ကိုယ့်ရဲ့ Kalay

7.6K 317 8
                                    

Zawgyi

*ထပြီ...မေမေရေ.....ထပြီ....ဟူးးးး

**မနေ့ကလို မနက်စာ မစားဘဲသွားရမှာဆိုးလို့ဟေ့.......

*ထပြီလို့.......

**အေးအေး........

^^အယ်.....နေပါဦး ၉နာရီမှ ရောက်ရင်ရပြီဘဲ ဟာကို.... ဟူးးးး မေမေကလည်း......ခုမှ အစောကြီးရှိသေးတာ.........

စူပုတ်ပုတ်မျက်နှာဖြင့် ပွစိပွစိပြောရင်းနေသွေးတျောက် ရေချိုး ပြင်ဆင်လိုက်သည်.....

^^အယ်......ဒီနေ့ အပြင်သွားဖို့ရှိတာဆိုတော့......ရွှိုင်းဦးမှ.....

..shirt လက်ရှည် အဖြူလေးနဲ့ style pan နက်ပြာလေးကိုရွေးလိုက်သည်......သူက secretary ဆိုတော့ ဦးနိုင်က uniform မဝတ်ခိုင်းချေ........

^^Omm.....ဒါလေးလည်း အဆင်ပြေတာဘဲ......
စောစောနိုးနေတာဆိုတော့.......immmm......နည်းနည်းလောက် skin care ဦးမှ......

နေသွေးတျောက် မှန်ရှေ့ထိုင်ကာ အမြဲလိမ်းနေကြ snail wish လေးကို ပါးပါးလေးလိမ်းလိုက်သည်......ဆံပင်ကို ရှေ့ဘက် ခပ်အုပ်အုပ်လေးချကာ...spray လေးဖြန်းလိုက်သည်.....ရွှေရောင်မျက်မှန်လေး တပ်လိုက်ပြီး မှန်ပြန်ကြည့်လိုက်သည်......

^^Wow....ငါလေးက တော်တော်ချောပါ့လား.....အယ်.....ငါအလှတေပြင်နေတာလား........arr...ဘာဖြစ်လည်း အပြင်သွားစရာရှိလို့ဘဲဟာကို.......
......................................
*မေမေ........ဗိုက်ဆာလာပြီ.......ဘာလုပ်ထာူတာလည်းဟင်....မွှေးနေရော......

**ထမင်းကိုကြက်ဥနဲ့မွှေကြော်ထားတယ်.....သားကြိုက်တယ်မလား......

*ဟုတ်......

**နေပါဦး....သားရယ်.....နင့်ဟာက company သွားမှာလား shooting သွားမှာလားဟယ်......

**ဟုတ်ပ့ကိုကိုကလည်း....အလှပြင်ပြီးးးး

*အာ......ဒီနေ့ boss နဲ့အပြင်လိုက်သွားဖို့ရှိလို့ မေမေရ.....မိဇင်မေ နင်ဝင်ပါပြန်ပြီနော်........

**Blah.....
လျှာထုတ်ကာပြောင်ပြနေသော ညီမအား မျက်စောင်း ထိုးရင်း မေမေပြင်ထားပေးသော ထမင်းကြော်ကို စားနေလိုက်သည်......

^^Omm......ရှစ်နာရီတောင်ထိုးပြီ.......

*မေမေရေ....သွားတော့မယ်.....တာ့တာ....

My Daddy (Baby boy's)Where stories live. Discover now