My Daddy Part 3>>U Naing<<

10.6K 210 4
                                    

Unicode

မေမေရေ..........

သားရေ.....မေမေဒီမှာ.....

မီးဖိုချောင်ထဲမှ မေမေ့ကိုအော်ခေါ်ရင် နေသွေး အိမ်ထဲဝင်လာခဲ့သည်.....

မေမေ...ညီမလေး ရော.......

Aww....သားညီမ ကျူရှင်သွားတယ်လေ.....သားရဲ့...

ဟုတ်သားဘဲ.....

သားငယ်....interview ရော...ဘလိုလည်း...အဆင်ပြေရဲ့လား...

ဟင်းးးးး......

နေသွေးသက်ပြင်းရှည်ချကာမေမေ့ကို ကြည့်နေလိုက်သည်.....

အဆင်မပြေဘူးလားသားရယ်.....မပြေရင်လည်း ကိစ္စမရှိပါဘူး သားကိုမေမေကအလုပ်မလုပ်စေချင်သေးဘူး...သားရဲ့.....

မေမေကလည်း.....ကိုယ့်သားကိုအထင်သေးလိုက်တာ.......မေမေ့သား interview တော့အဆင်မပြေခဲ့ဘူး...ဒါပေမယ့် ဟီးးဟီးးး

ဟဲ့....ဘာတွေဟီးးးးနေတာလည်း ရှင်းရှင်းပြောစမ်းပါသားရယ်....နင့်ဟာကလည်း........

မေမေ့သားက သူဌေးရဲ့ secretary လုပ်ရမှာဗျ....မနက်ဖြန် အလုပ်စဆင်းရမယ်တဲ့....

အလိုတော်......သွားပြီ....သွားပြီ....အဲ့သူဌေး ကတော့..အမှားကြီးမှားတော့မှာဘဲ......

ဟွန်း ဘာလို့လည်းမေမေရဲ့....

နှုတ်ခမ်းကိုတစ်တောင်လောက်ထော်က နေသွေး တစ်ယောက် စိတ်အချဥ်ပေါက်သွားသည်.....

ဟုတ်တယ်လေ.....မေမေ့သားအကြောင်း မေမေအသိဆုံး.....င့သားလောက် ရှပ်ပြာ ရှပ်ပြာနိုင်တဲ့ သူကို secretary ခန့်မိပြီဆိုတော့လအဲ့ သူဌေးတော့...သွားပြီပေါ့သားရယ်.....

ရယ်ကျဲကျဲ ဖြင့်နောက်နေသောမေမေ့ကိုကြည့်ကာနေသွေး စိတ်ကောက်ချင်လာသည်.....

မေမေနော်...အဖိုးတန်သားလေးကို....

အမလေးးဟုတ်ပါပြီ...သားလေးရယ် မေမေကစတာပါ......သွား  သွား နားပြီးရေချိုးလိုက်တော့
....သားညီမ ပြန်လာရင် ည​နေစာ စားကြမယ်....

Omm....အာ့ဆိုသားနားတော့မယ်.....

အေး....သားလေး......

အပေါ်ထပ်တပ်သွားသော....သားငယ်လေးကိုကြည့်ရင်း ဒေါ်လင်းလင်းထွန်း....တွေးနေမိသည်....ငယ်ငယ်လေးကတည်းက ဖခင်ဆုံးပါးသွားသဖြင့်.....သားနှင့်သမီးကို တစ်ယောက်တည်းပျိုးထောင်ခဲ့ရသည်.....ယခုဆိုလျှင်... ဖတဆိုးသားလေးသည်ပင်...အရွယ်ရောက်နေပါပြီရောလား......ကိုယ့်ဘဝကို ရပ်တည်လိုစိတ်ရှိသောသားလေး....၏အနာဂတ် ဖြောင်းဖြူးပါစေ ကြောင်း ဆုတောင်းရင်းနှင့်ပင်.........

My Daddy (Baby boy's)Where stories live. Discover now