FARKLI BİR TÜR ALIŞVERİŞ

622 59 14
                                    

Şimdi Hogwarts alışverişi için Sihir Bakanlığından gelecek 2 görevliyi bekliyorlardı. Kapı çalınca Bonnie hemen kapıyı açtı. Bir kadın bir de erkek olmak üzere oldukça normal ki onların tabiri ile muggle gibi gözüküyorlardı.

Bonnie:Siz Sihir Bakanlığından gelen görevliler olmalısınız.

Kumral saçlarını at kuyruğu yapmış ve oldukça güzel olan kadın konuşmaya başladı.

Kadın:Evet bayan Aelark. Bu arada ben bayan Lucy Jensen buda arkadaşım bay Andrean Martin.

Bonnie:Memnun oldum bende Bonnie Aelark. Buda kızım Astarte.

Lucy:Memnun oldum.

Andrean:Artık işimizi yapalım. Geç kalmak istemeyiz.

Bonnie:Tamam. Peki nasıl edicez ve ne kadar para-

Andrean:Bizler farklı para birimi kullanırız.

Bonnie:Tamam.

Yaklaşık yarım saat yürüdükten sonra adı Çatlak Kazan eski bir bara geldiler. İçeri girdiklerinde bir sürü cadı ve büyücünün olduğunu gördüler. Barın bahçesine doğru gittiler önlerinde tuğladan bir duvar vardı. Lucy bir kaç tuğlaya dokununca kendiliğinden açıldı ve bir tür sokak karşılarına çıktı. Astarte gördüğüm gibi büyülendi. Burdan bile çok farklı gözüktüğü belli oluyordu.

Lucy:İlk önce Gringotts'a gidicez. Para alıp sonra alışverişe başlicaz.

Bonnie ve diğer iki bakanlık görevlisi para işlerini hallederken Astarte'nin yanına sarı saçlı bir erkek geldi.

Çocuk:Kızıl saçlısın ama kıyafetlerin eski değil hem Weasleylerden olsan abilerin olurdu? O zaman kimsin?

Astarte:Astarte Aelark ya sen?

Çocuk:Demek bir bulanık ha?

Astarte:Anlamadım.

Çocuk:Ben Draco Malfoy bulanık.

Draco, kıza küçümser bir şekilde bakıp başka yöne doğru gitti. O gittikten sonra diğerleri de Astarte'nin yanına geldi.

Andrean:Evet ilk önce kitapları almak için Flourish and Blotts'a gidelim.

Flourish and Blotts'a gittiler. Bir sürü kitap vardı. Astarte tüm kitaplara bakmam istiyordu ama vakitleri yoktu. Okul kitaplarına bakarken yeşil gözlü gözlük takan bir çocuğa yanlışlıkla çarpmıştı.

Astarte:Çok özür dilerim.

Yeşil gözlü çocuk:Önemli değil. Bu arada ben Harry Potter ya sen?

Astarte:Bende Astarte Aelark.

Harry:Tanıştığımıza memnun oldum. Benim gitmem gerek görüşürüz.

Harry, kızıl saçlı bir kadının yanına gitti. Astarte, kadının saçlarına baktı aynı onun ki gibi kızıldı ama Harry'nin saçları kadının yanında duran adam gibi siyah ve dağınıktı. Astarte acaba saçlarını babasından mı yoksa annesinden mi aldığını düşünmeye başladı. Gerçekten sevmişler miydi onu? Eğer sevdilerse neden onu evlatlık verdiler? Bonnie, Astarte'ye baktığında gözlerinin dolduğunu gördü hemen kızının yanına gidip ona sarıldı.

Bonnie:Ne oldu kızım? Kim üzdü seni?

Astarte:Bir şey olmadı. Sadece gerçek ailem acaba senin gibi seviyor muydu beni yoksa-

Bonnie:Hadi şimdi bunu düşünmenin sırası değil.

Nerdeyse her şeyi almışlardı. Geriye tek bir şey kalmıştır o da asa. Ollivander'ın Asa dükkanına geldiler. İçeri girdiklerinde bir sürü kutu vardı ve biraz eski bir dükkandı. Astarte etrafına bakınırken yaşlı bir adam aniden ortadan belirdi.

Ollivander:Selam bayan.

Astarte:Astarte.Adım Astarte.

Astarte soruyu cevaplamaya burun deliklerini bile ölçen bir metre etrafında belirdi.

Ollivander:Evet bakalım sana uygun asa hangisi?

Ollivander yaklaşık 6 tane asa denetir ama hiçbiri olmadı.

Ollivander:Bence bu olacak.

Astarte asayı eline alır almaz bir enerji hissetti. Astarte anlamıştı bu asa ona uygundu.

Ollivander:Size uygun asayı bulduk. Ejderha kalbi, çam ağacı, orta esneklikte ve 24 cm uzunluğunda.

Astarte teşekkür edip asasını aldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Astarte teşekkür edip asasını aldı. Geriye sadece Hogwarts'a nasıl gidileceğini gösterecekleri kalmıştır. King's Cross istasyonuna gelmişlerdi. 9 ve 10. peronların duvarının önüne gelmişlerdi. Ordan geçince Hogwarts ekspresine binecekti. Her şey tamamlandıktan sonra eve geldiler. Çok yorucu birgün olmuştu. Ama sonunda Astarte ait olduğu yere gidecekti. Kitaplara bakmaya karar verdi oraya yabancı kalmak istemiyordu çünkü. Astarte kitaplara bakmaya başladı ve aynı zamanda Hogwarts'ta geçireceği günleri düşündü.



Ay'ın Kızı // Harry Potter hayran kurguHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin