Astarte sabah erkenden kalkmış ve annesinin her doğum gününde yaptığı gibi ona pankek yapmış ve siyah bir kupaya kahve hazırlamıştı. Masanın tam ortasına annesinin en sevdiğiiçek olan orkide ve pankek tabağının önüne annesine aldığı hediyeyi koymuştu. Hediye paketine uzaktan bakışdığında kusursuz gözükse de yakından bakıldığında iyice tutturmak in fazlaca bant kullanıldığı belli oluyordu. Kız her şeyi kontrol etti ve hepsi hazır olunca annesinin yanına giditti. Perdeleri açıp annesinin yanağına bir öpücük kondurdu. Annesi Bonnie gözlerini açınca kızının heyecanlı ve üstünde un bulaşmış bir şekilde gördü.
Astarte:Günaydın annecim. Hadi üstünü giy ve aşağıya in.
Bonnie kızına sevgi dolu bir gülücük attı ve kafasını tamam anlamda salladı. Astarte kendini şanslı olarak görüldü. Sonuçta onu evlat edinen kadın ona Öz kızı gibi bakıyordu. Dünya da Öz annesinden sevgi görmeyen çok fazla çocuk olduğu düşünülürse bu doğru bir tanımdı. Bonnie evlatlık kızını çok severdi. Çünkü onu kapasının önünde bulduğunda eşini ve kızını araba kazası kaybettiği gün bulmuştu ve yeni bir başlangıç yapmıştı. Astarte'yi evlatlık aldığı gün her şey değişmişti. Orta durumda olan Bonnie o günden sonra terfi etmiş ve maaşı artmıştı. Ne zaman üzülsem Astarte ona güler ve üzüntüsünü aşır gibi olurdu. Kısaca bu kız ona şans getirmişti bu da ona daha çok bağlanmasına neden olmuştu. Astarte pankekin üstüne 38 mum koyup hepsini yakmış hazır bir şekilde annesini bekliyordu. Bonnie aşağıya inince kızının onun için hazırladığı süprizi görmüş ve mutluluktan ağlamaya başlamıştı. Her doğum gününde olan bir şeydi ama bu sefer ki daha farklıydı. Çünkü öncekilerinde hep o yardım ederdi ama bu sefer her şeyi Astarte yapmıştı. Kızı büyümüştü. Astarte annesini böyle görünce hemen annesine sarıldı.
Astarte:Ağlama anne.
Bonnie:Ama mutluluktan ağlıyorum kızım.
Astarte:Olsun genede göz yaşların akmasın.
Bonnie, kızını öpüp kahvaltı etmek için masaya oturdular. Aradan 15 dakika geçtikten sonra Astarte konuşmaya başladı.
Astarte:Annecim sana bir şey diyeceğim.
Bonnie:Söyle bakalım.
Astarte:Hani okul için konuştuk ve kaydettin ya.
Bonnie:Evet.
Astarte:Oraya Sue'de geliyormuş.
Bonnie:Şu senin sevemediğin kız mı?
Astarte:Evet.
Bonnie:İnsanlar değişir tatlım inan iyi anlaşıcaksınız sonra.
Astarte:Ama bana saçlarım yüzünden cadı diyor. 4.sınıfta herkese cadıların nasıl öldürüldüğü ve nasıl özellikler taşıdığını anlattı. Çok korkmuştum. Onda sonrada ailen seni cadı olduğun için istemedi ve bıkratı demişti.
Bonnie:Hadi canım sen cadı değilsin.
Astarte:Adımın çok utanç düşürücü olduğunu düşünüyor. Bir tanrıça adıymış. Şey diyor cadımız işte kendine uygun ad bulmuş bir yaratık adı.
Bonnie:Tatlım aynı sınıfa düşerseniz sınıfınızı ayırırız. Hem gördüğüm zaman tamı tamına 10 kilo almış. Eğer seninle cadı diye dalga geçerse ona eğer beni kızdırırsa senin kilona yakışacak bir şekilde domuz kuyruğu yaparım de.
Astarte yüzü kızarana kadar güldü. Bonniez kızını güldürdüğü için kendisi ile gurur duydu. Sonuçta hem emanet sayılırdı hem de kendi kızı gibi gülüyordu. İkisinin gülmesini bölen kapı zili oldu. Bonnie kapıya bakmaya gitti ve gördüğü manzara karşısında çok oldu. Sakalları nerdeyse yere uzanan ve açık mavi renkte cüppeli giymiş bir adam ile yeşil cüppe giymiş siyah saçlı bir kadın duruyordu.
Dumbledore:İçeri geçebilir miyiz bayan Aelark?
Bonnie:Siz kimsiniz ve beni nereden biliyorsunuz?
McGonagall:Eğer içeri geçmemize izin verirseniz size söyleriz bayan Aelark.
Bonnie onları içeri davet etti ve oturma odasına geçmelerini söyledi. Onları oturma odasına götürdükten sonra mutfağa Astarte'nin yanına geçti ve ona odasına gidip üstünü temizlemesini söyledi.
Dumbledore:Oldukça güzel ve şık bir ev.
Bonnie:Evet siz kimsiniz ve neden geldiniz.
Dumbledore:Astarte gelince her şeyi söylicez.
Bonnie:Kızım ile ne konuşacaksınız acaba?
McGonagall:Astarte gelince anlarsınız bayan Aelark.
Bonnie tam bir şey dicekken Astarte yanlarına gelmişti. Annesinin oturduğu sandalyenin yanına geçmip iki yabancıyı sürmeye başladı. Çok garip giyinmişlerdi.
Dumbledore:Evet küçük Aelark da geldiğine göre söyleyebiliriz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay'ın Kızı // Harry Potter hayran kurgu
FanficSeçilmiş kişi Harry Potter değil onun yerine ondan daha güçlü olan bir kızdı. Bir Ay Perisiydi. Yıllardır kullanmadığı güçlerini kontrol edebilecek mi? Peki gerçek ailesini bulabilecek mi? Güçleri ve annesini bulma yoluna başına neler gelecekti? Ho...