10. Príchod

61 6 4
                                    

Už bola streda. Ten osudný deň  kedy mali moji bratranci prísť do La Push aby nám pomohli ale o pomoci ani nevedia. Ráno som im nakreslila mapku, ktorá viedla cestu z ich apartmánov do môjho a maminého domu aby sa náhodou nestratili. Úprimne? Bála som sa. Mala som stres z toho akú budú mať reakciu na toto všetko. Určite nemajú ani poňatie  o tom , že vôbec niečo také ako vlkolaci a upíri môžu existovať. Určite ma budú za toto nenávidieť.

Už som bola na ceste na letisko. Seth zostal v La Push aby sa porozprával s chalanmi a s Leah zo svorky. Bola som v strese ale zároveň som sa na svojich bratrancov veľmi tešila. Dlho som ich nevidela. Auto som zaparkovala  na parkovisku pred letiskom. V letisku som si sadla oproti dverám z ktorých by mali moji bratranci výjsť. Čakala  som 5 minút. 10 minút, 15 minút, 20 minút. Už meškali aj polhodinu. Až som nakoniec zazrela štyri povedomé tváre svojich bratrancov. Keď ma uvideli tak sa doširoka usmiali. Podišli rýchlo ku mne. Doslova odhodili svoje veci a všetci štyria ma objali. ,,Tak rada vás znova vidím." Povedala som nadšene. ,,Aj my teba, Nicole. Hlavne Brad sa nevedel na teba dočkať." Povedal Peter. Po chvíľke sme sa pustili. Chalani  si zdvihli svoje veci. ,,No čo? Môžeme ísť?" Spýtala som sa. ,,Jasné. Ale ja sedím vpredu." Začal sa Brad usmievať. Ja som len prikývla. Cesta domov prebehla rýchlo. Chalani sa ma pýtali rôzne otázky a tak isto aj ja ich. ,,Inak mamina vás pozdravuje." Odovzdala som pozdrav od maminy. ,,Ďakujeme. A vlastne kde je?" Spýtal sa ma Justin. ,,Ona je na dovolenke. Išla do Los Angeles. Dostala dovolenku na jej narodeniny odo mňa a od môjho priateľa." Odpovedala som. ,,Ty máš priateľa?" Spýtal sa ma Cole. ,,Áno. Volá sa Seth. Už sa na vás teší." Odpovedala som Colovi. Keď sme boli 5 minút od La Push tak som im povedala o ich apartmánoch. ,,Chalani. Nakreslila som vám mapu, ktorá vás povedie k môjmu domu. Keď budeme u vašich apartmánoch tak vám odovzdám kľúče. Jedlo už máte zaobstarané. Budete mať presne hodinu na to aby sa vybalili a dostavili ku mne domov. Môj dom rozpoznáte podľa žltých balónikov priviazaných na bránke. Do apartmánov sa rozdeľte ako len chcete." Povedala som im stručne. ,,Sa cítim ako v tábore." Povedal s úsmevom Justin. Všetci sme sa zasmiali. Onedlho sme boli pred apartmánmi. Boli to v podstate dva domy vedľa seba. Aj spolu s chlapcami sme z auta vystúpili. Odovzdala som im kľúče  a Peterovi  som odovzdala mapku. ,,Okrej takže o hodinu budete pred mojim domom. V apartmánoch máte všetko zaobstarané. Oblečte sa skôr športovo." Prikázala som. Chalani len prikývli a presunuli sa k svojim apartmánom. Ja som nasadla do auta a vyrazila som domov. Doma ma čakal Seth. ,,Ahoj. No čo? Chalani sú už v apartmánoch?" Spýtal sa ma. ,,Ahoj, zlatko. Áno. Za hodinu by tu mali byť." Odpovedala som.

°°°°°°°°°°°Z pohľadu Brada°°°°°°°°°°°°

Ako sme vošli do apartmánu s Justinom tak som pocítil veľmi zvláštny pocit. Mal som pocit akoby som horel. ,,Justin? Aj ty máš taký divný pocit?"Spýtal som sa. ,,Áno. Už keď sme vošli do La Push. Ale určite preto lebo to tu nepoznáme. Už sa chystaj. Za 15 minút musíme odísť." Prikázal mi Justin.

