──── ❛ 𝐇𝐃 ⵓ 𝐎𝟏𝟓 ❜

122 32 25
                                    

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Pagi yang indah bersama nasi goreng kimchi yang baru sahaja digoreng oleh eomma dijamah perlahan.

Sticky note biru yang berada di atas meja diambil lalu dibaca.

"Eomma pergi kerja dulu jangan lupa breakfast dengan Soobin~"

Eomma

Jam yang terlilit kemas pada pergelangan tangan aku kerling , pelik apabila kelibat Soobin masih lagi tidak muncul.


Padahal selalunya lelaki itu yang terpaling awal berada di meja makan,Nasi goreng yang masih panas itu aku tiup dan kunyah perlahan.


"Morning Sayang..."

"Uhuk uhuk uhuk"

Terbatuk-batuk Minju setelah mendengar suara Soobin,air oren yang disediakan oleh eomma diteguk rakus bagi menghilangkan rasa perit.

Weyh leher aku pedas siot...

Jelingan tajam diberikan pada Soobin yang duduk dihadapannya itu,Minju perasan penampilan Soobin pagi ini sedikit kemas rambutnya disikat rapi.


Tapi persetankan kekacakannya itu tekak yang keperitan ini tidak boleh dilegakan dengan ketampanan lelaki itu.

"Aduh sakitlah..."

"Sakit?oops sorry sengaja..."

Minju tersengih sinis memandang Soobin yang tertunduk-tunduk menahan sakitnitu nasib dia sepak kaki kalau dia sepak benda lain masuk hospital Soobin ni nanti.

Senduk nasi dicapai lalu pinggannya yang telah kosong di isi semula dengan nasi goreng eomma lagi.Pagi ini tiba-tiba sahaja dia berasa lapar,walaupun sudah sepinggan nasi dia habiskan.

"Tak takut gemuk ke?"

"Tak,gemuk pun biarlah yang penting perut kenyang..."

Nasi goreng yang berasap nipis itu disuap ke dalam mulut,gemuk? pergi mampus lah gemuk tu janji dia kenyang , perut pun happy hati jiwa pun tenang.

"Baguslah kalau kau berisi pun, boleh aku nak buat bantal peluk nanti..."

"Bwo?"

Sudu jatuh ke lantai setelah mendengar ayat yang baru sahaja meluncur keluar dari bibir Soobin , lelaki itu mengenyit manja matanya pada Minju.

Walaupun meja memisahkan jarak mereka tetapi dia sengaja mendekatkan dirinya pada Minju , Gadis itu mengeras apabila hembusan nafas lelaki itu menyentuh telinga kirinya.

Jantung Minju jangan cakaplah tinggal tunggu terkeluar sahaja dari mulut.

"Aku kata boleh aku buat kau jadi bantal peluk nanti Song Minju..."

Dapat Minju rasakan telinga dan seluruh wajahnya panas berbahang apabila Soobin dengan selamba berbisik ditepi telinganya.

"Kau ni comel tahu ? dengan muka merah serupa macam cherry ! "

Serta-merta Minju menutup wajahnya dengan tapak tangan , tangan kirinya sibuk mencubit perut yang tiba-tiba sahaja dipenuhi rama-rama.

GILA ! INI BETUL-BETUL GILA !

゚⁠.⁠*⁠・⁠。゚☆゚⁠.⁠*⁠・⁠。゚

5 chapter left ~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

5 chapter left ~

゚⁠.⁠*⁠・⁠。゚☆゚⁠.⁠*⁠・⁠。゚

꒰ ꗃ hello december ⨾ c.soobin 𔘓 ꒱Where stories live. Discover now