part 16

438 11 0
                                    

Nina pov.
Ik kijk naar mijn tekening (nummer 1 aan de zeikant). Ik negeer Zayn en begin aan mijn eten. Na even stop Zayn gelukig met staren.

**
Na heel lang zeuren heeft Eleanor me toch weten te overtuigen dat ik bij hun blijf slapen. We hadden nog snel wat spullen bij mij thuis gehaalt. Nu zit ik op de bank Niall zit helemaal aan de andere kant. Ik zucht en kijk verder naar de Hobbit. Ik ga wat chips paken. Ik hoor iemand iets zeggen. Even later komt Niall binnen. Ik kijk even naar hem maar dan pak ik de bakjes. Ik ga op mijn tenen staan maar ik kom niet bij het bovenste kastje. Ik hoor Niall zachtjes lachen. "Its not funny" mompel ik. Daardoor begint hij nog harder te lachen. Ik kijk hem boos aan. Als hij uitgelachen is duwt hij me een beetje aan de kant en pakt de chips uit het kastje. Hij geeft de chips aan mij en gaat een stukje naar achter. Ik doe de chips in een paar grote baken. "Weet je dat het presies zo ging met die oreo's in de winkel" mompelt hij zacht. "Omg het ging echt presies zo" mompel ik zachtjes. Hij knikt en loopt dan de woonkamer weer in. Ik slik en pak de baken en duw Niall een in zijn handen. Bij Louis en Liam doe ik het zelfde. Perrie was al weg omdat ze over 2 dagen op tour gaat en morgen vroeg moest ze nog een paar interviews doen dus. Nu deel ik een bak met Zayn, Louis met Eleanor, Liam met Daniële en Niall met Harry. Ik kijk even naar Zayn maar kijk dan maar gwn verder.

**
Als de film afgelopen is  mompel ik iets van "ik ga slapen". Ik heb eigelijk geen idee waar ik moet slapen. Gelukkig is Eleanor me snel achterna gekomen. "Wil je bij Niall slapen" vraagt ze met een beetje hoop in haar stem. Ik schud zachtjes mijn hoofd. "Dan mag je daar slapen" ze wijst naar de deur helemaal achteraan de gang. Ik knik en geef haar nog snel een knuffel en loop dan naar mijn kamer. Ik kleed me om en ga in het bed lichen.

**
Ik lig nu al 3 uur wakker na te denken. Ik loop naar beneden en loop naar het raam. Ik ga in het raamkozijn zitten en begin te tekenen.
Na ongeveer een half uur. Ben ik klaar. Ik kijk er naar en bijt op mijn lip. (Zie tekenig 2) ik voel een warme adem in mijn nek. Ik draai me om en mijn lippen zitten bijna op die van Zayn. Zayn en ik schrikken allebei. "sorry ik kon niet slapen en zag jou zitten dus..."mompelt hij zachtjes. Ik knik. ik sta op, maar Zayn houd me tegen. "waar ga je heen"vraagt hij terwijl hij me diep in mijn ogen kjkt. "ZAYN" hoor ikNiall hard roepen. Ik kijk geschroken om. "wat deed je bij Nina ik zag het wel, Jij heb perrie Zayn"roept hij hard. "neee ik vroeg haar alleen wat ik wilde haar niet zoenen"zegt zayn snel. "deze keer geloof ik je , maar jij blijf van Nina af"sist hij is zijn gezicht. Ik word als ik eerlijk ben een beetje bang. Ik loop snel naar boven en duik mijn bed in. Ik hoor dat iemand de deur open maakt. Ik durf niet te kijken. "nina" fluisterd Niall. Ik kijk hem bang aan. "Nina het was niet de bedoeling om je bang te maken" fluisterd hij. Hij haalt diep adem en gaat verder. "Ik.... Het spijt me.... Ik besefte me."ik  onderbreek hem door mijn lippen op die van hem te drukken. Hij schrok maar herstelde zich snel. Ik haalde mijn lippen van die van hem. "Je hoeft geen sorry te zeggen" glimlach ik. Hij wou iets zeggen maar ik gebaarde dat hij zijn mond moest houden. Ik trok hem naar me toe. "Ik snap dat je niet wist wat je moest doen" ik pauzeerde even zodat hij het konverwerken. "Je moet je ook niet gedwongen voelen dat ik nu iets officeel wil" ik pauzeerde weer. "Want mij maakt het niet uit" ik glimlach. Hij knikt en verwerkt het even. Hij trekt me op en trekt me naar zijn kamer. Ik had zijn kamer nog niet gezien alleen een keer toen we aan het skypen waren. Ik bekijk zijn kamer. Niall duwt me op het bed. Ik giegel en trek Niall ook op het bed. Hij legt zijn hand op mijn wang en drukt een kusje op mijn neus. "zullen we gaan slapen?"vraagt Niall zachtjes terwijl hij over mijn kaak streelt. ik knik en en ga tegen hem aan liggen.

Niall pov.
Ik word langzaam waker. Nina ligt tegen me aan. Ik glimlach en druk een kusje op haar neus. Ik kijk hoe laat het is 11.00. Ik maak Nina maar gwn waker. "Beautiful wake up" fluister ik terwijl ik over haar wang streel. Ik voel 2 zachten lippen op die van mij. ik schrik maar zoen haar zachtjes trug. Nina haalt haar lippen van die van mij. "weet je dat gisteravond de saaiste avond ever was"grijnst ze. "why" ik trek mijn wankwrauw op. "Omdat jij niet bij me was"bloost ze. Ik glimlach en druk mijn lippen zachtjes op die van haar en duw haar voorzichtig achterover. Ik leg mijn hand op haar wang. Ik haal mijn lippen van die van haar. "zullen we gaan ontbijten?" vraag ik zachtjes. Nina knikt lief. Ik trek haar naar onder.

**

ik lig op de bank met Nina. Ik kietel haar. "WHHAAAHAHA NIAAHALL STHAHOP" gilt nou meer lacht ze. Ik schud eigewijs mijn hoofd. "ÏKK DOHAHAEE ALLAHAES" lacht ze. "kusje"grijns ik terwijl ik mijn lippen tuit. Ze druk haar lippen op die van mij.  Ik glimlach en leg mijn hand op haar wang. Ze glimlacht tegen mijn lippen aan. Shes gonna be mine

Boyfriend | Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu