part 4

654 19 3
                                    

Nina pov

Mike kijkt me boos aan. "Wie was dat?" Vraagt hij streng. "Niall" fluiter ik. "wat deed je met hem? hoe ken je hem?" vraagt hij boos. Troy komt met een grijns binnen. "dat was die gast van de nando's" zegt troy met een grijns. Ik word rood. "die jongen waar ze naar zat te staren" voet troy er nog aan toe. Ik word nog roder. Troy pakt mijn arm. "mike doe gwn rustig, ze is 19 ze kijkt wel uit hoor" zegt troy. "oke" mompel mike."waar is twan?" vraag ik."aan het flirten met de beuren" lacht troy. "wie zijn dat dan?".
"3 meiden rond de 20 of zo" mompeld troy. "Zit er dan geen meisje voor jou bij?" vraagt ik. "Nee" mompelt hij."oke" mompel ik teleurgesteld.

*

Ik zit nu tegenover troy. Mike is twan gaan halen. "vind je niall leuk?" vraagt troy zachtjes."weet ik niet" mompel ik."ow" mompeld hij."heeey mensen" roept twan hard."hebben we leuke beuren?" vraag ik met een wenkbrauw wiebel. "jaa heel leuk" zegt twan met een grijns.

**

Zal ik appje naar niall stuuren?

Ik doe het gwn.

Nina:
Heyy niall
Heb je mischien zin om iets te gaan doen?
Xx nina

Ik lees het appje een paar keer door. Dan druk ik snel op verzenden."Ik heb honger" mompel ik. Ik ga naar de keuken. Pak wat oreo's en ik denk meteen aan niall. Ik loop trug naar de bank. Ik kijk op mijn iphone. Hij heeft iets trug gesteurd.

Niall:
Heey nina
Yeahh sure bij jou?
Xxx nialler

Ik steur snel iets trug.

Nina:
Is goed ;)
Hoelaat?
En wat gaan we Doen o.o
Xx

Ik kijk er ff naar maar verzend het dan. Mijn iphone trild.

Niall:
Uuh ik kan nu komen ;)
En idk o.o
Xx

Nina:
Kee dan kom je nu :D
En dan zien we wel wat we gaan doen.
Xx

Ik verstuur het snel en ren naar boven. Ik doe gwn iets leuks aan (zie boven aan).

**

Ik zit met niall op de bank tv te kijken. Niall gaat wat dichterbij zitte."teug gaan zitten niall" zegt mike streng. Ik schiet in de lach. Niall blijft toch dicht bij mij zitten. Ik sta op en loop naar mike, twan en troy. "kunnen jullie niet gwn ff ergens anders heen!" vraag ik. "Ik ga naar de beuren" zegt twan met een grijns."wij gaan wel mee" mompelt troy terwijl hij mike de deur uit trekt.

Ik loop trug naar niall. Die met een grijns op de bank zit. Ik ga naast hem zitte."dat ging best makelijk" mompelt niall."jaa soms zijn ze wel lief, twan gaat overal heen als er maar meisjes zijn en troy die helpt me om mike weg te krijgen dus..." ik kijk naar niall die erg dichtbij zit. Hij kijkt even naar mijn lippen maar dan snel weer naar mijn ogen. Ik verdrink bijna in zijn mooie ogen. Zijn gezicht komt steeds dichterbij....

Plzz kiss me.

Nou dit stukje is echt suppaa saai. Sorry had geen inspiratie :(

Boyfriend | Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu