¬eleven

653 48 11
                                    

Yayınlanma Tarihi:
21.01.2021

***

°Yazar°

Marinette sinirli halinden çıkıp etrafına bakındı. Niye birden bire böyle olduğunu sorguluyordu. Herkese baktıktan sonra Alya'ya döndü. Alya da sinirliydi. En yakın arkadaşı da mı? Sonrasında Adrien ve Nino'ya döndü. Adrien da sinirliydi. Adrien da.. Kalbi çok hızlı atmaya başlamıştı, bir gerginlik gelmişti.

Onu bir şeyin kurtarmasını beklerken hoca sınıfa girdi. Herkes hocaya dönünce sinirli yüzleri de kaybolmuştu.

"Marinette niye ayaktasın?"

Hoca Marinette'e garip bir yüzle baktı.

"Şimdi oturuyordum hocam"

Diyip arkasını dönüp en arkaya tek başına oturmaya gitti. Ders boyu neden böyle olduğunu düşünmüştü. Arkadaşları bir anda ona niye sırt çevirmişlerdi?

***

°Yazar°

Okulun bitmesine ilk defa sevinen Marinette, evine doğru ilerlemeye başladı. Yolda düşündükleri, derstekilerle aynıydı. Gözlerindeki yaşları tutmaya çalışıyordu. Telefona bakarak kafa dağıtmaya karar vermişti.

2 yeni bildirim
¬Instagram

Garip garip telefonuna baktı. Telefonunu hızlıca açtı. Gördüğü şey, bir posta etiketliydi. Yeni bir sayfa, ismi @makeaconfession dı. Sayfaya girdi biri gizli olarak bir şey yazmıştı. Marinette'in hakkındaydı.

___________________________________________

--> Marinette Dupain-Cheng hakkında söylicek birkaç şeyim var. Herkesin yüzüne gülüp yalan söyleyen biri. Kanıt olarak ses dosyalarım var atıyorum.

--> sesdosyasi1.mp3
--> sesdosyasi2.mp3

--> Artık gerçek yüzü ortaya çıktı. Hesap gizli zaten gizli ya da normal paylaşabilirsin.

___________________________________________

@makeaconfession: Bu konuda ne düşünüyorsunuz? Ses dosyalarını dinlemek için kaydırın ->

13 yorum (daha fazla görmek için tıklayın)

@alya.ladyblog: bu gerçekten Marinette mi?
-¬@makeaconfession: görünen o ki evet o

@adrienagreste: Marinette'in bunu demesine imkan yok
-¬@makeaconfession: ben de pek inanmak istemem ama onun sesi

@chloebourgeois: her ne kadar Marinette'i sevmesem bile o bunları söylicek biri değil
-¬@makeaconfession: ben de inanmak istemezdim ama böyle iki yüzlü olduğunu nerden bilebilirdik?

...

Bu ve bunun gibi bir sürü mesajı gördükten sonra Marinette şok olmuştu. Ses onun sesine çok benziyordu ama hayır o dememişti. Asla da demezdi. Gözünden birkaç damla yaş aktıktan sonra yüzünü sildi.

Demek ki herkes bu yüzden sinirliymiş. Küçük bir aydınlanma yaşadı. Odasının etrafındna bir kalem ve kağıt bulup masasına oturdu. Açıklama için birkaç şey yazacaktı.

***

Evt sonunda yazdm ve bu bölüm baya iyi oldu kaos fln çıkıcak hesabın sahibini çoğunuz biliyodur bence her neyse yeni bölüm buyrunnn

𝒑𝒓𝒐𝒎𝒊𝒔𝒆 | 𝒎𝒂𝒓𝒊𝒄𝒉𝒂𝒕 [✓] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin