Alarmın iğrenç sesiyle kalkıp banyoya gittim ve hazırlanıp evden çıktım. Hiç aç değildim, ağzımda iğrenç bir tat vardı. Otobüs bekleyecek halim de yoktu bu yüzden taksi çevirip işe gittim. Park&Kim Holding de hukuk departmanında çalışıyordum.
Üniversiten sonra avukatlık bürolarında çalışmak istememiştim. Park&Kim Holdingde 2 yıldır çalışıyordum ve bu şirketin hukuki işlerini yapan avukatlardan sadece biriydim. İşimden memnundum, aldığım paraya gayet rahat bir iş yapıyordum. Patronlarım son derece zenginlerdi, özel sigortam ve ikramiyelerim vardı. Bir işten daha ne isteyebilirdim ki...
Ağzımdaki iğrenç tat hala gitmemişti. Departmana gittiğimde diğer arkadaşlar gelmemişti daha. Kahve makinesine kahve koyup, düğmesine bastım. Makineden çıkan sesten sonra kahvemi alıp masama geçtim. Koltuğuma yaslanıp gözlerimi dinlendirdim.
İğrenç bir hafta sonu geçirmiştim. Dün aldığım karar hala iyi hissettiriyordu ama ne yapacağımı bilmiyordum. Tanrım hiç kimse ile birlikte olmamıştım ama her gece bir erkekle yatacağım diye karar almıştım. İçimden güldüm;
- Ah salaksın kızım, ama neden olmasın. Her şeyin bir başlangıcı vardır.. deyip kendimi aldığım kararı uygulama konusunda kandırmaya çalışıyordum.
Ne ara öğlen arasına gelmiştik hiç farkına varmamıştım ama iyi olmuştu. Kendi hayatımdan çıkıp işlerle ilgilenmek kendimi iyi hissettirmişti. Arkadaşlarla yemekhaneye gitmek için ofisten çıktık, bir şeyler yesem iyi olacaktı. Yemekleri alıp oturduk ama iştahım hala yoktu. Masadaki sohbete tam katılmasam da dinleyip insan numarası yaparken dikkatimi karşı masadaki kişi çekti.
Bay Park, Park Jimin. Şirketin en büyük ortağı Bay Park, Bay Kim ve Bay Jeon birlikte yemek yiyorlardı. Çok keyifli görünüyordu. Anlattığı şey çok eğlenceli bir şey olmalıydı ki yüzünde parlak bir gülümseme vardı.
"Sürtük" diye geçirdim içimden. Kim bilir hangi yattığı kızı anlatıyordu arkadaşlarına. Neredeyse şirketteki bütün kızlarla yatmıştı ama kimse ona sürtük demiyordu. Tam tersi kızlar onunla bir gece daha geçirmek için çıldırıyorlardı. Her tuvalete gittiğimde bu salak kızların muhabbetlerini dinlemekten gına gelmişti.
Doğrusu kızları da anlıyordum. Çok yakışıklıydı, her kadını hatta her erkeği kendisine çekecek bir çekiciliğe sahipti. Dudakları nasıl bu kadar güzel olabilirdi, o dudakları öpmek istedim biran. Evet bulmuştum işte. Yıllardan beri özene bezene sakladığım sevgili bekaretimi bu adama verecektim.
Hadi şanslısın Park Sürtük Jimin... bu gece o yattığın kızlardan biri ben olacağım, sen de yattığım ilk erkek olacaksın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just One Night*PJM
FanfictionPark Jiminin metresi olmak zorundaydim. Bu işledigim suçun bedeliydi.