¬six

774 54 15
                                    

Yayınlanma Tarihi:
24.12.2020

***

°Yazar°

Marinette sabah baş ağrısıyla kalkmıştı. Başı çatlıyordu adeta. Bugün okula gitmesem olur mu ki diye düşündü içinden.

"Marinette hadi kalk okul var!"

Kwamisi genç kızı kaldırmaya çalışıyordu.

"Tikki başım çok ağrıyor, bugün gitmicem"

Diye söylendi genç kız. Kwamisi de onu kendi haline bırakıp yanına yattı.

***

Adrien'ın günlük rutini her zamanki gibi olduğu için yatağından yine kalkıp giyindi. Kahvaltısını yaptı ve okula gitti.

Okuşa geldiğinde Marinette yoktu ve endişelenmişti. Alya'ya sorcaktı ama Mari'nin dün dediklerini hatırladı ve sormaktan vazgeçti.

Ders boyu derse odaklanamamıştı, Marinette'i düşünmekten. Nolmuştu, neden gelmedi, hasta mı, ya başka bir şey olduysa.. kafası sorularla doluydu.

"Evet, bu soruyu da Adrien cevaplasın"

Adrien eli hala çenesinin altında önüne bakıyordu.

"Adrien?"

Hocası bir kez daha seslenmişti, Adrien hala duymuyordu. En sonunda yanına gidip kolunu indirdi, hoca.

Adrien kendine gelmişti. Hocaya boş gözlerle baktı. Hoca da Adrien'ın yüzündeki üzüntüyü farkedince soruyu başkasına sormaya karar verdi.

Gün boyu derslere odaklanamamıştı Adrien. Bir an önce okulun bitmesini istedi, bu şekilde Marinette'in yanına gidebilecekti.

[time skip-okul çıkışı]

Adrien okul biter bitmez hemen arabaya bindi ve eve gitmeyi bekledi. Eve varınca hemen dönüştü ve Marinette'in balkonuna geldi.

***

°Marinette°

Gün boyu nerdeyse yataktaydım. Hasta olmuştum, baya hastaydım hatta. Başımın ağrısı ilaç alsam bile geçmemişti.

Ateşim de vardı galiba ve annemlerin işleri vardı. Bana bakamayacak durumdaydılar. Zaten araları bozuk olduğu için babam günün çoğunu dışarda geçiriyordu. Pastane ile annem ilgileniyordu.

Balkondan ayak sesleri duydum, galiba tahmin ettiğim kişi gelmişti. Kalbim çarpmaya başladı.

Odamdan içeri girdiğinde etrafa baktı, beni gördüğünde telaşla yanıma geldi.

"Marinette?! Sen iyi misin??"

Bana bakıyordu ama korkuyor gibi bakıyordu.

"İyiyim, korkma. Sadece biraz ateşim var"

Elini alnıma koydu.

"Marinette sadece ateş değil bu yanıyosun bildiğin, ilaç içtin mi?"

"Evet ama geçmedi"

Beni yatakta doğrultup sarıldı. Ben de geri sarıldım. O an başım ağrıyordu ama Kara Kedi'nin beni ziyarete gelmesi çok mutlu etmişti. Bikaç dakika boyunca sarılmıştık sanırım.

Ayrıldığımızda öylece baktık birbirimize. Sanki ayrılacaktık ve bir daha buluşmayacaktık gibi. Son bakışmamız gibi..

"Senin için yapabileceğim bir şey var mı?"

"Sadece kal burda, o bile yeter"

Bana gülümsedi. Elini yanağıma koydu. Elleri, benim aksime çok sıcaktı. Belki de ateşim olduğu için öyleydi.

Hava kararmaya başlamıştı, güneş batıyordu. Şuan birlikte güneş batımını izlemek istiyordum.

"Aklıma bir fikir geldi"

"Hm?"

"Gün batımını izleyelim mi?"

"Çok iyi fikir! Hadi gel izleyelim"

Elimi tutup beni yataktan çıkardı ve hızlıca balkona çıkardı. Balkona çıktığımızda çok üşüdüm, ateşim vardı çünkü.

Üşüdüğümü farkedip kollarıyla bana sarıldı. Beni ısıtmaya çalıştı. Sonrasında balkonuma birbirimize sarılmış şekilde oturup izlemeye başladık. O an hiç bitmesin istiyordum. Onunla böyle sonsuza kadar kalabilirdim..

***

Evet kısa bir bölüm oldu ama hoş oldu bence :'>

𝒑𝒓𝒐𝒎𝒊𝒔𝒆 | 𝒎𝒂𝒓𝒊𝒄𝒉𝒂𝒕 [✓] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin