Astarte günün son dersinden sonra hem yalnız kalmak hemde verilen ödevler için kütüphaneye gitmiş ve yardımcı olucağını düşündüğü bir kaç kitabı almıştı. Boş bir masaya oturup kitabı açmıştı ki boş olan sandeyde bir kitap gördü. Kapağı ahverenginydi üstünde ise mavi ay vardı. Üstünde gümüş harfle "Ay Perileri ve Gizemi" yazıyordu. Kız kitabı alıp incelemeye başladı o kadar eskiydi ki sararmış hatta bazı yerleri buruşmuştu yaprakların. Hemen çantasına attı ve ödevini geri döndü. Yaparken aslında ne kadar zor olduğunu anladı. Dersler başlı başına zorken birde tüy kalem ve mürekkeple yazmak işi iyice zorlaştırıyordu. Astarte saate baktı ve yasak saat nerdeyse gelmişti. Hemen eşyalarını topladı ve hızlıca çıktı. Merdivenin son basamığına gelmişti ki ayağı takılıp yere düşmüştü. Kafasını kaldırdığı zaman tüm eşyalarının etrafa dağılmış olduğunu gördü. Tam toplamaya başlamıştı ki bir ses onun dikkatini dağıttı.
Filch:Seni küçük hırsız.
Astarte:Ne? Ben hırsız değilim.
Filch:O zaman bu kitabın sende ne işi var?
Astarte:Kütüphanede buldum.
Filch:Yasak bölüme nasıl girdin?
Astarte:Yasak bölüm de değildi. Boş masaların birindeydi.
Filch:Şimdi de yalan söylüyorsun. Bunları Dumbledore duyunca ne diceksin bakalım.
Astarte tuttuğu göz yaşlarına hakim olamamış ve ağlamaya başlamıştı. Harika diye düşündü bilmediği bir kitabı neden çantasına koymuştu orda bıraksa olmuyor muydu? Şimdi okuldan atılacaktı.
Filch:Hiç ağlama küçük yalancı.
Lupin:Burda ne oluyor Argus?
Filch:Bu küçük yalancı kütüphanenin yasak bölümünden bir kitap çalmış.
Lupin:Bunu yasak bölümden mi aldınız Bayan Aelark?
Astarte:Hayır profesör. Boş bir masada duruyordu. Bende okurum diye aldım. Yasak bölümde olduğunu bilmiyordum.
Lupin:O zaman olay çözüldü.
Filch:Ne? Ona güveniyor olamazsınız.
Lupin:Bir birinci sınıfın görünmeden yasak bölüme girip bu kitabı alması pek olası değil.
Filch:Ama-
Lupin:Bence daha fazla konuşmaya gerek yok.
Filch, kedisi ile söylene söylene gitmişti. Astarte, Profesör Lupin'e bakıp teşekkür edecekken Lupin ondan önce davranmıştı.
Lupin:Size ortak salonunaza kadar götüreyim Bayan Aelark.
Astarte:Teşekkür ederim profesör. Bana inandığınız ve Filch'ten kurtardığınız için.
Lupin:Teşekküre gerek yok ama rica ederim. Bu arada bir daha bu kadar eski kitap görürseniz görevliye teslim etmenizi öneririm.
Astarte:Peki profesör.
Kız, profesöre selam verip ortak salonuna girmiş ve onu bekleyen Hannah'yı görmüştü.
Hannah:Neredeydin?
Astarte:Bir kaç aksilik yaşadım ama sorun yok. Bu arada şu Gringotts olayı hakkında bir gelişme var mı?
Hannah:Hayır yok da sen neden bu kadar taktın bu olaya.
Astarte:Hiç sadece merak ettim. Gelecek Postasının her sabah bana gelmesini nasıl sağlarım?
Hannah:Üy olursan.
Astarte:Benim için üye olur musun? Benim adıma neden sen dersen yapmadığım bir çok ödev var onları yapmlıyım bir de araştırmam gerekn bir şey var.
Hannah:Tamam olurum merak etme.
Astarte:Çok teşekkür ederim.
Arkadaşına gülümserken aklında tek bir şey vardı Ay Perisi neydi? Bir kaç kişiden Kim-Olduğunu-Bilirsin-Sen'in yenecek birisinin ay perisi olduğunu söylemiş ama 11 yıl önce onların olduğu kasabayı destekçileri ile yok etmiş ve uzun zamandır 1 tane bile Ay Perisi gözükmemişti. Kitabı da tam bunları öğrendiği zaman karşısına çıkmıştı. Peki son Ay Perisi kimdi? Daha doğrusu hayatta mıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay'ın Kızı // Harry Potter hayran kurgu
FanfictionSeçilmiş kişi Harry Potter değil onun yerine ondan daha güçlü olan bir kızdı. Bir Ay Perisiydi. Yıllardır kullanmadığı güçlerini kontrol edebilecek mi? Peki gerçek ailesini bulabilecek mi? Güçleri ve annesini bulma yoluna başına neler gelecekti? Ho...