2.Nový člen klanu

97 7 0
                                    

Pred nami sa objavil muž. Bol strednej výšky ale stále vyšší ako ja. Mal hnedé strapaté vlasy. Na sebe mal modré, špinavé, roztrhané rifle a šedé špinavé tričko. Typovala by som mu asi dvadsať rokov. Vyzeral ako keby veľakrát spadol na betóne alebo už nebol dlho v sprche. Ale nedali sa nevšimnúť jeho žiarivo-červené oči. Určite má na hlavnom jedálničku ľudskú krv. Pomyslela som si. ,,Nicole, Seth, toto je je Anthony Fletcher. Je to náš nový člen klanu." Predstavil nás Edward. Nový člen klanu? Ale veď to by nám povedali. Taktiež zmätene sa cítil aj Seth. ,,Anthony, povedz Nicole aj Sethovi tvoj príbeh." Povedala Esme. Anthony len prikývol. ,,Takže už viete, že som Anthony a som novorodený upír. Pred týždňom som sa asi o jedenástej večer prechádzal po Seattly, kde som aj býval aby som si prevetral hlavu. A zablúdil som do tmavej uličky. Uvidel som pred sebou len tieň a zrazu ma pohltila veľká pálivá bolesť, ktorá sa rozširovala postupne po celom tele. Netušil som čo sa so mnou dialo a ani som nevedel, že kto mi to spravil.  A potom to prestalo. Už som nepočul svoje srdce a ani som dýchať nemusel. A nesmiem zabudnúť, že som bol príšerne smädný. Veľmi ma pálilo v hrdle. Keď ľudia okolo mňa prechádzali tak som bol ešte viac smädný. Cítil som ich teplo. Raz som sa neovládol a zabil som ženu. A potom som zabil ďalšieho človeka a ďalšieho až ich boli desiatky. Telá ľudí, ktorých som zabil som buď spálil alebo pochoval do lesa. Nevedel som, čo sa to so mnou deje. Rozhodol som sa utiecť z mesta. Nájsť niekoho, kto je ako ja. A napokon som dnes našiel Carlisla s rodinou, ktorý ma prijali medzi seba." Vysvetlil Anthony. ,,Ale čo ľudia? Vraveli ste, že novorodenci sa nevedia ovládať." Spýtala som sa. ,,Dali sme mu podmienku. Nebude zabíjať. To ti vieme sľúbiť." Uistil ma Carlisle. Ale potom ma začalo zaujímať, že akú má schopnosť ak nejakú má. ,,Akú máš schopnosť, Anthony?" Spýtala som sa. ,,Neviem. Zatiaľ som ju nenašiel. A neviem či vôbec nejakú mám." Odpovedal. ,,Neboj. Viem zistiť či máš schopnosť." Povedala som. Anthony sa na mňa len zmätene pozrel. ,,Áno. Aj keď je vlkolačica tak vie vypínať schopnosť iným upírom." Povedal Edward. Očividne mu odpovedal na otázku, ktorú si kládol. Začala som si predstavovať, že mu ešte zatiaľ neznámu schopnosť vyberám z hlavy. Z hlavy som mu vybrala guličku čo naznačovalo, že má schopnosť. Guličku som mu potom vrátila naspäť. ,,Máš schopnosť." ,,Si si istá?" Spýtal sa Carlisle. ,,Áno. Už som toto skúšala aj na mamine a na Esme a viem ako to vyzerá keď nemá schopnosť. On má schopnosť ale musíte ju nájsť."Vysvetlila som. ,,Ako ťa vnímali ľudia, Anthony?" Spýtal sa Carlisle. ,,Neviem,Carlisle. Nikdy mi ľudia nehovorili, že aký majú ľudia na mňa názor." Odpovedal. ,,Počkajte. Viem zistiť či má jeho schopnosť fyzický alebo psychický dopad na iných." ,,To ako?" Spýtal sa Edward. ,,Tvoja schopnosť je psychická, tak isto aj Bellina. A tá má šedú