My Daddy part (two)

19.7K 706 33
                                    

Unicode.

ကဲ...အဲ့ဒါဆို ကျွန်တော် တို့ meeting လေး breakလိုက်ရအောင်....japan ရုံးခွဲအတွက်လည်းကြိုးစားပေးကြပါဦးလို့ ကျွန်တော် request လုပ်ပါတယ်ဗျ.....
ဟုတ်ကဲ့ ပါဆရာ................
နိုင်လင်းဦး meeting room ထဲမှ ထွက်လာခဲ့သည်.......အခုရက်ပိုင်း japan ရုံးခွဲအတွက်.လုံးပန်းနေရတာနဲ့တင်အားသည်မရှိ အလုပ်ကိုသာတစ်စိုက်မတ်မတ်လုပ်ခဲ့သဖြင့် မိဘမဲ့ တစ်ကောင်ကြွက်ဘဝမှ.ခုလိုCEO တစ်ယောက်ဖြစ်လာခဲ့သည်ပင်....မလွယ်ကြောပါလား.....
Oh, she's sweet but a psycho
A little bit psycho
At night she screamin'.....
အတွေးရေယဥ်မှာနစ်မြောနေစဥ်မှာ phကဝင်လာသည်...
အေး....သူရပြော....
ဆရာ.....ဆရာအိမ်ပြန်တော့မှာမလား...ကျွန်တော် ကားထုတ်ပြီး lobby မှာစောင့်နေမယ်နော်....
အေးအေး......ငါလာပြီ....ခနစောင့်.....
Ooops!
ကြမ်းပြင်ပေါ်မှာ ကျနေသောtissue လေး phone ရင်းပြုတ်ကျသွားတာဖြစ်မယ်လေ.....
ဒါနဲ့ ကောင်လေး.....အဲ့ကလေးကဘသူများလည်း....ဝန်ထမ်းတော့မဖြစ်နိုင်....ကလေးသာသာရှိဦးမယ်....ဝန်ထမ်းတွေရဲ့ကလေးများလား.....အလည်လာတာများလား........အရပ်ကပုပု လူကောင်က သေးသေးဖြင့်....ချစ်တော့ချစ်စရာလေး....ဟုတွေးမိသည်.....ထားပါတော့လေ....ဘလိုကြောင့်ရယ်မသိ ဒီကလေးလေးအကြောင်း တွေးရင်း Naing lin oo ရင်ခုန်သံတွေ ဆူညံလာပါလား.....ဘာဖြစ်တာလည်းမသိ.....imm...တစ်ခုခုဘဲ.....ဘလိုလိုဘဲဖြစ်ဖြစ် ကလေးရေ မင်းကိုထပ်တွေ့ချင်တယ်ကွာ.....

ဆရာ.......ဆရာ.......အိုဘယ့်...ကို့ဆရာ.....

ဟေ...ဟေ.....အာ...မင်းကလည်း....ဖြည်းဖြည်း ခေါ်ပါကွ.....

ဆရာ့ကိုခေါ်တာ... အသက်ထွက်တော့မယ်ဗျို့....၁၀မိနစ်လောက်ရှိပြီ....ဘာတွေတွေးနေတာလည်း.ဘာလည်းမရှိသေးတဲ့ ရည်းစားကိုတမ်းတနေတာလား.....

ခွေးကောင်....ငါ့လာနောက်နေတယ်.....သွားမယ်.သွားမယ်မောင်း..မောင်း...ငါနားချင်နေပြီ.....

ဟုတ်ပါပြီ ဆရာရဲ့.........

I never knew anybody til' I knew you🎼🎤
I never knew🎼 anybody til' I knew you
And I know when it rains, oh, it pours
And I🎼 know I was born to be🎼 yours
Born to be yours သီချင်းသံလေးက ကားထဲမှာလွင့်ပျံ့လို့နေဆဲ..........

ဒါနဲ့လေ....ဆရာ.....မနက်ဖြန် မနက် interview ရှိတယ်တဲ့ HR ကphone လှမ်းဆက်တယ်.....

My Daddy (Baby boy's)Where stories live. Discover now