Astarte, Dumbledore'un dediklerini sindirmeye çalışıyordu. Ne şimdi o gerçekten bir cadı mıydı? Buna nasıl şaşırmıştı ki? Zaten onun etrafında hep anormallikler olurdu. Bir adam ona vurmaya çalışırken eli havada dolmuştu sonra kimse bir şey yapmadan kırılmıştı. Bir kere de Sue saçlarına mor boya dökmüştü ama saçlarına sanki hiç gelmemiş gibi olmuştu. Sue'nin dediği doğruydu o gerçekten bir cadıydı.
Bonnie:Ne şimdi benim kızım bir cadı ve onun Hogwarts denen yere gelmesini mi istiyorsunuz?
Dumbledore:Evet bayan Aelark.
McGonagall:Kızınız için edişelenmenizi anlıyorum efendim. Sonuçta büyü dünyasına geliyor hiç bilmediği bir yer ve tehlikelerin olduğu.
Bonnie:Kızım için endişe ediyorum. Tehlikeler var sonuçta ama bu dünyada da bir sürü tehlike var benim asıl sıkıntım Astarte'nin isteyip istememesi. Orya uyumu , zorluk çıkması.
Dumbledore:Astarte sen bu konu da ne düşünüyorsun?
Astarte:Orda benim gibiler var doğru mu? Yani cadılar ve büyücüler.
Dumbledore:Evet.
Astarte:Ve eğitim almam gerek.
McGonagall:Evet. Sonuçta güçlerinin kontrolden çıkıp insanlara zarar verebilir.
Astarte:O zaman kabul ediyorum. Ait olduğum yere gitmek istiyorum.
Dumbledore:Güzel o zaman alışveriş için ve okula nasıl gidileceğini anlatmak için yarın bakanlık görevlisi gelecek. Şimdiden başarılar Astarte.
Astarte:Teşekkür ederim bay Dumbledore.
Dumbledore Astarte'ye mor mühürlü bir mektup verdikten sonra McGobagall ile gittikten sonra Bonnie, kızına baktı ve onunla konuşmak istediğini belli eder bir tavırla başını mutfağa doğru işaret etti. Bonnie kızını tam karşısına alıp oturttu. Bunca yıldır birlikte olduğu kızından ayrılcaktı.
Bonnie:Sen emin misin? Yani gerçekten gitmek istiyorum musun oraya?
Astarte:Evet eminim. Sonuçta benim gibi olan kişiler var ve bu şeyi kontrol etme gerek. Yani ve eminim orda çok mutlu olucam.
Bonnie:Benim tek endişem senin dışlanman oraya uyum sağlamakta zorlanman.
Bonnie, kızının ellerini alıp öptü ve gözlerine sevgi ile baktı. Kızı için çok endişe duyuyordu ve içinde bir his vardı sanki ne kadar mutlu olsa da kızının başına bir şey gelicekmiş gibi. O yüzden Tanrı'ya dua etti Astarte'ye bir şey gelmesin diye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay'ın Kızı // Harry Potter hayran kurgu
FanfictionSeçilmiş kişi Harry Potter değil onun yerine ondan daha güçlü olan bir kızdı. Bir Ay Perisiydi. Yıllardır kullanmadığı güçlerini kontrol edebilecek mi? Peki gerçek ailesini bulabilecek mi? Güçleri ve annesini bulma yoluna başına neler gelecekti? Ho...