──── ❛ 𝐇𝐃 ⵓ 𝐎𝐎𝟓 ❜

166 34 32
                                    

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Jam yang tergantung di dinding bilik Minju tenung lama,masih ada 5 minit lagi sebelum jarum jam menginjak ke pukul 12 dan itu bermaksud umur Soobin akan bertambah.

Masih lagi dia ingat pertama kali dia melihat Soobin,waktu itu tuhan saja tahu betapa baik dan rajinnya lelaki bernama Choi Soobin itu dimatanya , dia pula dengan naifnya terus jatuh suka dekat dia.

Soobin boleh dikatakan agak terkenal disekolah dengan sikapnya yang peramah itu , pencapaian akademiknya juga cemerlang dan lelaki itu juga active dalam sukan jadi dia sangat popular.

Sebut sahaja namanya pasti semua mengenalinya tiada siapa pun yang tidak mengenali lelaki itu.

Minju tahu semua itu hanya lakonan dari dia sahaja,realitinya Choi Soobin tu sebenarnya pemalas gila nak mampus!makanan pun dia yang kena buatkan,bajunya pun dia juga yang cucikan !

Sumpah perangai tak senonoh!kalau sudah mood mengarahnya datang dia rasa nak libas sahaja muka jengkel Soobin tu guna kuali,nasib lah hati masih lagi suka dekat dia.

Kalau tidak mungkin sahaja lelaki itu sudah Minju terbangkan ke planet lain.

Tok tok

Bunyi ketukan pada pintu mengejutkan Minju yang sedang mengelamun,tak perlu buka pintu memang dia tahu yang berdiri diluar pintu itu Soobin bukan Eomma kerana ibunya itu jarang ketuk pintu bilik.

Dan eomma malam ini bermalam di rumah Ahjumma Kim jadi memang hanya ada dia dan Soobin sahaja dirumah.

"Minju sayang bukak pintu..."

Gadis itu mencebik, menyampah ! itu dia mula dah dengan sayang dia tu mesti mahu mengarah aku lagi tu, dasar Arnab gemuk !

Walaupun malas kaki tetap mengayunkan langkah kearah pintu , tak sampai hati sebenarnya mahu biarkan lelaki itu berdiri lama-lama depan pintu tu.

"Tuan Soobin nak apa malam-malam buta ni?"

"Kalau aku nak kau boleh?"

Pandangan curiga aku berikan pada Soobin yang tersengih,Soobin ni suka sangat macam tu mengoda je kerja dia geram aku.

Kalau aku ni Minju yang dulu pasti aku meroyan dahulu , mengelitis tak tentu fasal bila Soobin mengayat.

꒰ ꗃ hello december ⨾ c.soobin 𔘓 ꒱Where stories live. Discover now