Yayınlanma Tarihi:
09.02.2021***
-arkaya yine üzücü bir müzik açmanız önerilir!-
°Yazar°
Adrien, her zamanki gibi saat 8 gibi kalkmıştı. Bugün cumartesiydi ama yine de yapıcak işleri vardı o yüzden yavaşça ayağı kalkıp üstünü giydi. Kahvaltı için aşağı inerken telefonundan bir titreme geldi. Alya yeni bir blog yazısı paylaşmıştı. Yavaşça açtı gönderiyi.
___________________________________________
ladyblog: bir süre gönderi olmayacak, hastanedeyim. özür dilerim!
___________________________________________Adrien ilk başta garipsese de umursamadan telefonunu cebine attı. Kahvaltı masasına oturup kahvaltısını bekledi.
***
Kahvaltısını bitirdikten sonra Nino ile buluşmaya gitmeye karar verdi. Babasından izni zor kapmıştı tabi..
Arabaya binip yolu izlemeye başladı.
"Adrien geldik, inebilirsin"
Nathalie'nin sesini duyduktan sonra kapıyı açıp aşağı indi. Parkta oturan Alya ve Nino'yu gördü. Alya hastanede değil miydi diye düşündü.
Onlara yaklaştıkça Alya'nın ağladığını farketti. Adımlarını hızlandırdı.
"Hey, Alya iyi misin?"
Alya kafasını kaldırıp Adrien'a baktı. Gözleri şişmişti. Sahi kaç saattir ağlıyordu?
"Adrien, bence şuan Alya'yı yalnız bırakmak daha iyisi, üzgünüm dostum. Artık başka gün"
Adrien anlamsız bir şekilde Nino'ya baktı.
Sonrasında arkasını dönüp gitti.
***
Geçen gün Marinette ile yaptığı kavgadan dolayı kendisini kötü hissediyordu. O yüzden dönüşüp ona bakmaya karar vermişti.
"Plagg, pençeler!"
Kara Kedi dönüştükten sonra Marinette'in evinin yolunu tuttu. Balkonuna geldiğinde Marinette odasında değildi. Yatağının dağınık olduğunu ve masasında bir kalem ve küpelerini gördü. İçeri girdi ve aşağıdan gelen seslere kulak kabarttı.
"Onu gece kontrol etmedim de ne demek?!"
"Sen ettin sanmıştım"
"Sana inanamıyorum!"
Sesleri çok yüksekti ve ağlamaklıydı. Marinette'e bir şey olduğunu düşünüp hemen aşağı inmeye başladı Kara Kedi. Yerde oturan anne ve babasını gördü Marinette'in. Ve yanlarında yatan Marinette'in hareketsiz bedenini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝒑𝒓𝒐𝒎𝒊𝒔𝒆 | 𝒎𝒂𝒓𝒊𝒄𝒉𝒂𝒕 [✓]
Fanfiction「finished」☀︎︎ ❝Sözümü tutamadım, özür dilerim❞ ↻ marinette x chat noir // mlb → #105 Mucize [10.02.2021] → #13 Adrinette [06.01.2021] → #1 Marichat [20.10.2021] → #3 Ladynoir [31.07.2021] ↳ start: 24.11.2020