Unicode
မေမေ.......
**သားလေး ပြန်လာပြီလား......ဘလိုလည်း အလုပ်မှာ အဆင်ပြေခဲ့ရဲ့လား...သား....
*ဟုတ် မေမေ ဇင်မေ ရော.....
**သား ညီမ ကျုရှင်သွား....ဟော ပြန်တောင်လာပြီ
**သမီးလည်းပြန်ရောက်ပြီ......ကိုကိုလည်းခုမှပြန်ရောက်တာလား.....
*Omm.....မေမေ....သား ရေချိုးလိုက်ဦးမယ်နော်.....ခနနေရင် ညနေစာစားမယ်.....
**အေး....အေး...သား...ခနနားပြီးမှရေချိုး
နော်......သမီးလည်းသွား....ရေမိုးချိုးတော့...ယာပြီးရင်မေမေတို့ တူတူညနေစာစားမယ်......**ဟုတ်မေမေ....
...............................................
^^ဟီးးဟီးးး.......ပျော်စရာကြီးပါလား.....တကယ်ဆို ဟိုလူကြီးက ချစ်ဖို့ကောင်းသားဘဲ.....င့ပါးလေး.....😁😁😁^^လိမ်ဆွဲသွားသောပါးလေနှစ်ဖက်လုံးကို ကိုင်ကြည့်ရင်း နေသွေးတျောက်....ပီတိတေဖြာနေပါ၏....
^^Immm.....ဘလိုဘဲဖြစ်ဖြစ်လဒီလူကြီးနားမှာနေရတဲ့ခံစားချက်က တမျိုးလေးဗျ သူ့အနားမှာဆို လုံခြုံသလိုလို နွေးထွေးသလိုလို ကြည်နူးသလိုလို ဘလိုလေးမှန်းကို မသိဘူး....သေချာတာကတော့ အာ့လို မျိုးခံစားချက်လေးကို ကျွန်တော်အရမ်းကြိုက်တယ်ဗျာ.......အဲ့ဒါအချစ်ဆိုတာများလား........ဟူးးးးးတော်ပြီ ရေအရင်ချိုးမယ်.....
>>A few moments later....😁<<
**သမီးရေ.....နင့်အကိုသွားခေါ်ပါဦးဟယ်.....ဆင်းကိုမလာနိုင်တော့ဘူး......တကတည်းကြာလိုက်တာ ယောကျ်ားလေး ဖြစ်ပြီး....သွား သွား သမီးရေသွားခေါ်လိုက်ချည်ဦး.....
**ဟုတ်...မေမေ
.................
ဒေါက်....ဒေါက်.....
**ကိုကိုရေ.....မေမေက ထမင်းစားမယ်တဲ့.....*အေးအေး...လာပြီလို့.....
**ကိုကိုကလည်း ကြာလိုက်တာ.....ဘာတွေလုပ်နေတာလည်း......
*Arr......မိဇင်မေ.....နင်ဟာလေ....လာခဲ့မယ်လို့ဆို သွားနှင့်.....ဆင်းလာခဲ့မယ်
**ပြီးရော.......
................................
**ဟဲ့....သား......စားလေ.......ဘာတွေတွေးပြီးပြုံးနေပြန်တာလည်း.....ဒီကောင်လေးကတော့......အလုပ် ဝန်ထမ်းမမတွေက ချောလို့လားသား......
YOU ARE READING
My Daddy (Baby boy's)
Romanceအသက် ၃၀ ရွယ် aroneoo Co.Ltd ရဲ့ CEO တစ်ဖြစ်လည်း sugar daddy ကြီးနဲ့ အရပ်ပုတက်တက်ကလေးပေါက်စ လေးတို့ရဲ့ sweet.....(18+)