Yayınlanma Tarihi:
28.12.2020***
°Yazar°
İki genç güneş batana kadar birlikte balkonda oturdular. Genç kız kafasını Kara Kedi'nin omzuna koymuştu. Birlikte sessiz bir şekilde battaniye sarılı oturuyorlardı.
Kara Kedi yavaş yavaş elini, genç kızın elini tutmak için hareket ettiriyordu. Elini bulduğunda tutmaya çalıştı. Marinette eline gelen sıcaklıkla irkildi. Elini tutmaya çalıştığını fark edip o da onun elini tuttu.
"Seni seviyorum"
Sessiz bir şekilde Kara Kedi mırıldandı.
Marinette kalbinin çarpmasıyla nefesi kesildi.
"B-ben de seni"
Ellerini daha sıkı tuttular. Bir süre daha böyle durdular. Kara Kedi vaktin çok geç olduğunu farkettiğinde bir anda ayağa kalktı. Marinette Kara Kedi'nin yüzüne baktı.
"Çok geç olmuş"
"Ah.. Evet farketmemişim"
"O zaman ben.. uh.. artık gideyim-?"
Eliyle balkonun dışını işaret etmişti. Marinette ayağa kalktı. Korkarak da olsa, Kara Kedi'nin yanağına küçük bir öpücük bıraktı. Kıpkırmızı olduğu için hemen içeri koştu.
"Gö-görüşürüz!"
Genç kız koşarken bağırarak söylemişti. Kara Kedi genç kızı içeri koşarken izlemişti. Elini yanağına koydu ve sonrasında kendi evine doğru ilerledi.
Geri dönüşüp yatağına yattı.
[Sabah]
"Adrien, camambertim nerde?!"
Adrien duymamış gibi davranıp uyumaya devam etti.
"Adrien açım diyorum!"
Eliyle kulağını kapadı.
"Dersinin başlamasına 5 dk var haberin olsun"
Adrien duyduğu şeyle gözünü kocaman açtı. Hemen ayağa kalkıp giyinmeye başladı. Arkadan kıkırdama sesleri duyunca sinirle döndü.
"Neye gülüyosun Plagg?!"
"Bugün cumartesi, ona gülüyorum"
Diyip daha fazla güldü kwami. Adrien sinirle baktı. Giydiği kıyafetini geri çıkardı ve yatağına geri döndü.
"Hadi ama gerçekten açım"
Adrien dayanamayıp cebinden bir camambert çıkartıp kwamisine attı. Sonrasında uykusuna geri dönmeye karar verdi.
***
Marinette, dün gece saat 2ye kadar ödev yapmıştı. Zaten hastaydı, üstüne bi de ödev yapınca iyice yorgun düşmüştü. Rüyası biraz garipti. Gözlerini yavaş yavaş açtı. Rüyası bittiği için üzülüyordu. Rüyasında Kara Kedi ileydi. Birliktelerdi, ayrılmıyolardı. Kimse ayıramaz gibiydi.
Marinette yatakta doğruldu, yanında yatan küçük kwamisine baktı. Çok tatlıydı her zamanki gibi. Onu uyandırmamaya özen gösterek ayağa kalktı. Masasının üstündeki ödevlerine baktı. Daha vardı ama yetiştirebilirdi.
Balkonuna çıkıp nefes aldı. Sabah havası ayrı bir güzel oluyordu. Birkaç dakika geçirdikten sonra odasına geri döndü. Telefonunu eline aldı ve internette dolaşmaya başladı. Alya'nın blogunda yeni bir psylaşım gördü, başlığı görünce gözlerini kocaman açtı.
Kara Kedi'nin sevgilisi mi var?
Kara Kedi, bir genç kızla görüldü!
Görenler şaşkına döndü!Videoyu açtı, evet videodaki Kara Kedi'ydi ama.. yanındaki kendisi değildi..?
***
Evt sonunda aklımda olanı yapabildim.. Bölüm çok kısa oldu özür dilerim :( ama zaten kısa bir hikaye olacağı için uzatmanın bir mantığı yok bence.. Her neyse okuduğunuz için teşekkürler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝒑𝒓𝒐𝒎𝒊𝒔𝒆 | 𝒎𝒂𝒓𝒊𝒄𝒉𝒂𝒕 [✓]
Fanfiction「finished」☀︎︎ ❝Sözümü tutamadım, özür dilerim❞ ↻ marinette x chat noir // mlb → #105 Mucize [10.02.2021] → #13 Adrinette [06.01.2021] → #1 Marichat [20.10.2021] → #3 Ladynoir [31.07.2021] ↳ start: 24.11.2020