Onedlho sme sedeli u Cullenovcoch na gauči.,,Takže čo sa týka našich priateľov," začal Carlisle. ,,Už dnes budeme postupne vyrážať ich hľadať.Dnes tu ostane Anthony a Emett." Povedal. Chvíľku bolo ticho a potom Carlisle pokračoval. ,,Dnes by mala prísť Senna a Zafrina z Amazónie. Prosím vás, nechajte ich prejsť cez vaše územie." Prosil. ,,Samozrejme, že ich necháme." Povedal Seth. Ja som sa seba samej pýtala, že kto je Senna a Zafrina. Nikdy mi o nich nikto nehovoril. Onedlho mi Edward odpovedal. ,,Ako už Carlisle povedal tak sú z Amazónie. Zafrina má schopnosť ti dokáže v mysli utvárať ilúzie a taktiež ťa vie aj oslepiť." Povedal. Ja som len prikývla. Zafrinina schopnosť sa mi veľmi páčila. ,,Dobre. Aj ja mám novinu." Povedala som. Všetci čakali, že č poviem. Samozrejme okrem Edwarda. ,,Dnes mi volal Peter. Oznámil mi, že on aj s Justinom určite prídu." Povedala som. Carlisle aj s Esme sa usmiali. Ani som si nevšimla, že sa Esme k nám do obývačky pridala. ,,Tak to je skvelé." Dodal Carlisle. ,,A kedy asi prídu?" Spýtala sa Esme. ,,Tak to neviem. Ale podstate by mohli na budúci týždeň." Odpovedala som im. ,,Dobre počkaj chvíľku. Idem to vybaviť a zaplatiť." Povedal Edward a postavil sa z gauča. ,,Edward. Prepáč ale toto už nemôžem prijať. Mojej mamine a Sue ste zaplatili päť hviezdičkový hotel.." Povedala som ale potom mi Edward skočil do reči. ,,Nicole. Pozývaš k sebe svojich bratrancov len preto aby nám pomohli proti Volturiovcom. Už len za to ti veľmi vďačíme. Preto ti to všetko zaplatíme." Povedal. Na žiadny argument som sa nezmohla. Poriadne som sa dojala. Slzy sa mi vhŕkli do očí. Veľmi som bola rada za to, že mám tak skvelých priateľov. Keď si Edward všimol moje slzy tak sa na mňa zmätene pozrel. Esme pochopila prečo mi slzy stekali po líci. Srdečne sa na mňa usmiala a objala ma svojimi ľadovými rukami. Potom už aj Edward pochopil a len sa na mňa usmial a Seth ma chytil za ruku. Edward vykročil z obývačky pravdepodobne do pracovne. Keď som sa konečne tak som sa pýtala na Carlisla otázky. ,,Kam všade pôjdete?" Spýtala som sa. ,,Fúha. Pravdepodobne do celého sveta. Káde táde máme priateľov. Najbližší sú v Aljaške. Volajú sa Eleazar. On vie vyčítať akú má upír schopnosť. Vie to zistiť aj na ľuďoch ale je to vraj ťažšie. Potom je tam Carmen, Kate, ktorá má schopnosť zo svojho tela pri dotyku s iným telom vyžarovať elektrické šoky a Tanya. Medzi nimi bola aj Irina. Ale tú Volturiovci zabili pri prvom veľkom stretnutí s nami za nepravdivé svedectvo. Myslela si, že Renesmee je nesmrteľné dieťa čo je v zákonoch prísne zakázané." Povedal Carlisle. ,,Aha. Dobre teda." Odpovedala som. Na lepšiu odpoveď som sa nezmohla. Potom sme sa rozprávali o ďalších upíroch. Dozvedela som sa napríklad o Gerretovy, Maggie, ktorá vie kedy klamete a kedy nie. Potom o Siobhane, ktorá má schopnosť myslieť na nejakú situáciu a tak sa potom tá situácia vyvinie. Potom ma veľmi zaujal Benjamin. On má schopnosť ovládať živle. A mnoho ďalších a zaujímavých upírov. Po chvíľke sa Edward vrátil do obývačky s obálkami v pravej ruke. Podišiel ku mne a podal mi ich. ,,Nech sa páči. Sú to štyri obálky s letenkami ktoré treba naskenovať a poslať ich mailami a sú tam aj doklady o rezervácii apartmánu. Zarezervoval som im jeden apartmán s dvoma izbami. V každej izbe budú dvaja. Snáď to je v poriadku.Zariaď prosím aby prišli na budúci týždeň v stredu." Povedal mi Edward pokyny ako mi podával obálky. ,,Ďakujem, Edward.Samozrejme, že to je v poriadku." Poďakovala som s úsmevom. Nevedela som vydržať domov aby som bratrancom zavolala. Postavila som sa z gauča a