RÜYA

395 38 1
                                    

Gece saat üçtü ama kız uyanmış ve yasak ormana doğru gidiyordu. O parlaklık daha da büyümüş ve Astarte'nin ilgisini çekmişti. Yasak ormana girdiğinde heryerde kan olduğunu gördü. Cesetler vardı. Her taraftı kadın, erkek, çocuk, yaşlı olan herkesin cesetleri ile kaplıydı ama kız ne korkmuş ne de geri bir adım atmış sadece düşüne biliyordu. Burda ne olduysa büyük bir yıkım olmuştu. Biraz daha ileri gittiğinde evler gördü hepsi yanmıştı. Kız geri gitmeye çalıştı ama olmadı. Bedeni onu dinlemiyordu. En sonunda büyük bir eve girdi. Sağ tarafa baktığında ortaya yaşlı bir kadın cesdi vardı. Kahve saçlarını topuz yapmış ve elinde asası ile bir şeyi koruyormuş gibiydi. Astarte merdivenlerden yukarı çıktı ve büyük bir odaya girdi. Oda da sadece sandık vardı içini açtı ve mavi çerçeveye sahip bir aynayı eline aldı. Tam yüzüne tuttu ve bir kadın belirdi aynı onun gibi kızıl saçlara sahipti ve oldukça ona benziyordu ama gözleri açık kahverengiydi. Tam kadına odaklanmıştı ki. Kadın onunla konuşmaya başladı.

Kadın:Astarte.

Astarte:Sende kimsin?

Kadın:Astarte.

Kadın:Evet benim.

Kadın:Kendini koru.

Astarte:Neyden korumanmam gerek.

Kadın:O geliyor.

Astarte:Kim.

Kadın:Arkanda.

Astarte arkadına döndüğünde yılana benzeyen bir insan gördü. Burnu yerine iki çizik vardı. Gözleri kırmızydı. Kıza doğru asasını doğrultu ve bir yeşil ışık patladı.

Kız kan ve terler içinde uyanmıştı. Bir yandan rüya olduğuna sevinirken bir yandan da rüyanın etkisinde kalmıştı. O kadın kimdi. Peki o yılana benzeyen kişi. Onca kişi neden ölmüştü. Kafası iyice karışmış bir şekilde yatağına oturdu. Çok değişik bir rüyaydı.

(∩ ͡° ͜ʖ ͡°)⊃━✿✿✿✿✿✿

Kasım ayına giridiklerinde hava iyice soğumuştu. Kara göl donmuş etraftaki dağlar ise griye dönmüştü. Bu havada nasıl Quidditch oynanacağını düşünüyordu kız. Haftalardır buna hazırlanıyordu bina takımları. Herkesin merak ettiğim şey Harry'nin nasıl oynuyor olduğuydu. Wood herkese yeni arayıcının Harry olduğunu söylesede kimseye nasıl oynadığını göstermemişti. Cumartesi günü Gryffindor ve Slytherin'in maçı vardı. Astarte maçı umursamıyordu tek düşündüğü şey en son gördüğü rüya oldu zaten o günden sonra başka bir rüya görmemiş sürekli aynısı tekrar etmişti.

Hannah:İyi misin?

Astarte:Evet iyiym. Sadece yorgunum.

Hannah:Ben sana dedim ama tüm ödevleri bir günde yapma diye çok zaman vardı.

Astarte:Haklısın.

Susan:Sizce maçı kim kazanır?

Astarte:Umarım Gryffindor kazanır.

Hannah:Uzun zamandır Slytherin kazanıyordu.

Susan:Ama bu sene çok değişik şeyler olucak. 1.sınıflardan birisi takıma girdi.

Saat 11 olunca herkes maçı izlemek için Quidditch alanını çevreleyen oturaklara oturdu. Bu Astarte'nin izlediği ilk Quidditch maçı okucaktı. Maç başladığı gibi Astarte'nin kafasına bir ağtı girdi. Rüyayı tekrar görüyordu. Ama bu sefer uyanıkken görüyordu. Kız o zaman anladı bu basit bir rüya değildi bir tehlike vardı ve birisi onu uyarıyordu.

Susan:Astarte iyi misin?

Astarte:Hayır değilim. Benim gitmem gerek.

Kimseye bir şey demeden oturduğu yerden kalktı. Hala o değişik şeyi görüyordu. Arada bir gidiyor ve bazen tekrar geliyordu. Gözlerini açtığında kendini ortak salonun kapısında buldu bir şekilde gelmişti. Yatak haneye çıktığında gördüğü kadının resmini çizdi. Belki Hogwarts'ın eski kayıtlarında bulabilirdi. Böylelikle neden onu uyardığını ve nasıl bir tehlike de olduğunu anlayabilirdi. Ama ne kadar araştırsa da bir şey bulamadı. 2 hafta boyunca araştırmıştı ama hiçbir şey yoktu.Kadının Hogwarts ile bir ilişkisi yoktu. Ama ya yanlış şekilde araştırıyorsa. Belki birisine sormalıydı. Ama bahanesi ne olucaktı. Ve ötesi yandan tüm profesörler gördüğü her öğrenciyi nasıl anında tanıyabilirdi ki? En sonunda aklına bir fikir geldi. Profesör Lupin'e sorabilirdi. Kim diye sorarsa ise yerde bulduğunu ve merak ettiğini söylerdi sonuçta muggle doğumlu bir 1.sınıftı kimse merakını garipsemezdi. Kütüphaneden çıkınca öğretmenler odasına doğru gittiğini tahmin ettiği Profesör Lupin'i gördü. Astarte bu şans için Tanrıya şükretti ve doğruca profesörün yanına gitti.

Astarte:Selam profesör.

Lupin:Selam Bayan Aelark.

Astarte:Bir şey sorabilir miyim?

Lupin:Tabii ki.

Astarte:Bu kadını daha önce gördünüz mü?

Profesör resmi eline almış ve iyice süzmüştü. Ama yüz ifadesinden tanımadığı anlaşılıyordu.

Lupin:Hayır.

Astarte:Genede teşekkür ederim.

Lupin:Resmi nerde buldunuz Bayan Aelark?

Astarte:Yerde. Bende merak edip size sordum ama sanırım bir öğrencinin hayali çizimi. İyi günler profesör.

Lupin:İyi günler Bayan Aelark.

Astarte hayal kırıklığına uğramıştı kadın resmen yoktu. Peki neden onun rüyasına girmiş ve onu uyarmıştı? Kimdi bu kadın? Onu hakkında bir şey bilmeden nasıl bir tehlike de olduğunu nasıl anlardı ve ayrıca Kim-Olduğunu-Bilirsin-Sen ile ilgisi neydi bu kadının. Rüyasında ne işi varsı ikisinin de. Gerçekten de çok farklı bir yıl olucaktı. Astarte şimdilik bunun sadece çok etkilendiği için böyle olduğunu düşüdü. Yoksa Karanlık Lord 1.sınıf bir muggle doğumlu ile işi ne olabilirdi?

Ay'ın Kızı // Harry Potter hayran kurguHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin