Ráno som sa zobudila na divný pocit ako keby ma niekto sledoval. A nemýlila som sa. Anthony sa na mňa pozeral. Ja som sa tak zľakla až som spadla z postele. Anthony sa na mne hlasne začal smiať. A nevedel prestať. ,,Ty idiot!" Zakričala som. ,,Aj tebe dobré ráno." Povedal so smiechom. Škaredo som sa na neho pozrela. Anthony sa stále nevedel prestať smiať. Išla som do kuchyne aby som sa najedla. Na stole ma už čakali raňajky. ,,Spravil som ti raňajky za to, že som tu mohol cez noc zostať. A aj aby si sa na mňa nehnevala." ,,Ďakujem,Anthony.Ale ešte to zvážim." Povedala som s úsmevom. Anthony sa zachichotal. Sadla som si za stôl a začala jesť. ,,Ďakujem, Anthiny.Bolo to výborné." Poďakovala som. ,,Nemáš za čo." ,,Čo si tu vlastne celú noc robil?" Spýtala som sa. ,,Napríklad sledoval som ako si spala. Ale keď si sa mi otočila chrbtom tak som išiel pozerať telku. Niekedy som počúval ako dýchaš a ako ti búšilo srdce. A ešte mnoho ďalšieho." Ja som len prikývla. Nevedela som čo na to povedať. ,,Inak pred hodinou ti volal Seth." Oznámil. ,,A ty si to zdvihol?" Spýtala som sa. ,,Nie.Samozrejme, že nie." Povedal. Zdvihla som si mobil zo stola a vytočila Sethove číslo. ,,Ahoj,Nicole." Zdvihol. ,,Ahoj.Prepáč. Keď si volal tak som ešte spala. Čo si potreboval?" Spýtala som sa. ,,Chcel som vedieť, že čo budeme dnes robiť.Budeme s tvojimi bratrancami alebo čo?" Spýtal sa. ,,Neviem.Ale môžeme ich ísť pozrieť a uvidíme ako budú oni chcieť. Dobre?" ,,Dobre a kde sa stretneme?" Pozrela som sa na Anthonyho. ,,Pred ich apartmánmi o hodinu?" ,,Dobre. Papa.Ľúbim ťa." ,,Aj ja teba." Povedala som s povzdychom a zložila som. ,,Prečo ten povzdych?" Spýtal sa ma Anthony. ,,Ale nič." Zaklamala som. V skutočnosti ma stále trápil ten včerajšok. Aj keď ma Anthony nepobozkal. Ale uvedomila som si aj vďaka Leah, že už so Sethom nie sme taký blízky ako sme boli. Či chcem alebo nie. Budem sa musieť o tomto porozprávať so Sethom. ,,A čo chcel?" Vytrhol ma Anthony z rozmýšľania. ,,Že čo budeme robiť. dohodli sme sa, že o hodinu sa stretneme pred apartmánmi." Odpovedala som. ,,Aha. Okej." Odpovedal. ,,Anthony. Nechcem ťa vyhadzovať ale mal by si už ísť. Chcem sa nachystať." Povedala som. ,,Jasné, už aj tak som chcel odísť. Určite ma už hľadajú." Odpovedal s úsmevom. Išiel si do chodby obuť tenisky. Ja som išla za ním aby som ho odprevadila. ,,Tak teda ďakujem, že som tu mohol ostať a aj za včerajšok. Bolo mi s tebou super." Poďakoval. ,,Nemáš za čo. Aj ja ďakujem." Taktiež som odpovedala s úsmevom. ,,Ahoj, Nicole." Rozlúčil sa s úsmevom. Ako otvoril dvere tak sa na mňa otočil a dal mi pusu na líce. Cítila som ako som sa začala červenať. ,,Ahoj." Tiež som sa rozlúčila. Ako Anthony odišiel tak som sa začala z ničoho nič usmievať. Už ti úplne hrabe? Pomyslela som si. Nič k nemu necítim. Nič k nemu necítim! Opakovala som si stále v hlave. Podišla som k skrini a prezliekla som sa do čiernych kraťasov a do bieleho trička. Potom som išla do kúpeľne, umyla som si zuby a učesala som si vlasy. Pozrela som sa na hodinky. Mala som ešte polhodinu čas. Tak som si sadla na gauč a pustila som si telku. Pozerala som nejakú vedomostnú súťaž. Po polhodine som telku vypla a vyrazila som ku apartmánom. Prišla som akurát na čas. Seth prišiel o malú chvíľočku neskôr. ,,Ahoj." Pozdravil a pobozkal ma. ,,Ahoj." Taktiež som ho pozdravila. ,,Dobre tak teda ty zaklop na dvere apartmánu kde je Peter a Cole a ja zaklopem na dvere kde je Justin a Brad." Zavelila som. ,,Rozkaz." Povedal Seth s úsmevom. Zaklopala som na dvere. O chvíľu sa v nich objavil Justin. ,,Ahoj, Nicole. Potrebuješ niečo?" Spýtal sa ma s úsmevom. ,,Ahoj. V podstate áno. Zavolaj prosím Brada a poďte von." Povedala som. Justin prikývol a zatvoril dvere. Peter s Coleom už boli vonku. Po chvíľke Justin aj s Bradom vyšli von. ,,Čaute,chalani." Pozdravila som všetkých. ,,Chceme sa vás spýtať, že čo by ste dnes chceli robiť." Povedala som. ,,Sú tu nablízku nejaké pamiatky?" Spýtal sa Peter. ,,Čo keby sme pamiatky nechali na neskôr? Poďme sa pozrieť do lesa." Navrhol Justin. ,,To je dobrý