smerovala som von na terasu. Cítila som Sethov zmätený pohľad na mojom chrbte ale potom mu Edward vysvetlil, že idem zavolať bratrancom. Keď som už bola na terase tak som si sadla na drevenú lavičku. Na mobile som si zapla messenger a zavolala som na spoločnú skupinu. Po chvíľke postupne všetci zdvihli mobil. ,,Ahojte. Neruším vás?" Spýtala som sa. Všetci mi odpovedali, že nie. ,,Deje sa niečo?" Spýtal sa Brad. ,,Nie nie. Len mám na vás prosbu." Odpovedala som Bradovi. ,,Počúvame." Povedal Peter. ,,Potrebujem aby ste na budúci týždeň v stredu prišli sem do La Push. Zaplatila som vám aj letenky a aj apartmán som vám zarezervovala." Povedala som a na pravej ruke som si prekrížila ukazovák s prostredníkom. ,,Za nás to je v poriadku." Povedal Justin. Pri tejto odpovedi som sa usmiala. ,,Nicole? Počula si ma?" Spýtal sa Justin. ,,Áno. Len čakám na Peterovú odpoveď." Odpovedala som. ,,Aha. Jasné." Povedal Justin. ,,Za nás to je tiež úplne v poriadku." Povedal Peter. ,,Tak to je super, chlapci. Veľmi sa teším. Ešte vám pošlem letenky dobre?" Spýtala som sa ,,Jasnačka." Povedal Brad. ,,Dobre, chlapci. Ďakujem vám. Ešte sa vám ozvem. Ahojte zatiaľ." Rozlúčila som sa. Všetci sa mi odzdravili. Po dovolaní som sa postavila z lavičky a kráčala som späť do obývačky. ,,Chlapci prídu v stredu." Oznámila som s úsmevom na tvári. Všetci mi len úsmev opätovali. ,,Seth? Pôjdeme už domov?" Spýtala som sa. ,,Jasné. Môžeme." Odpovedal s úsmevom. ,,Nicole. Ešte máme jednu prosbu. Niekedy sa môže stať, že v dome nikto nebude tak či by ste ho niekedy nepostrážili." Spýtal sa Carlisle. ,,Jasné. Hocikedy." Odpovedala som. Cullenovci nás odprevadili k autu. ,,Majte sa." Rozlúčil sa Edward. ,,Ahojte." Odzdravili sme sa a nastúpili sme do auta.
Ako sme došli domov tak som hneď naskenovala letenky a potom som ich poslala bratrancom tak ako mi Edward povedal. ,,Hotovo." Povedala som Sethovi. Seth len prikývol. ,,Nejdeme do lesa? o chvíľu by mala Senna aj Zafrina prejsť cez naše územie." Spýtala som sa. ,,Môžeme." Odpovedal Seth. Spolu sme vyšli z domu. Už v lese sme si vyzliekli naše veci a rozbehli sme sa do lesa. Takmer naraz sme sa premenili a hneď sme počuli myšlienky našej svorky.
No konečne. Kde ste boli?- spýtal sa Paul.
Boli sme za Cullenovcami. Každú chvíľu by cez naše územie mali prejsť upírky z Amazónie. Neútočte na nich. Nechajte ich prejsť.- Odpovedal Seth.
Dobre.- Povedal Sam.
Seth! Nicole! Cítim upírov na juhu.- Oznámil Quil.
Ideme to skontrolovať.- Povedal Seth a spolu sme sa rozbehli na juh. Onedlho sme narazili na dve upírky. Boli dosť vysoké. Na sebe mali mnoho tetovaní. Jedna mala okolo očí namaľované niečo čo vyzeralo ako okuliare. Z opisu od Edwarda som vydedukovala, že to bola Zafrina a nižšia upírka bola Senna. Chvíľku na nás vrčali a boli v obrannom postoji. Ale ja so Sethom sme si sadli a prikývli sme, že môžu ísť. Senna a Zafrina sa potom vyrovnali a prestali vrčať. Pousmiali sa na nás a pokračovali vo svojej ceste.
Všetko je v poriadku.Môžeme ísť všetci domov.- Oznámil Seth.
Dobre.- Povedal Sam a pomaly sa všetci premieňali na ľudí.Keď sme boli pred mojím domom tak sme sa premenili, obliekli a vrátili sme sa domov.
Tak a sme na konci. Ďakujem, že ste si túto časť prečítali. Taktiež sa vám veľmi ospravedlňujem za to, že som nebola aktívna na wattpade. Posnažím sa to zmeniť. Čo si myslíte o tejto časti? Napíšte mi to do komentárov. Ak sa vám táto časť páčila tak nezabudnite dať vote.:)
ESTÁS LEYENDO
Vlčie Dievča 2
FanficNicole sa po prvý krát stretne s Volturiovcami a zažije kopu ďalších zážitkov na ktoré bude ešte dlho spomínať.