Part 20

467 8 0
                                    

Nina pov.
Ik strijk mijn jurkje glad (zie hierboven nummer 1). Eleanor heeft mijn make up gedaan en Danielle mijn haar. Ik kijk in de spiegel en voel mijn maag zich ondraaien van de zenuwen. Eleanor trekt me mee naar buiten. Ze duwt me de auto in. "Wij zijn straks al bij het hotel" grijnst ze. Ik zucht en knik.

**
We staan nu voor het hotel. Niall zou onder zal maar zeggen 'ophalen'. Ik wiebel op en neer op mijn voeten. Na 3 minuten komt Niall uit ze lift. "Heb je lang moeten wachten" vraagt hij bezorgt. Ik schud mijn hoofd en kijk naar hem. Hij heeft een pak aan wat hem echt veel te sexy staat. Zijn haar zit net als normaal. "Eleanor zei dat je mijn haar het leukst vind als ik het gwn als normaal heb" mompelde hij terwijl hij me vragend aan keek. Ik knik en voel mijn wangen rood worden. Hij pakt met een big smile mijn hand vast en trekt me mee naar de lift. Hij glimlacht en drukt zijn lippen zachtjes op mijn wang. Ik krijg een grote glimlach op mijn gezicht. Als we op onze verdieping zijn maakt Niall de deur voor me open. Ik grinnik en loop naar binnen. De jongens staan allemaal in een pak en Eleanor en Danielle hebben een jurkje aan. Ik voel mijn wangen branden en kijk naar Niall, die me onzekker aan kijkt. "dit is geweldig" kier ik terwijl ik hem in een knuffel trek. Hij glimlach verlegen. Louis leid me naar een stoel die midden in de kamer staat met een tafel die mooi gedekt is. Ik ga zitten en Niall komt tegenover me zitten.

**

we zitten nu denk ik al een half uur aan het lachen en kletsen. We hebben eten gahad dat ze zelf hadden gemaakt. Nu zijn de jongens uiteten en zijn we alleen. Het is nu een beetje akward stil en ik zucht. Niall staat op en trekt me naar de bank. "Niall" fluister ik. Hij kijkt me vragend aan. Ik kruip naar hem toe en druk mijn hoofd in zijn blouse zodat hij mijn gezicht niet kan zien. "Ik vind het echt zooo lief dat je dit allemaal voor me regeld"glimlach ik tegen zijn blouse. "maar waarom doe je dat je kan iedereen op de hele wereld krijgen, maar waarom kies je da een gewoon meisje zoals ik"fluister ik met angst in mijn stem te horen. Ik ben echt heel erg bang dat hij me nu haat. Ik voel hoe hij zijn hand op mijn wang legt en ervoor zorgt dat ik niet meer mijn gezicht in zijn borst druk. Hij tilt met dezelfde hand mijn kin op en druk zijn lippen lichtjes op die van mij. "Nina ik wil dat je dit onthoud, en altijd als we zo weer denk dat je dan denkt aan wat ik nu ga zeggen"Hij kijkt me doordringend aan. Ik knik zachtjes en kijk hem vragend aan. "nina, jij bent heel beter dan al die andere meisjes in de wereld" hij pauzeerd even om me het te laten verwerken. "Je weet dat ik al lang geen vriendin heb gehad"hij pauzeerd weer en ik zie dat er kleine pretlichtjes in zijn ogen komen maar dat hij ook zenuwachtig word. "Dat komt omdat ik de ware zoch en nu heb ik haar gevonden"glimlaht hij. Hij drukt zijn lippen zachtjes op die van mij. "daarom wil ik je vragen"hij grijnst en gaat op een knie zitten en pakt mijn hand, maar tegelijkertijd kijk hij me ook zenuwachtig aan. "would you be mine" Glimlach hij zenuwachtig. Ik knik uitbundig en druk mijn lippen een beetje te enthousiast, want hij vast achterover waardoor ik nu op hem lig. Ik voel hem grijnzen tegen mijn lippen aan. Ik steun met mijn handen langs zijn hoofd en glimlach tegen zijn lippen. Niall legt mijn haar naar een kant zodat mijn haar niet in de weg zit, daarna legt hij zijn handen op mijn heupen. Zijn vinger draaien rondjes op mijn heupen. Ik bijt zachtjes op zijn onderlip, Bijna meteen opend hij zijn mond. Damm hij kan echt goed zoenen. Na even hoor ik iemand kuchen. Ik ga op Niall zijn buik zitten zodat hij op de grond moet blijven liggen. De jongens en Eleanor en Danielle kijk ons met een grijns aan. Ze kijken ons vragend aan en wij kniken allebei zachtjes. Liam kijkt Niall nog vragend aan en zo te zien schiet hem nog iets binnen, Hij duwt me ligtjes van zich af. Hij zoekt iets in zijn zak en haalt er een klein doosje uit. Hij kijkt me lief aan en pakt mijn rechter hand. Hij maakt het doosje open en haalt er een supper mooie ring uit (zie bij de kleding hierboven nummer 1). Ik kijk hem met open mond aan en kijk hoe hij de ring om mijn ringvinger doet. Ik voel mijn wangen lichtjes rood worden. Hij grinjnst en drukt zijn lippen kort op die van mij. "EINDELIJK"gilen Daniële en Eleanor tegelijkertijd. Ik grinnnik en kijk naar met een big smile naar Niall. Ik bijt lichtjes op mijn lip en kijk Niall met een lichte grijns aan. Ik druk mijn lippen weer op die van hem. "guys, als jullie iets willen doen daar in jullie kamer"hoor ik Louis mompelen. "maar niet op de grond" ik en Niall schieten in de lach. Niall grijnst en tilt me op met een arm onder mijn knieholtes en de andere onder mijn rug. Hij legt me in onze kamer op het bed. Hij hangt nu boven me en hij bijt zachtjes op mijn lip. Ik open mijn mond en leg mijn handen in zijn nek.

Boyfriend | Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu