──── ❛ 𝐇𝐃 ⵓ 𝐎𝟏𝐎 ❜

123 28 15
                                    

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

"Ryujin jangan tinggal aku sorang-sorang please..."

Tangan Shin Ryujin ditarik dan peluk apabila gadis itu menunjukan tanda yang dia ingin meninggalkan Minju di dewan sekolah.

"Lah bengong aku nak ke tandas kejap je lah lagi pun kan ada Choi Soobin crush handsome kau tu,duduk lah sini dengan dia..."

Ryujin tergelak jahat apabila sahabat baiknya itu menggeleng kepala laju dengar sahaja nama lelaki itu disebut pantas sahaja Minju membuat muka langsung dia tidak bersetuju dan tak suka !

Siapa nak duduk dengan crush durjana macam dia tu?

Ah buat sakit hati sahaja nanti !

Tolong lah nampak muka dia pun Minju sudah stress rasa diri tu bakal jadi Naruto sembilan ekor tahu ! lagi-lagi selepas dia main ceroboh biliknya semalam !

Sudah lah dia baru keluar dari tandas time lelaki itu ceroboh siap package hanya bertuala mandi lagi ! Memang geram sungguh Minju waktu itu sampai tangan Soobin dipulasnya kebelakang dengan package belakang lelaki itu ditendang .

Kesian ? oh semestinya tidak itu salah dia memang patut dia kena belasah !nasib lah dia baru keluar tandas masa lelaki itu masuk kalau masa tu Minju tengah pakai baju ?

Memang dia tak cakap banyak dah lelaki itu dicekiknya dan dihumban keluar tingkap.

"Ahh takde-takde aku nak ikut sekali!"

Tangan Ryujin ditarik .

"Song Minju kerja kau tak siap! Kau nak kemana?

Serta-merta kakinya berhenti apabila jeritan milik Soobin bergema disekitar dewan,Minju sudah mengeluh kasar apabila Soobin tiba-tiba sahaja memanggilnya.

Signal ingin lari diberikan pada Ryujin, tapi malangnya gadis itu tiba-tiba menjadi bodoh , membuatkan Minju ingin menampar sahabatnya itu.

Dengan selamba bahunya ditolak kuat selepas itu Ryujin mencicit lari meninggalkannya di dewan bersama Soobin.

"Shin Ryujin shiba- memang kawan tak guna kau tunggu aku karate kau nanti !..."

Mulut sudah terkumat-kamit menyumpah Ryujin yang sudah hilang dari pandangan , kawannya yang satu itu memang kurang asam ! tunggulah dia nanti aku rejam !

Apabila matanya bertembung dengan mata Soobin cepat-cepat Minju mengalihkan pandangan.

Pokok Christmas yang berada di tengah dewan itu dipandang,tinggal lima hari sahaja lagi festival musim sejuk disekolah bakal bermula.

Tubuh Soobin yang berada diatas pentas yang sibuk itu aku pandang,memang kecik besar kecik besar sahaja aku tengok dia ni.

Geram dicium di hadapan sepupu dan classmate lelaki itu tidak lagi habis malah semakin bertambah pula geramnya pada lelaki itu kerana dia sesuka hati sahaja menceroboh biliknya.

Hah sampai kesudah lah Minju rasa dia akan geram dengan Choi Soobin ini tahu.Tapi ironicnya hati masih lagi suka padanya walaupun lelaki ini selalu sahaja mencabar kesabaran dan menyesakkan kepala.

Makin dia marah makin dia lelaki itu galak mengacau , makin dia kata benci makin kuat hatinya menyukai lelaki itu sampai dia sendiri keliru dengan perasaannya sendiri.

Agak-agak kan kalau dia exposed perangai Choi Soobin ni satu sekolah ada lagi tak fans-fans dia nak dekat dia?

"Sayang kau mengelamun apa? "

☆゚⁠.⁠*⁠・⁠。゚☆゚⁠.⁠*⁠・⁠。゚☆

Fuh chapter 10 dah skksksks

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Fuh chapter 10 dah skksksks

Road to final-

☆゚⁠.⁠*⁠・⁠。゚☆゚⁠.⁠*⁠・⁠。゚☆

꒰ ꗃ hello december ⨾ c.soobin 𔘓 ꒱Where stories live. Discover now