1

81 0 0
                                    

Uzerinden iki ay geçmesine rağmen sindiremiyordum. Aşağılık herif beni alti boyunca aldatmış ve ben saf olan bunu bir şekilde öğrenmiştim. Üstüne üstlük bu ilk degildi. Bundan onceki serefsiz de beni aldatmisti.

Evimin icine giren sokak lambasinin los isiginda otururken elimdeki sarap kadehini biranda duvara firlattim.

Kadehin paramparca olmadan onceki duvara carpis sesi cok tatmin ediciydi. Erkekleri de boyle parca parca etmek istiyordum. Sadece o iki salagi degil, butun erkekleri parcalamak istiyordum.

Hepsinden nefret ediyordum. Gercekten yokmuydu filmlerdeki gibi erkekler... Hani sevdigi kizin uzerine titreyen, evlenmeden once birlikte olmayan ve bu konuda sabirli olan.

Tek istedigim sevdigim adamla evlenmekti. Ama o pislik sirf onunla yatmadim diye her gun baskalari ile yatiyordu.

Koltuktan kalkip kendime yeni bir icki doldurmak icin mutfaga giderken aynadaki yansimami gorup durdum. Kendime bastan asagi baktim. Gercekten de fena degildim.

Saclarimi actim, ustumu duzelttim. Sorun bende degildi, ben evlenilmek istenecek bir kizdim. guzel yemek yapardim, ev islerinden anlardim, bir meslegim vardi ve en onemlisi cok sadik bir insandim.

-Kimi kandiriyorsun Im Minah sen hic bir halt degilsin.

Çömeldim ve aglamaya basladim. Ben kimdim ki hic bir degerim yoktu. Safın tekiydim çirkindim ve degersizdim. Buyuzden beni aldattilar. Tam kandirilacak saf bir salaktim.

Ne kadar comelip agladigimi hatirlamiyordum. Tek bildigim sizlayan bacaklarim oldu. Ayaga kalkip yatak odasina yoneldim. Yatagimin icine girdim. Aglamaktan yorulan gozlerim hemen kapandi ve rahatsiz bir uykuya daldim.

Uyanmaya çalışıyorum ama gözlerimi açamıyordum. Komidinin üzerindeki telefona elim gitti, saate baktım , ilk başta algılayamadım. Saat 16.00'ı gösteriyordu. Telefonu yerine koyduktan sonra tekrar elime aldım. Saat gerçekten 4 mü olmuştu. Aman Tanrım ne kadar çok uyumuştum böyle.

Kendimi yataktan çıkarmaya çalıştım ama tekrar yatağa düştüm. İnanılmaz bir baş ağrısı vardı. Gene kalkıp banyoya gidip yüzüme su çarptım. Hemen bir şeyler yemeliydim ki başımdaki bu korkunç baş ağrısından kurtulmak için bir ağrı kesici almalıydım.

Yemek yedikten sonra elimdeki kahve bardağı ile balkona çıktım. Soğuk hava tenime değdiği anda ürperdim ama iyi de geliyordu. Sokak sakindi. Tam bir pazardı. Pazarlardan her zaman nefret etmiştim, şu anki ruh halimin de çok yardımı oluyordu. İçeri geçip televizyonu açtım. Bu sessizlik beni sıkmaya başlamıştı.

Çok ilgilenmesem de televizyonda çapkın bir adamın kaçamaklarını anlatan bir filmde takılıp kaldım. Adi şerefsiz bi dünya kadınla yatıp en sonunda aşık olup evleniyordu. Kimse onu suçlamıyordu, geçmişinden utanmıyordu ve sonunda mutlu oluyordu.

- Sürtük, orospu...

gülmeye başladım. Bir kadın bu şekilde bir yaşam sürünce ona orospu ya da sürtük deniyordu ama erkek yapınca çapkın oluyordu. Çok kızdım, çok adi bir dünyaydı bu. İşte o an kafamda şimşek yandı. Toplumsal normlara inat ben de tek gecelik ilişkiler yaşayacaktım ve sürtük olmayacaktım. Ben de çapkın olacaktım.

Bu düşünce çok hoşuma gitmişti. Televizyonu kapattım ve düşünmeye başladım. Yatacağım her erkekle intikamımı alacaktım. Herkesten intikamımı alacaktım..

Just One Night*PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin