Astarte yatakhaneye gelmiş eşyalarını dolabına yerleştirmişti ki Susan heyecanla yanına geldi.
Astarte:Ne oluyor?
Susan:Sen duymadın mı?
Astarte:Neyi?
Susan:Derslerle kafayı bozmuş.
Astarte:Hayır sadece çok fazla ödev birikmişti ve iksir ödevim hala tam olarak hazır değil.
Susan:Ödevi boş ver. Harry Potter varya, James ve Lily Potter'ın oğlu-
Astarte:Biliyorum kısa kez.
Susan:Quidditch'te arayıcı oldu.
Astarte:Birinci sınıflar takıma seçilemiyor diye biliyordum.
Susan:Evet öyleydi ama bir şekilde seçilmiş.
Astarte:Yarın Hermione'den öğrenirim. Şimdi ödevimi yapmam gerek.
Susan:Yemek ne olucak?
Astarte:Aç değilm.
Susan:Emin misin?
Astarte:Evet.
Kız, Ay Perisi ne diye sorucak oldu ama son anda vazgeçti. Nedenini sorucaktı ve bunu açıklamak istemiyordu. Hem Hermione'nin bu konuda daha fazla bilgisi var diye düşündü. Astarte çantasından mor bir defter çıkarmış ve ortasına başlık olarak "Ay Perisi Nedir" yazmıştı. Sayfayı ikiye bölmüş ve sol kısma tahminler sağa kısma gerçekler yazmıştı. Kitap yasak bölgede olması gerekiyordu buda kızın aklına tehlikeli olabileceklerini getirmiş ve birinci madde olarak yazmıştı. Ama bir çok kişi Kim-Olduğunu-Bilirsin-Sen'e karşı seçilmiş bir Ay Perisi'ydi. Burdan da tehlikeli ve kötü değil insanların onlardan korktuğu anlaşılıyordu ikinci madde olarak "yanlış anlaşılmış canlılar" yazdı. Sıra üçüncü maddeye geldiğinde çok güçlü olmamılar yazdı. Yoksa korkulan bir büyücüye karşı seçilmezdi. Dördüncü madde de ise fikri kalmamış ve defteri kapatıp derin bir soluk aldı. Bu konu neden onun ilgisini bu kadar çekmişti. Hadi ama daha önemli şeyler vardı, seçilmiş kişiyi bulmak onun görevi değildi. Diğer kişiler gibi ödev yapması gerekirdi. Bu konuyu daha sonraya erteledi. Bunun yerine ödevlerini yapmaya koyuldu.
Hannah:Hala ödev mı yapıyorsun?
Astarte:Evet, sayılır.
Susan:Hadi ama bir kaçı yarın yok bile.
Astarte:Doğru. Bana Quidditch'ten bahsetsenize.
Hannah:Çok bilgim yok, yani dikkatimi çekmez ama Cedric, Hufflepuff'ın arayıcısı ona sorabilirsin.
Astarte:Yarın sorarım da arayıcı ne demek?
Susan:Uzun konu.
(∩ ͡° ͜ʖ ͡°)⊃━✿✿✿✿✿✿
Astarte olması gerektiğinden erken kalkmıştı. Çok tuhaf bir rüya görmüştü ama bir türlü hatırlamıyordu. Yüzünü yıkayıp aşağıya inmişti. Gözüne Cedric çarpmıştı hemen onun yanına gidip Quidditch hakkında sorularını sormayı düşündü.
Astarte:Günaydın.
Cedric:Günaydın.
Astarte:Ben sana bir şey sorucaktım.
Cedric:Sor bakalım.
Astarte:Quidditch ne? Yani nasıl oynanır.
Cedric:Quidditch’te 14 kişi 2 topun peşinde koşar. Daha doğrusu uçar süpürge yardımı ile. Yedişerli iki takım vardır. Snitch'i yakalayan kazanır. Elips şeklinde bir saha ve elipsin her iki ucunda 17 metre yüksekliğinde üçer çember var. Amaç, Quaffle topunu o çembere sokmaktır. Ayrıca 2 tane de Bludger top vardır. Bu top akıllı bir toptur, oyuncuları rahatsız ederek düşürmeye çalışır.Takımdaki 7 kişinin görevi bellidir. 2 vurucu, takım arkadaşlarını Bludger topundan korur, Bludger sopasıyla Bludger topunu rakibe gönderir. 1 tane kaleci var, çemberleri korur. 3 kovalayıcı Quaffle topunu çemberlerden geçirmeye çalışır. 1 arayıcı ise sürekli Altın Snitch’i arar.Quaffle topunu çemberden sokan takım 10 puan kazanır. Ama oyunu bitiren hareket Altın Snitch’i yakalamak, tam 150 puan. Bu Snitch topu yakalanamazsa oyun aylarca bile sürebilir ya da hemen yakalanırsa saniyeler içinde de bitebilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay'ın Kızı // Harry Potter hayran kurgu
FanficSeçilmiş kişi Harry Potter değil onun yerine ondan daha güçlü olan bir kızdı. Bir Ay Perisiydi. Yıllardır kullanmadığı güçlerini kontrol edebilecek mi? Peki gerçek ailesini bulabilecek mi? Güçleri ve annesini bulma yoluna başına neler gelecekti? Ho...