4

39 0 0
                                    

Dudaklarımız birbirine değdikten sonra işler çok hızlı ilerledi. Ne ara o bardan çıktık, ne ara onun evine gelmiştik bilmiyordum. Evinden içeri girer girmez beni kendi ile duvar arasına alıp dudaklarıma yapıştı. Ben de beceriksiz bir şekilde ona eşlik etmeye çalışıyordum ama zorlanmıyordum. Ben de onu istiyordum aynı şekilde. Bacaklarımı kaldırıp beni kaldırdı. Düşmemek için bacaklarımı beline bağladım.

Aynı hızda öpüşmeye devam ederken yürümeye başladı. Bir odaya girdik ve biraz ilerledikten sonra beni yatağın üstüne bıraktı. Bana uzaktan şöyle bir bakıp dilini dudaklarında gezdirdi. Sonrasında hemen mavi bluzumun derin dekoltesinden göğüslerimi öpmeye başladı. Dayanamadı ve bluzumu çıkardı. Sonra o da giydiği siyah gömleği hızlıca üstünden çıkardı ve tekrar dudaklarımı öpmeye başladı.

Dudaklarımı susamış gibi öpüyordu. İyice üzerime abandı ve erkekliğini hissettim. Bu ilk seferim olmasına rağmen korkmuyordum tam tersi onu istiyordum. Elleri eteğimin altından kızlığıma doğru hareket edince biran korku hissettim ama devam etmesini istedim.

Onunla öpüşmek çok güzeldi, Arada ısırdığı dudaklarımı sonra yalıyordu. Acı verip şefkat gösteriyordu. Bu muhteşem bir duyguydu. Eli külotumun içine girdiğinde ağzımdan küçük bir inleme çıktı. Hoşuna gitmiş olacak ki öpüşürken gülümsediğini hissettim.

Sonra elini kızlığımdan çekip sutyenimin kopçasını açtı. Göğüslerim çıplak kalınca göğüslerime baktı;

-Tanrım çok güzelsin, diye mırıldandı. Sonra hiç durmadan göğüs ucumu ısırıp yalamaya başladı. Bu duygu bedenimi daha da gerginleştiriyordu. Daha önce hiç tatmadığım bir duygu ile karşılaşıyordum. Bu anın bitmesini istemiyordum.

Eli tekrar eteğimin içine doğru gitmeye başladı. Sonra hızlıca üzerimden kalktı ve pantolonunu çıkardı. Boxerından görünen erkekliği çok çekiciydi ama korkutucuydu. Biran kendimi sorgulamamı sağladı ama o buna izin vermek istemiyormuş gibi tekrar eğilip dudaklarımı öpmeye başladı. Öpüşmemiz devam ederken eteğimi bir çırpıda çıkardı ve hemen ardından külotumu da çıkarıp fırlattı. Ne ara yaptığını anlamadan ikimizde çırılçıplak kalmıştık. Bütün bunları yaparken dudaklarımız ayrılmıyordu ve inlemelerimiz sessiz odayı dolduruyordu.

Kızlığımda penisini hissediyordum ama girmiyordu. Parmağı ile kızlığımın çevresinde şekiller çiziyordu. Sonra biranda parmağını içime itti ve acıdan inledim. Ama zevki de beraberinde getiriyordu. Sonra biraz daha oyalandıktan sonra sertleşmiş penisini içime sokmaya başladı.

İşte şimdi korkmaya başlamıştım. Bu benim ilkimdi ve bu adam kimdi. Ben ne yapıyordum, durdurmalı mıydım, durdurabilir miydim? Çok güzeldi bir yanım onu içimde hissetmek isterken bir yanım onu üzerimden atıp buradan çekip gitmek istiyordu. Ben bunları düşünürken o biranda kendini içime itti. Acıdan ufak bir inilti çıkardım. Biran şaşırarak bana baktı ama yaptığı şeye devam etti.

Benim inlememden sonra yavaş yavaş içime girip çıkmaya başladı. Hem acı çekiyordum hem de zevk alıyordum o ise yüzüme bakıyordu, beni inceliyordu. Dudaklarımı daha yumuşak bir şekilde öpmeye başladı. İnlemelerimiz odada yankılanırken içimden çıktı. Çekmecen aldığı prezervatifi kabından çıkarıp, penisine takmaya çalışırken bir şeye dikkat ettiğini farkettim. Üzeri hafif kanlanmış olan penisine bakıp sonra bana baktı. Bir şey demeden prezervatifi takıp tekrar içime girdi. Bir kaç gelgitten sonra içime boşaldı, sonrasında ben de boşaldım.

Hızlı nefes alışverişlerimiz bütün odayı dolduruyordu. Bir süre birbirimize bakmadan aynı pozisyonda kaldık, sonra o kalkıp banyoya gitti. Ben de hemen kalktım ve etrafa yayılmış elbiselerimi toplayıp, üstüme geçirdim. Hemen buradan çıkıp gitmek istiyordum.

Banyodan duş sesi gelince çok rahatladım ve hemen odadan çıktım. Başım dönüyordu, çıkınca kapıya yaslandım. Ben ne yapmıştım böyle? Bir kaç saniye öyle kaldıktan sonra kapıya ilerlemeye başladım. tam elimi kapı koluna atmıştım ki arkamdaki sesle irkildim...

Just One Night*PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin