My daddy >>ခင်ဗျားရဲ့ကလေးကျွန်တော့ရဲ့လူကြီး<<

10.5K 340 35
                                    

Unicode

ဝုန်းးးး.....

သစ္စာမရှိတဲ့ မိန်းမ.....နင်လုပ်ရက်တယ်ဟာ......သားလေးမျက်နှာမှမထောက်.....

ဟားး....ဟားးး......ဘာ....သားလေး....ဟုတ်လားးးး.....အဲ့ကလေးက နင်ကြောင့်ရတာလေ.....နင့်သားဟဲ့....င့သားမဟုတ်ဘူး.......အမလေး......နင့်လို မျိုးမွဲတေနေတဲ့ အကောင်ကို ယူထားပြီး ပြဿနာမရှာတဲ့င့ကို ဘဲကျေးဇူးတင်လိုက်ပါဦး......နင်မဖြည့်ဆည်းပေးနိုင်တဲ့အရာတွေ......ငါ့ဟာငါ ဖြည့်ဆည်းနေတာလေ....ဒါကိုနင်ကသစ္စာမရှိဘူးတဲ့လား.......ဟာသဘဲ နိုင်ဇော်.....ဒီမှာ.....မကျေနပ်လို့ရှိရင်လည်း.......အချိန်မရွေးထွက်သွားလို့ရတယ်.....အဲ့ကောင်လေးကိုပါခေါ်သွားလိုက်.....ဒီမှာ စာချုပ် ငါလက်မှတ်ထိုးထားပြီးသားနော်......နင်ထိုးပြီးထွက်သွားရုံဘဲ.....ဟားးး.....ဟားး.....

နင်.....နင်.....

အချစ်ဖြင့်နှစ်ယောက်တစ်ဘဝတည်ထောင် မယ်ဆိုပြီး မှ အခုတော့ ဒီကောင်မ....ဖောက်ပြီပေါ့လေ......
နိုင်ဇော်တျောက် ၃နှစ်သား...သားငယ်လေးကိုတစ်လှည့်.....သီတာ့ကိုတစ်လှည့်ကြည့်ရင်း........နာကြည်းစွာဖြင့်.....လက်မှတ်ထိုးလိုက်သည်.....

နင့်လို သစ္စာမရှိတဲ့ ကောင်မနဲ့ဆက်မနေနိုင်ဘူး.....

အမလေး....ကြွပါရှင်....ကြွပါ.....ရှင့် ဂြိုလ်ကောင်လေးပါခေါ်သွားပါ........ပစ္စည်းတွေတော့ယူမယ်မကြံနဲ့နော်......အကုန်လုံးက ကျွန်မ ကို ကျွန်မ မိဘတွေပေးထားတာတေချည်းဘဲ.....အဟင်းးးဟင်းးးး

တောက်.......
သားငယ်.....လာဖေဖေနဲ့လိုက်ခဲ့....

ဝါးးးးး.......မေကြီးး.....ဟီးးးဖေကြီးးးမေကြီးရော.....အီးးဟီးးးး
( သိပ်မငိုတတ်လို့.....ခေါ်ထို့နာ ခ)
ထို့ညက မိုးတွေရွာနေခဲ့သည်.....ရွာသည်မှ...သည်းသည်းထန်ထန်ကိုရွာသွန်းခဲ့သည်.......လမ်းမထက်ဝယ် မိုးနဲ့အပြိုင် ငိုကြွေး နေရသော သားအဖနှစ်ဦး.......

တီ.....တီ........ဒုန်းးးးး

အားးးးးးး

ဖေကြီးးးးး......

ဟာ.....တိုက်မိပြီ.......ဟျောင့် ကြည့်ပါဦးကွ....မင်းကလည်း အရမ်းမောင်းတာကိုးးးး

My Daddy (Baby boy's)Where stories live. Discover now