ sweet.....(18+)