nápad." Súhlasil Brad. ,,Tak môžeme ísť do lesa. Ja s Nicole sa tam vyznáme." Povedal Seth. ,,Dobre.Ale asi sa prezlečieme nie?" Spýtal sa Cole. Premerala som si oblečenie všetkých štyroch. ,,Podľa mňa môžete ísť aj takto. Len si zbaľte vodu." Povedala som. Chalani ako na povel išli dnu. Využila som situáciu bez bratrancov. ,,Seth?" ,,Áno?" Odpovedal. ,,Čo je to s nami? Už si nie sme taký blízky ako sme boli." ,,A k tomu si ako prišla?" Spýtal sa. ,,Tak aj Leah si to všimla. A aj..." Chcela som mu povedať o výlete s Anthonym ale bála som sa jeho rekacie. ,,Ale nič." Zaklamala som napokon. ,,Nicole. Nemá to zmysel mi niečo tajiť aj tak sa to potom dozviem." Povedal. A mal pravdu. V tejto chvíli som si želala aby sme si vo vlčej podobe nemohli čítať myšlienky. ,,No..Bola som včera na výlete s Anthonym. ,,A čo s tým? Veď to je v poriadku." ,,Ale boli sme na jednom mieste. A chcel ma pobozkať. Samozrejme, že som som mu v tom zabránila. Ale zaváhala som, Seth. Prosím. Nehnevaj sa na Anthonyho." Prosila som. Seth chvíľu rozmýšľal. ,,Ja sa nehnevám. Som rád, že si mu bozk neopätovala ale čo sa týka teba a tvojich citov tak to je len na tebe. Aj keby sa niečo medzi tebou a Anthonym stalo, ja to budem len rešpektovať a nech sa stane čokoľvek. Stále budeš moja Beta. Ale povedz mi pravdu. Ľúbiš ho?" Jeho reakciou ma zaskočil ale aj potešil. Nečakala som, že takto pokojne zareaguje. Chvíľu som rozmýšľala čo mu odpoviem. Ľúbim Anthonyho? Uvedomila som si, že áno. Ľúbim Setha? Najviac na svete. Koho ľúbim viac? Jasné, že Setha. Pýtala som sa samej seba. ,,Seth. Ja ľúbim teba a Anthonyho tiež. Ale teba viac." Odpovedala som. Taktiež som si uvedomila, že nielen že som klamala Anthonymu, že ho mám rada len ako kamaráta ale taktiež som klamala aj samú seba. Celé to bolo ako nejaký ľúbostný trojuholník ako z nejakého filmu. Seth sa usmial a pobozkal ma. Bratranci o chvíľu vyšli aj s batohmi na chrbátoch. ,,Môžeme ísť?" Spýtal sa Seth. ,,Áno." Povedal Peter. Zamierili sme na najbližšiu cestičku do lesa, ktorá bola pred mojim domom. Vošli sme do lesa. Ako prvé miesto sme so Sethom vybrali nádherný vodopád, ktorý sme so Sethom videli aj pred tým pri hliadkovaní ale nemali sme možnosť a čas na to aby sme sa tam zastavili. Chalanom sa vodopád veľmi páčil. Spravili sme si rôzne selfie a fotky. Ako ďalšie miesto sme vybrali rybníček, ktorý bol taktiež v lese. Videli sme rôznofarebné ryby, žaby a iné zvieratá. Ako ďalšie sme so Sethom vybrali lúku kde sú často jelene a a rôzne zvieretá.Prechádzali sme sa po lese smerom k tej lúčke až sme stretli Emmetta. Ajaj. Toto sa nemôže skončiť dobre. So Sethom sme sa na seba pozreli.Vedeli sme, že čo sa môže stať. ,,Ahoj,Emmett." Pozdravil ho Seth. ,,Ahojte. Čo tu robíte?" Spýtal sa nás. ,,S bratrancami sa túlame po lese." Odpovedala som. ,,A ty tu čo?" Spýtala som sa. ,,No... Na prechádzke." Odpovedal. Samozrejme, že sme vedeli, že nie je na prechádzke. Emmett si prezeral bratrancov. ,,Jaj. Prepáč. Emmett, toto sú moji bratranci. Peter, Cole, Justin a Brad." Predstavila som ich. ,,Ahojte." Podával im ruky s úsmevom. Chalani stáli ako prikovaný a veľmi sa triasli. So Sethom sme vedeli o čo ide. ,,Emmett! Choď preč!" Prikázal Seth. Emmett poslúchol a utiekol. ,,Chalani. Počúvajte ma!" Prikázala som. ,,Choďte od seba a zhoďte zo seba ruksaky. Hneď!" Chalani ma poslúchli. ,,Čo sa to s nami deje?" Spýtal sa Cole. ,,Všetko bude v poriadku. Teraz zhlboka sa nadýchnite a pomaly vydýchnite. Všetky emócie v sebe nahromaďte a potom ich vypustite. Nebráňte sa tomu." Hovorila som. So Sethom sme poriadne odstúpili. Odrazu pred nami stáli štyria obrovský vlci. Boli úplne zmätený. Obzerali sa okolo seba. Nakoniec sa ukludnili, sadli si a sledovali mňa aj Setha. Brad mal zlatohnedú srsť, Justin hnedú,Cole čierno šedú a Peter šedú. So Sethom sme sa taktiež premenili. Ihneď som počula ich zmätené myšlienky. Seth ich už prijal do našej svorky.
ESTÁS LEYENDO
Vlčie Dievča 2
FanficNicole sa po prvý krát stretne s Volturiovcami a zažije kopu ďalších zážitkov na ktoré bude ešte dlho spomínať.