5. Bratranci

70 8 7
                                    

Ráno som vstala okolo deviatej. Obliekla som sa a učesala sa. Na raňajky som si dala praženicu so šunkou. Po raňajkách som si umyla zuby. Po umytí zubov som si sadla na gauč a začala premýšľať nad bratrancami. Čo im poviem? A ako to poviem mame? Ako som premýšľala tak niekto zaklopal na dvere. Postavila som sa z gauča a otvorila dvere. Bol to Seth. „Ahoj, Nicole." Pozdravil ma s úsmevom. „Ahoj, Seth. Poď ďalej." Pozvala som ho. Seth vstúpil do domu, vyzul si tenisky a sadol si na gauč. „Tak ako na to zareagovali chlapci?" Spýtala som sa. „No neboli veľmi nadšení. Ale aj oni súhlasia. Dokonca už sú aj pripravení na tvojich bratrancov ak teda prídu." Povedal. „Ach jaj. Stále premýšľam,že ako im to poviem. A ako to poviem mame. Mamina s tým určite súhlasiť nebude." Hovorila som počas toho ako som sa hrala s prstami. „Určite to pochopí," Chytil ma za ruku a pokračoval. „rodina si má pomáhať. Možno s tým nebude súhlasiť. Ale za pokus nič nedáš." Dopovedal. „Máš pravdu. Tak idem teda napísať bratrancom. Alebo nie, zavolám im." Povedala som. Na messengeri som vytvorila skupinu, kde som bola ja a moji bratranci a zavolala som im. Chvíľu to pípalo ale potom sa ako prvý ozval Brad, ktorý je najmladší z nich. „Ahoj, Nicole. Deje sa niečo?" Spýtal sa ma. „Ahoj, Brad. Nie nič sa nestalo ale počkáme ešte na ostatných." Povedala som. Brad len mlčky čakal. Potom sa ozval Cole- Bradov straší brat. Onedlho sa Peter a aj Justin ozval. „Ahojte, chlapci. Neruším vás?" Spýtala som sa. „Vôbec nie." Ozval sa Peter. Ostatný povedali to isté.  „Ako sa mávate? Veľmi mi chýbate." Spýtala som sa. „Ja sa mám dobre. Aj ty mne veľmi chýbaš." Odpovedal Justin. „Ja sa mám taktiež dobre. Aj ty mne." Po Justinovi odpovedal Peter. „Tak u mňa to nie je najlepšie. Ale dá sa. Aj ty mne chýbaš." Odpovedal Cole. A naposledy odpovedal Brad. „Ja sa mám celkom dobre. A ty? Aj ty mne chýbaš, Nicole." Odpovedal Brad. Brad sa vždy o mňa zaujímal najviac. „Ja sa mám dobre. Ďakujem Brad." „Tak teda o čo ide, Nicole?" Spýtal sa Cole. „No ako som vravela, že mi veľmi chýbate. Veľmi rada by som vás videla a aj počula. Ale osobne. A tak ma napadlo či by ste nechceli prísť sem. Do La Push. Apartmány a aj jedlo by sme vám zaplatili. Viem, že je to veľmi na rýchlo ale veľmi rada by som vás videla." Chvíľku bolo ticho. „Aký máte na to názor?" Ako prvý sa ozval Peter. „No ja neviem, Nicole. Veľmi rád by som ťa videl ale ešte to musím prehodnotiť aj s Justinom. Ale podľa mňa ja by som mohol." Povedal. „Ja s tým nápadom súhlasím. Ale prehodnoím to s Peterom." Povedal Justin. „Dobre, super, chalani." Odpovedala som a usmiala sa na Setha, ktorý sedel oproti mne a počúval. „To by bolo skvelé, Nicole. Len neviem či nám to rodičia dovolia." Povedal Cole. „Veď sa ich skúste spýtať. Podľa mňa nebudú mať nič proti. Veď ste už dospelí." Odpovedala som. „To je pravda. Ale ja už budem musieť ísť. Potom si ešte zavoláme." Povedal Cole. „Dobre tak ahoj, Cole. Budem čakať." Rozlúčila som sa. Onedlho sa aj Peter s Justinom odpojil. Ale len Brad ostal ešte na hovore. „Ja určite prídem, Nicole. Keď mám tu možnosť tak prídem. Bolo by úžasné znova ťa vidieť." Povedal Brad. Ako som vravela. Brad sa o mňa vždy zaujímal. My dvaja sme si rozumeli najviac. Keďže je len o rok starší. Peter má už 25 rokov, Justin 24, Cole má tiež 24 a Brad má 22. „Ďakujem Brad. Skús teda Cola prehovoriť." Poďakovala som. „Dobre." A zasmial sa. „Inak čo máš nové Brad?" Spýtala som sa. „Nič také. A ty?" Spýtal sa. „Iba priateľa. Ale inak nič nové." Odpovedala som. „Tak to je super. Prajem ti to s ním." Poprial mi. „Ďakujem,Brad. Budem už musieť končiť. Večer sa ti ešte ozvem. Maj sa." Rozlúčila som sa. „Ahoj." Odzdravil a položil. Mobil som si položila na stolík pred gauč. „S Bradom máš blízky vzťah však?" Spýtal sa Seth. „Áno. S ním si rozumiem najviac." „Vidno." A usmial sa. „Tak čo chceš dnes robiť?" Spýtal sa. „Nepozrieme si nejaký film?" Odpovedala som mu. „To je dobrý nápad. Idem nejaký vybrať." Povedal. Postavil sa zo sedačky a otvoril šuflík v komode pod telkou, kde máme naukladané cédečka. Ako Seth vyberal film tak mi začal vibrovať telefón.  