6

44 1 0
                                    

Bay Park ile yaptigim o kisacik gorusmeden sonra isten nasil ayrildim, nasil eve geldim hic bilmiyordum. Bu durumdan neden bu kadar etkilendigi mi de bilmiyordum.

Üzerime rahat bir şeyler giyinip koltuğa uzandım. Canim yemek istemiyordu, elimdeki kadehi bitirip sızmak istiyordum.

Aklimdan soyledigi sey bir turlu cikmiyordu. Bakire olmam onun icin cok onemli olmamaliydi. Daha once bakire bir kizla hic yatmamis miydi!

Her yattigi kizla bu kadar ilgileniyor muydu? Peki ben neden surekli o geceyi dusunuyordum. Evet o gece benim icin bir ilkti ama gene de duygusuz bir ten buluşmasiydi işte... İki kisi icin de cok onemli olmayan tek gecelik bir iliskiydi iste...

Biranda telefonumun çalmasıyla irkildim. Arayan isten bir arkadaşımdı. Bu hafta yoğun geçtiği için biraz eğlenmek için dışarıda eğlenmeye beni de davet ediyorlardı.

İlk basta reddecekken kafayi dagitmanin bana daha iyi gelecegini dusunerek kabul ettim onu. Yarim saate beni almaya gelecegini soyledi ve hazirlanmaya koyuldum.

Geldiğimiz yere geleceğimi bilseydim asla bu gece dışarı çıkmayı kabul etmezdim. Nerden bilebilirdim ki Midnight Club olacağını. İstemeye istemeye de olsa birlikte içeri girdik.

Buraya bu işe başladığımdan beri en iyi anlaştığım iki arkadaşımla gelmiştim, bu sebeple nerede olduğumu takmayıp onlarla keyifli vakit geçirip kafa dağıtmaya karar verdim.

Bu gece gecen geldiğim zamana göre çok daha kalabalıktı. Bu hoşuma gitmişti. Bu kalabalıkta Bay Park ile istesek de karşılaşamazdık.

Gecenin ilerleyen vakitlerinde kızlarla sarhoş olmaya basla mistik ve çok eğleniyorduk. Pistte kızlarla dans ederken kızların birileriyle takıldiğini fark ettim ve gülümseyerek yerimize geçtim.

Yanıma yakışıklı bir erkek yaklaştı.

-Merhabalar

Normalde böyle bir durumda onu tersleyip kovmam gerekirken biranda aklıma aldığım karar geldi. Yatacağım ikinci erkek bu olabilirdi.

- Merhaba

- Ben Siwon. Senin adin ne?

- Ben Minah. Memnun oldum.

- Yalnız misin, sana eşlik edebilirim.

-Aslında değilim, deyip başımla pisti işaret ettim. Arkadaşlarımla geldim ama gördüğün gibi müsait değiller. Yani yalnız sayılırım.

- Sevindim ve artık yalnız değilsin hadi dans edelim. Deyip elimi tutup beni piste çekmeye başladı. Karşı çıkmadım konuşmak yerine dans etmek daha iyi hissettiriyordu.

Elimizdeki içkilerle bir sağa bir sola sallanırken bir elini belime koydu ve beni kendine çekti. Bedenlerimiz birbirine değdiğinde biran uzaklaşmak istedim ama sonra vazgeçtim. Çünkü onunla yatacaktım yatmam gerekiyordu. Böyle bir karar almıştım ve arkasında duracaktım. Hem yakışıklıydı da.

Gozlerimi kapatip müziğin ritmine kendimi verdim. Bana dokunmasina izin veriyordum, arkadan bana sariliyordu ve boynumu opmeye basladi. Sonra kulagima evine gitmemizi istedigini fisildadi. Kafamla onay isareti verdim.

Kizlara veda edip birlikte bardan ciktik. Onun arabasinin vale tarafindan getirilmesini beklerken bir el tarafindan cekistirildim.

Ben ne oldugunu daha anlayamadan

- Bu kadin benimle. Hadi sen yoluna.

Bu tanidik ses o olamazdi. Bay Park elimi sıkıca tutup kendine cekti beni. Siwon sinirlenmis gorunuyordu.

Just One Night*PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin