Ani si neviete predstaviť ako mi búšilo srdce. Aj keď som si bola istá na sto percent, že moje srdce počujú všetci naokolo, tak som sa snažila vyzerať pokojne. Ale moc mi to nešlo. Aro si vzal Anthonyho ruku do svojej. Reflexne som sa mykla, aby som Arovi v tom zabránila ale potom som si uvedomila, že chce mu len prečítať myšlienky. Aro celkom dlho hľadel no prázdna. Začal sa usmievať, pustil Anthonyho ruku a s úsmevom sa pozrel na mňa. ,,Aké zaujímavé. Spravil by si hocičo pre Nicole, ktorá je vlkolačica. Veľmi ju ľúbiš. A preto ťa teraz v tomto momente nezabijem" Povedal Aro s nechutným úsmevom. Bolo mi z neho zle. Zrazu Aro schytil moju ruku. Neodvážila som sa vzdorovať. Pozerala som sa do Arovej tváre, zatiaľ čo ostatný napäto čakali. Neviem čo mal v pláne vyčítať ale cítila som sa trápne. Nebolo mi príjemné, že videl všetky moje myšlienky. Aro mi ruku pustil už s pohľadom z ktorého som nevedela nič vyčítať. Aro sa za môj chrbát pozrel na Carlisla. ,,Že sa na teba len problémy lepia, priateľ môj." Povedal. ,,Tak vidíš." Odpovedal Carlisle vecne. Ja som sa s Anthonym a Sethom pomaly vrátila naspäť na miesta, kde sme boli predtým. ,,Aro, rozmysli si to než budeš konať. Oplatí sa ti riskovať životy tvojej gardy len kôli hlúpemu novorodencovi? Nespravil toho toľko, aby si ho musel zabiť." Ozval sa Garrett. ,,Ty radšej mlč. Ty si toho nespravil menej." Umlčal ho Caius. ,,Aro. Konaj už! Chceli sme ich zničiť tak preto sme tu. Zaútočme." Dohováral Arovi Caius. ,,Brat môj. Vždy si sa ponáhľal. Ale tento krát máš pravdu. Len vždy je ťažké začať. Ale nebudeme sa zdržovať. Ideme!" Zavelil Aro. Všetko sa udialo tak rýchlo, že ani garda od zmätenia nevyštartovala len stála. Culleovci a aj priatelia sa pozreli na svojich najbližších. Ja som sa pozrela aj na Anthonyho aj na Setha. ,,Som s tebou nech sa deje čokoľvek." Stihol mi rýchlo pripomenúť Anthony. Seth sa na mňa pozrel pohľadom, ktorý mi vravel: ,,Milujem ťa." Aj na Anthonyho a aj na Setha som sa usmiala. ,,Na čo čakáte? Útok!" Zakričal Caius. Celá garda sa rozbehla a automaticky aj my. Asi 10 metrov pred jedným upírom som sa premenila a veľmi rýchlo som ho rozdrtila. Nechutil veľmi dobre. Ďalší upír sa rozbehol ku mne. Chcel ma päsťou udrieť do hlavy ale stihla som uhnúť. Zahryzla som mu do ruky a Anthony mu odtrhol hlavu. Chlapcov zo svorky, bratrancov a ani Cullenovcov s priateľmi som nevnímala. A nemala som ani čo vnímať. Všetci sa sústredili len na dve veci. Prežiť a pozabíjať Volturiovcov. Anthony sa na mňa usmial a pokračovali sme ďalej. Upíri útočili po mne jedna radosť a kebyže nie je pri mne Anthony tak asi už nie som medzi živími. Po chvíľke som sa obzrela aby som zistila, ako je na tom Seth. Upírov drtil ako šrotovačka. Svorka si tiež počínala dobre. Ale nenašla som Leah. Hľadala som ju a hľadala. Ale nakoniec som ju zbadala. Na jej chrbte mala Felixa. Leah na neho nedočiahla. Rozbehla som sa jej smerom. Ostatní boli zaneprázdený takže nikto si ma nevšimol. Skočila som, schytila som v tlame Felixa a zhodila ho z Leah.
Ďakujem.- Poďakovala sa mi Leah. Ja som len prikývla. Leah rozhrýzla Felixa a jeden z najvernejších upírov Volturiovcov bol mŕtvi. Pozrela som sa smerom, kde stál Aro. Stál tam aj s Caiusom a Marcusom a pozorovali boj. Jane s Alecom a Demitrim stáli bokom a tiež sledovali. Caius Felixovou smrťou nebol nadšený. Zamračil sa na mňa a aj na Leah. Hľadala som Anthonyho. Našla som ho bojovať s upírkou. Akurát ju zabil. Upírim behom pribehol ku mne. ,,No? Kto ďalší?" Spýtal sa žartovne. Celkom som nepochopila ako môže v tejto situácií žartovať. Naším smerom bežali traja upíri. Jeden mieril na Anthonyho a dvaja na mňa. Celkom som spanikárila, pretože ak sú dvaja tak majú väčšiu šancu ma zabiť. Jeden, ktorý sa rozhodol vytrvať pri mojej papuli to hneď oľutoval pretože som ho hneď kusla a odsúdila ho na smrť. Ale ten druhý už nebol ľahký oriešok. Vždy keď som sa snažila ho dolapiť tak sa stihol uhnúť. Anthony mi pomôcť nemohol lebo veľa upírov sa na neho vrhali po jednom, čiže bol stále zaneprázdnený. A Seth pomáhal Paulovi. Tak som toho upíra musela zneškodniť sama. Útočila som na neho z každej strany ale vždy sa uhol. Za mnou som počula kroky, ktoré mierili niekde ku mne ale neriešila som ich pretože som za sebou počula nehorázne veľa krokov počas boja. Ale mala som tieto konkrétne kroky riešiť. Zacítila som postavu, ktorá mi vyskočila na chrbát a snažila sa ma chytiť rebier na bokoch. ,,Nicole! Pozor!" Kričal Anthony stále zaneprázdnený upírmi. Skákala som ako som mohla, aby som upíra zo seba zhodila. Upír sa párkrát zošmykol ale úplne zo mňa nespadol. Znova som skočila ale tentoraz sa držal ako kliešť. Ruky zachytil na mojich bokoch a začal na rebrá tlačiť. Anthony vrčal a snažil sa ku mne dostať ale skupina upírov išla práve po ňom. Zistili, že si pomáhame. Rebrá mi od narastajúceho tlaku začali slabo pukať ale za to to veľmi bolieť. Ale potom upír z ničoho nič prestal tlačiť na moje boky. Niekto skočil po upírovi a zhodil pri tom aj mňa. Pozrela som sa na toho, kto ma zhodil. Bol to Brad. Rozkúsal útočníka. Nebolo mi prirodzené vidieť láskavého Brada takto ale nemala som mu to za zlé.
YOU ARE READING
Vlčie Dievča 2
FanfictionNicole sa po prvý krát stretne s Volturiovcami a zažije kopu ďalších zážitkov na ktoré bude ešte dlho spomínať.