Niekto mi volal. Natiahla som sa po mobil. Volal mi Edward. „Edward? Deje sa niečo?" Spýtala som sa. Seth sa na mňa pozrel a počúval. „Ahoj. Nič sa nestalo. Len som sa chcel spýtať či by ste dnes neprišli. Aj Renesmee sa na teba pýta." Odpovedal. „No, mohli by sme." Odpovedala som. „Dobre, budeme čakať. Ešte by sme chceli prebrať nejaké veci. Tak zatiaľ ahoj." Rozlúčil sa Edward. „Ahoj." Odzdravila som a vypla hovor. „Tak dnes si film nepozrieme. Ideme za Edwardom." Povedala som. Seth si povzdychol a vrátil cédečko do komody. Potom ma objal. „Deje sa niečo, Seth?" Spýtala som sa. „Len som unavený." Odpovedal. „Onedlho sa poriadne vyspíš." Odpovedala som mu. On sa len poriadne nádychol a potom vydýchol. „Dobre, môžeme ísť." Povedal Seth, keď sa odo mňa odtiahol. Ako sme vyšli z domu tak som zamkla. Spolu sme nasadli do auta. Seth si sadol za volant. Po asi piatich minútach tichej cesty sa ma Seth spýtal. „Myslíš, že prídu sem tvoji bratranci?" „Podľa mňa áno. Aspoň teda Brad." Odpovedala som mu. Seth len prikývol.
Onedlho sme už boli pred Cullenovcami. Spolu zo Sethom sme vystúpili. Veľké sklenené dvere boli otvorené. Ako sme vošli tak ako prvý sa pred nami zjavil Anthony. „Ahojte. Ako sa máte?" Spýtal sa nás s úsmevom. „Ahoj, Anthony. Ja sa nám dobre, ďakujem." Odpovedala som mu. Seth sa mu len pozdravil. Sadli sme si na gauč a čakali kedy k nám príde Edward. Onedlho do obývačky prišiel Edward spolu s Renesmee a Carlislom. Renesmee hneď dobehla ku mne a objala ma. „Ahoj, Nicole." Pozdravila sa mi. „Ahoj, Renesmee." Odzdravila som ju. „Tak ako si sa dohodla s bratrancami?" Spýtal sa ma Carlisle. „Zatiaľ to tak vyzerá, že Brad je najpravdepodobnejší. Povedal, že presvedčí Cola aby aj on prišiel." Odpovedala som mu. Carlisle len prikývol. „Inak kedy budete hľadať svojich priateľov?" Spýtal sa Seth. „Na budúci týždeň keď Nicolina mama aj so Sue odíde do Los Angeles." Odpovedal Edward. Renesmee sa mi začala hrať s vlasmi. Robila mi z nich rôzne vrkôčiky. Usmiala som sa na ňu. A Renesmee mi úsmev opätovala. Ale čo bude s Renesmee počas boja? Edward určite moju otázku v mysli počul a odpovedal. „Renesmee s Bellou v boji nebudú." „Prečo? Veď Bella nám môže veľmi pomôcť." Povedal Seth. „Ale keď mám schopnosť, Seth. Tak tam bude Bella bez urážky, Edward zbytočná. A Renesmee musí niekto ochrániť keby sa niečo stalo." Povedala som. „Máš pravdu, Nicole. Bella v boji byť nemusí ak máme teba. Síce Jacob by mohol Renesmee chrániť ale povedal nám, že by aj on chcel byť v boji. Chce konečne zničiť Volturiovcov." Povedal Edward.  Chvíľku sme mlčky sedeli a rozmýšľali. Ja som rozmýšľala nad svojou schopnosťou. A potom mi napadla celkom zaujímavá otázka. Viem vypínať schopnosti upírom aj keď som vlkolakom? Rozhodla som sa, že sa to spýtam. ,,Ináč myslíte si, že viem vypínať schopnosti upírom aj keď budem vo vlčej podobe?" Spýtala som sa. ,,To nevieme. Ale môžeme to vyskúšať." Navrhol Carlisle. ,,Ale už asi nie dnes. Musíme ísť za chalanmi." Povedal Seth. ,,Aha, jasné. Dobre. Tak nabudúce." Povedal Carlisle a usmial sa na mňa. Edward s Carlislom nás odprevadili k autu. S Renesmee sme sa rozlúčili v dome. ,,Počkaj ešte, Nicole." Zastavil ma Edward. A podal mi obálku. ,,To sú letenky a aj doklad o rezervovaní izieb v hoteli v Los Angeles." Povedal. ,,Ďakujem, Edward. Som ti veľmi vďačná." A usmiala som sa na neho. ,,Nemáš za čo." Povedal a aj on sa na mňa usmial. Ešte raz sme sa rozlúčili a so Sethom sme nastúpili do auta.

Tak a ďalšia časť je za nami.:) Dúfam, že sa vám aj táto časť páčila. Čo si myslíte o tejto časti? Myslíte si, že Nicolini bratranci prídu do La Push? Nezabudnite to napísať do komentárov. A ak sa vám táto časť páčila tak dajte vote:)

Vlčie Dievča 2Where stories live. Discover now