farbu. Ale Jasper má skôr fyzickú a tak isto Alice a tá má belaso-modrú farbu." Upresnila som. Edward len prikývol. Začala som sa na Anthonyho sústrediť. Predstavovala som si to isté čo pred tým. Gulička, ktorú som mu vybrala z hlavy mala viac šedú farbu ale bola v nej aj trochu modrá. Následne som mu guličku vrátila späť do hlavy. ,,Jeho schopnosť je hlavne šedá ale je v nej aj modrá ale vo veľmi malom množstve. Čiže jeho schopnosť má hlavne psychický dopad ale má aj fyzický." Povedala som. Anthony vyzeral, že sa zamyslel. ,,Počkať, teraz som si spomenul, že keď som chcel ľudí zabiť tak vždy ešte pred tým ako som sa zahryzol tak odpadli alebo boli dezorientovaný. A nevedel som prečo." Povedal. To dáva zmysel. ,,Takže už asi máme tvoju schopnosť." Povedal Edward. ,,Skús mi privodiť dezorientáciu." Povedal Seth. Na neho som aj celkom zabudla ako sme toto riešili. ,,Dobre skúsim, ale ako?" Spýtal sa Anthony. ,,Predstav si tú dezorientáciu, ako mu ju dávaš do tela. Ja to robím tak. Ale musíš sa sústrediť." Povedala som. Anthony len prikývol a pozrel sa na Setha. So Sethom som si preplietla ruku. Anthony sa sústredil. Až napokon sa Seth ozval. ,,Kde som to? Prečo sme tu?" Spýtal sa Seth. ,,Zlatko, to je v poriadku. Si u Cullenovcoch." Povedala som. Seth sa stále znepokojene obzeral po dome. ,,Dobre to stačí Anthony. Teraz si predstav ako si dezorientáciu dávaš naspäť k sebe." Povedala som. Anthony sa znova sústredil a Seth sa upokojil. ,,Super. Ide ti to rýchlo." Umial sa Carlisle. ,,Nicole, skús mu schopnosť vypnúť." Povedal Carlisle. ,,Carlisle, dá sa mu schopnosť vypnúť. Keď som mu ju vybrala z hlavy tak to ide." Povedala som. ,,Aha, jasné." Onedlho sa v našej obývačke ozvala Bella. ,,Skúsime môj štít?" Spýtala sa. ,,Prenesiem ho na Setha." ,,Dobre." Povedal Edward. Bella uprela zrak na Setha a tak isto aj Anthony. ,,Nejde to." Povedal po chvíľke Anthony. ,,Ale teraz ma napadlo. Keď bol Anthony priveľmi nápadný tak to nebudú riešiť Volturiovci?" Spýtal sa Seth. ,,Kto sú Volturiovci?" Spýtala som sa a očividne sa to chcel opýtať aj Anthony. ,,Volturiovci sú niečo ako kráľovská, upírska rodina. Na hlave ich rodiny sú Aro, Marcus a Caius. Sú veľmi mocní a zákony sú pre nich všetko a ak ich niekto nápadne porušuje tak to riešia. A vo svojom vojsku alebo ako to nazvať majú upírov väčšinou s nejakou schopnosťou. Napríklad Jane ti vie privodiť bolesť ale je to len v tvojej hlave a Alec ktorý má schopnosť ti vypnúť všetky zmysli. Ale keby to chceli riešiť tak to už dávno riešia." Povedal Edward. ,,Tak preto Emett povedal, že by som bola užitočná pri boji? Pretože viem vypínať schopnosti?" Spýtala sa. ,,V podstate áno. Ale k boju nedôjde." Povedal Carlisle. Z nášho rozhovoru nás vyrušila Alice, ktorá vbehla do obýačky.


Tak a sme na konci ďalšej časti. Čo si o tejto časti myslíte? Nezabudnite sa o tom podeliť v komentároch. Ak sa vám časť páčila tak nezabudnite dať vote.:)

Vlčie Dievča 2Où les histoires vivent. Découvrez maintenant