part 26

308 8 0
                                    

Drake pov.
Ze kwamen samen lief hand in hand daar buiten. Nou lief ik moet er eerder van kotsen. Nina is van mij, en dat zal zo blijven altijd. Ik loop voorzichtig achter hun aan. Ik denk dat er 20 meter of zo tussen ons zit. Opeens duwt Niall haar tegen een muur en begind haar nek te kussen. Ik grom zachtjes en wil hem nu zoo graag in elkaar slaan...
Ik probeer mezelf in bedwang te houden, ik wacht voorzichtig af. Na even lopen ze verder, Nina draait zich om, fack ze zou het toch niet merken. Na even komen ze aan bij een parkje, hij gaat weer lustig op haar tekeer. Ik grom en loop naar hun toe en sta Niall neer. Ik zie dat Nina schrikt en ik grijns. "Drake" fluistert ze, terwijl ze naar achter dijnst maar dat lukt niet omdat ze tegen een boom staat. Ik grijp mijn kans en druk haar tegen de boom aan. Ik leg een hand op haar heup en de andere langs haar hoofd zodat ze niet weg kan. "Heb je me gemist" fluister ik met mijn een heese stem in haar oor.....

Niall pov.
Ik open mij ogen en kijk rond. Ik kan me nog vaag iets gerinneren dat ik meg Nina ging wandelen.
NINA!? Ik kijk om me heen en probeer haar te vinden. Na even sta ik op en loop terug. Ik zucht en haal gefrustreerd een hand door mijn haar. Ik kijk en hoor een gil achter me. Ik ren snel naar het geluid, want dit was niet zoo fan gil. Maar een die om hulp vroeg. Ik rende zo snel als ik kon, naar het geluid. Ik zag Nina die werd mee getrokken door een jongen. Ik ren er snel naar toe. Hij staat met zijn gezicht de andere kant op, maar Nina kijkt duidelijk naar hulp. Dan vang ik Nina haar blik. Ik zie dat ze beteen begint te spartelen. Ik ren zo snel ik kan naar hun toe. Na even ben ik in de beurt, ze stoppen even. Ik grijp mijn kans en sta de jongen neer. Je ziet duidelijk dat hij pijn heeft. Ik sla hem nog een keer en hij valt op de grond. Volgens mij is hij bewusteloos. Ik grijp Nina haar hand vast en trek haar naar me toe. "Ga hier zo snel mogelijk weg" fluister ik in haar oor. Ze schud heftig haar hoofd. "Ik blijf bij jou, wat er ook gebeurt" fluistert ze. Ik bijt op mijn lip en kijk hopend naar haar dat ze weg gaat en vleilig is. Ik druk mijn lippen op die van haar. De jongen ligt nog steeds op de grond. "Ik bel de politie" fluistert ze. Ik knik en zie dat de jongen weer opstaat. Dan zie ik het het is Drake....

Heeey
Oke ik heb dit part ff snel in de auto geschreven op de weg trug van one direction...
Omg het was zoo geweldig, maar als je het hele verhaal wil horen dan moet je ff naar mijn boek my akwarf life gaan en daar zal je het wel vinden, ik denk dat het wel wat later is dan dit part dus....

Trouwens hier boven is drake ;)

Hope you like it xxxx

Boyfriend | Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu