Niall pov.
" ongeveer 3 uur voor dat hij naar de starbucks gaat"
Ik zin met de jongens nog een paar oude liedjes voor het concert van vanavond."nu i should have kissed you" roept paul. Ik moet meteen aan nina denken. Liam begint te zingen. Ik zing als harry is geweest ook mee. Ik denk bij elk woord aan nina wat zou zij voor me voelen? Wat zou ze doen als ik haar zoen? Ik denk echt aleen maar aan haar damm. Liam kijkt me boos aan. Zekker omdat ik niet op let. Ik zing snel mee maar ik weet 100% zekker dat ik bijna elke woord dat ik vandaag zing over haar gaat...
**
Ik zit bij de jongen en paul is aan het praten maar ik luister niet. Ik kan alleen maar aan nina denken. De tekst van i should have kiss you gaat door mijn hoofd. Dan staat paul op 'over 3 uur begint het concert dus over 1 uur naar de make up' zegt hij streng. Ik mompel iets wat op oke lijkt. Liam loopt naar me toe. ' hoe heet ze' zegt hij met een grijns.' huh wat bedoel je?' vraag ik verbaast. ' hoe het meisje heet waar je de hele tijd aan denk' zegt hij. Ik word rood. ' nina' fluister ik. ' hoe heb je haar ontmoet?' vraagt hij.' eerst in nando's en toen in de winkel 'mompel ik. zo gaat het nog ff door.
**
we hebben nu nog 2 en een half uur of zo. Dus ik ga nog ff naar de starbucks. ik loop door de straat met een pet op. ik zie Nina door het raam van de strabucks met een jongen praten. Ik loop snel naar binnen en loop op Nina af. Ik zie dat haar ogen groot worden. ik wou die jongen vertellen dat Nina van mij is. Maar dat kan niet want dat is niet waar. "Nina" begin ik zacht. "Ja Niall" fluisterde de meer. "Ik.. sorry ik had niet zo stom moete zijn om je niet gwn te vertellen dat ik in boyband zit.." ik kijk naar de grond. "Je hoeft geen sorry te zeggen... ik kan het ook gewoon accepteren maar dat deed ik niet... maar nu wel" mompelt ze.
nina pov.
ik kijk naar de grond. "het boeit niet" mompelt niall. Ik glimlach. ik geef hem een kusje op zijn wang."ik moet gaan"mompel ik."jammer" mompelt hij. ik doe mijn jas dicht. hij loop met me mee. als we voor mijn huis staan. zie ik dat niall een beetje zenuwachtig is."waarom ben je zo zenuwachtig" vraag ik. "uhh dat ben ik niet" zegt hij snel. ik grinnik."nou doei" mompel ik."Wil je ff binnen komen" vraag ik. hij kijkt op zijn telefoon en knikt. "als het mag". ik trek hem naar binnen.
**
"ik moet gaan" zegt hij met een prullipje. Ik glimlach. we lopen samen naar de deur voor dat hij de deur open maakt draait hij zich nog ff om. hij bijt zachtjes op zijn lip. Hij druk zachtjes zijn lippen voor 3 seconde op die van mij en loopt dan loopt hij snel de deur uit ..... Wow....
JE LEEST
Boyfriend | Niall Horan
Fanfiction/herschreven\ Nina jackson is 19 komt uit ierland heeft blauwe ogen en donker blond haar. Ze verhuisd met haar 3 broers twan troy en mike naar londen. Daar ontmoet ze een leuke jongen, maar wat vind hij van haar....