Tekrar burdayım, çünkü hiçbirşey bitmedi. Yapamadım , olduramadım. Kalbim onsuz bir hiç . Sevmese de nefret etse de ben onu çok seviyorum . Belki de milyon kez unutmayı denedim her başladığımda tamam bu sefer yapacaksın dedim kendime ama ben de biliyordum ama yine de kendime bile yalan söyledim. Ben ondan nefret ettiğimi zannederken bile ona kör kütük aşıkmışım. Benim sevgim bir türlü son bulmuyor . Benim sevgim bana yetiyor ama ona yetmiyor . Bir gün tekrar göz göze geldiğimizde yine nefretle bakacak bana peki bu saf nefreti kazanmak için ne yaptım ? Sevmek nefret kazandırıyor bunu anladım bu süreçte. Ama ondan nefret edemem ben yapamam . Kim duysa "Aptal mısın sen ?" "Kimseyi bu kadar sevme " "Ondan sana Hayır gelmez " abi sizene sizene ben beni sevmeyeceğini bilerek seviyorum sizin kalpleriniz basitse ben napabilirim siz birini 2 günde unutuyorsunuz çünkü sizinkisi ne aşk ne de sevgi . İşte o da aşk nedir bilmiyor. O yüzden bu hissettiklerimi saçma buluyor . Benim kurduğum hayaller , beklediğim günler , Ağlamaktan uyuyamadigim sayısız geceler , bitmek bilmeyen umudum , kalbimdeki sonsuz sevgi işte siz bunu anlayamazsınız. Bana acıyarak bakıyorlar bazen,ama asıl acınası durumda olanlar onlar hiçbir zaman böyle hissedemeyecekler öyle sahte kalplerde çürüyüp gidecekler . Onlar mutlu olsun umrumda bile değil ben artık onunla mutsuz olmayı bile bir lüks olarak görüyorum. Belki çaresizlik ama benim en güzel çaresizliğim bu olsa gerek. Biriktidiğim şarkılar , şiirler birgün anlam bulacak umuyorum , biliyorum o benim kaderim; gelecek ve açtığı tüm yaraları saracak ve ben dünyanın en mutlu kadını olacağım. O minik kalbini tıka basa aşk ve sevgiyle dolduracağım. Ben onunla aşkı öğrendim , çocuk yaşımda sevdim onu, daha evlilikten çekinen minicik bir kız çocuğuyken öğrendim aşkı , ondan. Şimdi de sıra bende ona aşkı ve sevmeyi öğreteceğim o da bana sevilmeyi . Geçecek bunlar . Gerekirse 50 yıl daha beklerim onunla mutlu olmak için zaman kavramını 2 yıl önce yitirdim ben. Günler, aylar, yıllar bir hiç ve ben bu hiçliğin orta yerinde kayboldum. Bu onu severek gireceğim ikinci yılbaşı. Tam saat 00.00'de yine onu seveceğim ve belki de ilerde onunla dilek tutarak gireriz bir seneye de . Benim tüm dualarım ona ait . Allah'ıma önce onun için dua ediyorum ben kendimi unuttum onun varlığıyla yaşıyorum. Geçenlerde bir film izlerken kız sevdiği çocuğu kaybetti, o an kalbim tetikledi ona birgün birsey olursa ona bir kez bile sarılamadan ona bişey olursa ben naparim . Bazen ölmek bana en basit yol olarak görünüyor kimi zaman denemişliğim var ama ölü biri sevemez, ben onu sevemezsem ölsem ne fayda işte onun varlığı için savaşıyorum. Çok yoruluyorum, hemde çok . Bazen yorgunluktan uyuyup kalıyorum , bazen onu düşünmekle meşgul olduğum için ağzıma tek bir lokma bile koymuyorum ve kendimi kusarken buluyorum , bazen hicbirsey yokken komedi izlerken bile bir bakıyorum ki ağlıyorum ama nedensizce bu düzene alışamamıştım ilk zamanlar ama aşk bu ne düzeni olabilir ki , olsun varsın ben bu düzene de varım . Şimdi size onu özlemek nasıl birsey onu anlatayim hiç görmemiş birine gökyüzünün maviligini anlatmaya çalışmak gibi umutsuzca, hiç duymamış birine deniz sesini dinletmeye çalışmak gibi Çaresizce , hiç konuşamamış birinden haykırmasını istemek kadar aptalca, hiç yürümemiş birine uçuruma doğru koşmasını istemek gibi imkansızca. Bu sözler çok anlamlı gelebilir ama anlamlı olduğu için söylemiyorum bu cümleleri, söylerken aklıma gelen kişi anlam katıyor benim için. Annem anlamış aşık olduğumu, çünkü onlar da şaşkın ben eskiden evin ortasına geçip Güle oynaya dans edip şarkı söylerdim, babam bana kızarken bile gülerdim, her dakika yemek yerdim ama bunun yerine böyle bir kızları oldu . Anneme sarılıp ağlamak isterdim keşke onlar da benim yanımda olsalardı ama yok benim yanımda sadece kız kardeşim gibi olan senelerdir yanımda olan en yakın arkadaşım var , şükürler ediyorum sürekli bana herşeyin iyi olacağını söylüyor ağlarken yanımda , gülerken yanımda işte böyle güzel şeyler de var hayatımda , umarım birgün sevinçten ağlarken hem kaktüsüm hemde Papatyam yanımda olur ve bu lavinia ölmekten vazgeçer .
Arkadaşlar tekrardan Merhaba , uzun zamandır yeni bölüm atmiyorum çünkü zorlu bir süreçten geçtim elimden geldiğince yeni bölüm atmaya çalışacağım sizleri seviyorum vote ve yorumlarınızı bekliyorum . Öpüldünüz 😍 😍
NOT : GERÇEK YAŞANMIŞ BİR HİKAYEDİR.