°°°°°°°°°°Z pohľadu Nicole°°°°°°°°°°°°

,,Kľud Nicole. Všetko bude v poriadku. Spolu to zvládneme." Ukľudňoval ma Seth. ,,Ale čo keď sa budú na mňa hnevať?" Spýtala som sa. ,,Tak im vysvetlíš, že prečo si ich sem zavolala. Určite to pochopia." Povedal. ,,Ale-" Chcela som niečo povedať ale vyrušil ma zvuk zvončeka. Išla som otvoriť dvere. Boli to bratranci. ,,Výborne. Prišli ste presne na čas. Poďte ďalej." Pozvala som ich dnu. ,,Chalani, toto je môj priateľ Seth. Seth, toto sú moji bratranci." Predstavila som ich. ,,Rád vás spoznávam. Nicole mi o vás veľa rozprávala." Povedal s úsmevom Seth. Chlapci sa s úsmevom predstavili po mene. ,,Dobre. Chcela by som vám ukázať jedno miesto." Povedala som. Chalani na mňa len pozerali a čakali. ,,No šup. Choďte sa obuť." Povedala som s úsmevom. Chlapci sa ako na povel postavili a išli si obuť topánky. Keď sme sa obuli tak sme vyšli z domu. Prechádzali sme sa po dedine až kým sme sa nedostali na  pláž.  ,,Wau. Tu je to krásne." Skonštatoval Justin. Chalani len súhlasili. Ako sme sa prechádzali po pláži tak sa zrazu Cole zastavil. Keď sme si uvedomili, že Cole sa s nami neprechádza tak sme sa zastavili tiež. ,,Čo sa deje Cole?" Spýtala som sa.  ,,Vidíte tú obrovskú stopu? Ako keby tu prešiel obrovský pes." Povedal Cole. ,,Hm. To je divné." Povedal Seth celkom presvedčivo. Obaja sme vedeli, že to nie je stopa psa. ,,A tie stopy vedú do lesa." Dodal Cole. ,,Nechaj to tak, Cole. Asi tu naozaj prešiel nejaký veľký pes." Povedala som. Cole ma poslúchol a už to viac neriešil.  ,,No čo? Ako sa vám tu páči?" Spýtala som sa. ,,Je tu super. Ale mám aj s Justinom taký divný pocit." Odpovedal Brad. ,,Aj ja s Coleom máme divný pocit." Reagoval Peter na Bradovú odpoveď. ,,Ako to myslíte, že divný pocit?" Spýtal sa ich Seth. ,,Proste ako keby ma koža pálila a ešte aj to, že mám pocit, že byť človekom nie je pre mňa prirodzené. Neviem to nejako lepšie opísať." Opisoval Brad. Seth sa na mňa pozrel. Hneď som vedela o čo ide. ,,Dobre. Myslím si, že by sme mali ísť domov. Určite ste unavený z dlhej cesty." Ukončila som tému. Nechcela som ju ďalej rozoberať. ,,Súhlasím." Súhlasil Justin. So Sethom sme chlapcov odprevadili do ich apartmánov. Dohodli sme sa, že zajtra budú chalani doma oddychovať alebo sa nejako zabávať. ,,Určite majú v sebe vlkolačí gén. Takto som sa cítil aj ja. Hocikedy sa môžu poriadne pohádať a premeniť sa." Povedal Seth keď sme vošli do domu.Ja som nevedela čo mu na to povedať. Bola som úplne zamrznutá. ,,Idem to ohlásiť svorke." Povedal Seth. Pobozkal ma a vyšiel z domu. Ja som pomali kráčala do svojej izby. Ľahla som si a ani neviem ako som zaspala.

Tak a sme na konci ďalšej časti. Dúfam, že sa vám. Čo si o tejto časti myslíte? Nezabudnite mi to napísať do komentárov. Ak sa vám časť páčila tak nezabudnite dať vote. Ďakujem, že ste si túto časť prečítali.:) (Ospravedlňujem sa za možné chyby)

Vlčie Dievča 2Where stories live. Discover now