part 14

417 11 0
                                    

Nina pov.

Ik voel een warme hand op mijn wang. "Beautiful wake up" fluistert Niall zachtjes in mijn oor. Ik kreun en grijp Niall zijn shirt en trek hem tegen me aan. Ik hoor Niall zachtjes grinniken. Ik druk mijn neus in zijn shirt. "Beauty je moet echt opstaan" mompelt hij. Hij drukt zijn lippen zachtjes op die van mij. Ik glimlach en open mijn ogen. Hij glimlacht en drukt nog kort even zijn lippen op die van mij. "Waarom maak je me wakker" kreun ik als ik zie dat het 8.00 uur 's morgens is. Ik ga weer ligen."omdat ik ontbijt heb gemaakt" zegt hij lief. "Om 8 uur 's morgens" lach ik. Hij trekt een prullipje. "Nou ik word ook weer gewardeert" zegt hij met een verdrietig stemetje. "Sorry" zeg ik snel en spring op en druk mijn lippen zachtjes op die van hem. "Hmm nu is het bijna goed" grijnst hij. Hij druk zijn lippen weer op die van mij en duwt hij me op mijn bed. Hij hangt nu boven me met een hand op mijn heup en de andere ligt naast mijn hoofd zodat hij niet met zijn hele gewicht ligt. Zijn tong vind zijn weg in mijn mond. Het word langzaam een lustige zoen. Zijn handen glijden over heel mijn lichaam. Zijn lippen gaan langzaam naar mijn nek. Hij zuigt zich zachtjes vast. Ik bijt zachtjes op mijn lip. Hij zet zijn tanden in mijn huid. Ik kreun zachtjes als hij harder bijt. Hij zuigt nog even en dan laat hij mij huid los. Hij bijt op zijn lip en kijkt met een grijns naar mijn nek. Ik ren meteen naar de badkamer. Er zit een rood vlekje in mijn nek net onder mijn oor. "Niall james horan" roep ik hard. "Yeeaah babe" zegt hij met een grijns. "Wat is dit" gil ik hysterisch terwijl ik naar de zuigzoen in mijn nek wijs. "Een zuigzoen" zegt hij met weer dezelfde grijns. Hij drukt me zachtjes tegen de muur. "Als je wil kan ik er nog wel een paar ergens zetten" fluisterd hij sexy in mij oor. Nu weet ik het zekker Niall is zekker niet de ontschuldigste van one direction....

Boyfriend | Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu