part 12

496 12 4
                                    

Niall pov.

Tranen rollen over mijn wangen. "Dit is allemaal mijn schuld" fluister ik. " nee dat klopt niet Niall" hoor ik troy zeggen. " wel alles is mijn schud" roep ik. Ik sta gefrustreerd op en wil weg lopen als de zuster me tegen houd. " meneer horan zou u nog even kunnen wachten" vraagt ze beleefd. " jaa" mompel ik en ga weer op de stoel naast Nina's bed zitten. " het is niet heel ernstig, ze heeft alleen een hersenschuding en een paar scharmetjes, maar als ze donderdag nog niet wakker is denk ik dat ze dood gaat" dat laatste zegt ze wat zachter. Tranen vullen mijn ogen. Ik haal een hand door mijn haar. Niall het is maandag ze heeft nog zekker 3 dagen. Ik pak Nina haar hand en kijk naar haar witten gezicht. Ik druk mijn lippen zachtjes op die van haar en sta dan op. " ik kom zo trug" fluister ik meer tegen Nina dan tegen twan, mike en troy.

**

Het is vandaag woesdag en Nina is nog steeds niet uit haar coma. Ik ben sinds zondag ( de dag van het ongeluk) in het ziekenhuis. De jongen zijn een keer komen kijken. Maar dat snap ik. Haar broers zijn elke dag zekker 2 uur geweest. Ik pak haar had en zet mijn lippen op die van haar. Ik weet dat het niet werkt maar het voelt gwn fijn. Over 7 uur is ze dood als ze niet wakker word. Ik voel de tranen weer over mijn wangen lopen. " nina plzzz word wakker, ik wil je niet kwijt, je bent het beste wat me is overkomen, Nothing can come between you and i" fluister ik. ik zie een lichte grijns op haar gezicht komen. " nina" roep ik. Ze opent langzaam haar ogen. Ik druk mijn lippen op die van haar. Ik haal de zuster. Terwijl zij Nina aan het onderzoeken is bel ik troy.

Nina pov.
Ik heb echt geen idee waarom ik in het ziekenhuis lig. " niall" fluister ik. " ja" vraagt hij bezorgt. " waarom lig ik in het ziekenhuis" vraag ik zacht. " je hebt een ongeluk gehad" hij pauzeerde even " door mij...." voegde hij er langzaam aan toe. " ik weet zekker van niet " mompel ik. Hij kijkt even naar mijn maar dan weer naar het raam. " wil je bij me komen zitten" vroeg ik zachtjes. Hij knikt en komt op de stoel naast me zitten. Troy twan en mike stormen naar binnen. "NINA!!" gilen ze in koor. Ik grinnik. Ze geven me een knuffel en gaan allemaal ergens anders zitten.

**
Als ze jongens weg zijn is er een akward stilt tussen mijn en Niall. " meende je echt wat je zei voordat ik wakker werd"hij kijkt me voorzichtig met tranen in zijn ogen aan......

Sorry dat het zo kort is ;(
Maar ik heb gwn geen inspiratie o.oik wil zowiezo iedereen die dit boek leest bedanken :)) Maar ook ff @ilaydanur568089 en @JolleHoogmans Eeennn @missdonuthoran ;) oke sorry als ik jou niet noem maar zei hebben me gwn heel erg gesteunt of zo o.o

Boyfriend | Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu