Bugün senin oralara uğradım. Hastaydım, çok hastayım nefes almakta bile zorluk çekiyorum ama ta ki senin yakınına geldiğimi anladım ya işte tam o an o kadar iyi hissettim ki bulunduğun ortam bile benim iyileşmeme yardım etti . Ama sen etmedin . Bu halde bile seni düşünüyorum, seni seviyorum. Şimdi diyeceksin neden hâlâ ben? Çünkü hiçbirşey beni senin kadar yaralamadı ve yine hiçbir şey beni senin kadar mutlu edemedi varlığıyla. Ama ben sana güvendim. Seni başkasıyla aynı yatakta görsem bile bir açıklaması vardır diye düşünürüm. Benim sana Sonsuz saygım, sevgim, güvenim vardı. Beni seni sevdiğim kadar sen de beni sev istedim. Ne az ne fazla. Sadece bunu istedim. Sen ise bana sırtını ezberlettin. Adalet mi bu ? Zaten ben bi adaletin var olduğunu sanmıyorum. Bir arkadaşımın bir lafı vardır "Kadınlar yanlış erkekleri sever, erkekler doğru kadına yanlış yaparlar." Senin için doğru kadın olmadım olamam da . Biliyor musun? Senden habersiz sana kaç bin kere şans verdim beklemekten sıkılmadım. Ama ben birinden nefret edersem çok insaflı olmam . Lütfen kendinden nefret ettirme .
Birgün geleceksin bunu biliyorum , eğer bunu bilmesem seni beklemem . Umarım sen geldiğinde ben gitmemiş olurum . Çok seviyorum ama benim de kalbim , hayatım , geleceğim , sağlığım var . Ömrüm Oldukça uzun ama o kadar da değil be. Ve konu ne biliyor musun? Sen kırmızı halılarla karşılanırken sevmişler ne acı, ben çok uzun ve çetrefilli yollardan geçip düşe kalka geldiğim karlı bir kış gecesinde kapını , yüzüme kapatırken de sevdim. Ve hâlâ benimkisinin bir aşk olmadığını iddia ediyorsun . Çünkü sen aşk nedir bilmiyorsun ki ne yaşadın ne yaşattırdın. Etrafın sahte çıkarçı insanlardan ibaret, başka kimse yok. Ne tuhaf ki ben sana aşkı öğretmek istedim ama benimkisinin aşk olduğuna inanmıyorsun. Sen de haklısın hayatında hiç böyle birşey görmen mümkün değil . Ne kitaplarda ne filmlerde ne de masallarda. O kadar basit insanlara şans verdin . Ama ben hep ilk aşık olacağım kişiyi bekledim, aklım 7 yaşımda ediyordu böyle şeylere o zaman bir söz verdim kendime sen sadece bir kez aşık olacaksın o kişiyi iyi seç diye . Ama ben seçmedim kalbim seçti . Şimdi etrafındakilerden herhangi birine edepsiz bir teklifte bulunsan anında yatak odasına geçer seninle. Ama ben ilk öpücüğümü sana sakladım. Kimler geldi geçti ama kimseyi istemedim . Ben bir tek seni istiyorum . Sana kendimi kanıtlayacağım. Bizim için yalnız şunu diyebilirdim eskiden; iki farklı dilde seninle aynı anlama gelseydik keşke...
Ama biz seninle iki farklı hayatta tekrardan tanışacağız, ben senin bildiğin kişi değilim. Sana sevgi nedir bunu öğreteceğim. Ama o gün gelene kadar seni üzecekler, çok üzecekler işte o zaman aklına geleceğim. Kırarlarsa seni hemen beni ara ,çünkü kırılmak nedir en iyi ben bilirim. Mesela ben bugüne kadar ne varsa kendime anlattım. Sevdim , kendime anlattım. Derdim oldu, kendimle konuştum. Yardıma ihtiyacım oldu, baktım ki etrafımda kimsem yok . Ben varya ben bir ağaç olsaydım eğer , tek bir dalım olmazdı. Gökyüzü olsaydım, yıldız bulunmazdı. Mahalle oldum kimi zaman, ama bir evim yoktu. Kendimden başka hiçbirşeyim yoktu . Ama merak etme sen ne zaman en ufak bir kırgınlık yaşarsan ben senin yanında olurum . Sen istemesen de ben senin için ölürüm. Ben sensizken de öldüğüm için alışkınım. Bir dakika sen beni düşünmezsin ki zaten boşver o yüzden . Sen iyi ol bana yeter . Dikenlerinle de varım sana . Ama birgün gerçekten ölecek bu lavinia . İntihar mektubumda da şunu yazacağım. "Çiçeklere aşağıdan bakmaya gidiyorum. " Ama intihar mektubumu okuduktan sonra kimse kendini suçlamasın veya kimse mezarıma gelip keşke hayatta olsan diye sahte gözyaşları dökmesin. Yaşarken tanıdım sizi , öldükten sonra ne olduğunuzun pek bir önemi yok . Ama ben bişeyi o kadar iyi biliyorum ki . Sen, ölsem bile bir kez düşünmezsin beni .Arkadaşlar bugün covid-19 testi yapmaya gittim yani çok hastayım bu yüzden bu bölüm biraz kısa oldu elimden geldiğince yeni bölümler atmaya çalışacağım, sizleri seviyorum lütfen sağlığınıza dikkat edin , öpüldünüz💘🍓