Nina pov.
Ik voel mijn maag zich omdraaien. "Ik ga ff naar de wc" fluister ik bijna onhoorbaar. Ik liep snel naar de wc. Ik leunde tegen de muur en zuchte. Waarom moet ik weer zo denken. Ik zou het zoo geweldig vinden als ik met Niall een kindje zou krijgen. ik zucht en kijk naar de deur. "Nina is er iets" hoor ik Niall zachtjes vragen. "er is niks" fluister ik. Je hoort gewoon aan mijn stem dat het niet waar is maar oke. "Nina ik hoor het aan je stem"hoor ik hem een beetje gefrustreerd zeggen. Ik zuch en maak de deur open. Niall kijkt me bezorgt aan en drukt me lichtjes tegen de muur. "Nina ik kan er niet tegen als je tegen me liegt" fluisterd hij terwijl hij zijn lippen even op die van mij drukt. "Niall, er is niks" fluister ik. Hij zucht gefrustreerd en kijkt me niet aan. Ik kijk naar hem en zucht. "Niall, ik wil het je vertrellen" mompel ik. Hij kijkt me hoopvol aan. "Ik wil je dag niet verpesten, maar het is niet erg" fluister ik. Hij zucht en knikt "is goed" glimlacht hij terwijl hij zijn lippen op mijn voorhoofd drukt. We lopen hand in hand weer de woonkamer in. Als we op de bank zitten trekt Niall me tegen zich aan. Denise legt Teo in mijn armen en glimlacht lief naar me. Ik glimlach en kijk even naar Niall die een blik in zijn ogen heeft die ik niet kan plaatsen. Ik glimlach en druk mijn lippen even op die van hem. Ik kijk naar Theo en voel mijn telefoon trillen. Ik kijk naar Niall die het ook merkt. Hij pakt Theo over en knikt dat ik op mag nemen. Ik loop naar de gang en neem op.
"Heey Nina ik heb goed nieuws voor je" hoor ik mijn tante zeggen. "Heey ga je gang vertel het maar" glimlach ik. "Het kindje is geboren" kiert ze. "omg echt, is het een jongen" gil ik. "JAA"gilt ze. "omg ik kom zo snel ik kan" kier ik. "Nina ik wil niet dat je je tour met Niall afzegt" mompelt ze. Ik zucht "maar ik wil komen" mompel ik. Ik hoor wat gestommel en Niall maakt de deur open. "Uuhh ik moet gaan" mompel ik terwijl ik Niall aan kijk en ophang. "Wat is er" vraagt hij bezorgt. "Weet je nog die tante die zwanger was he" glimlach ik. Hij knikt en kijkt me afwachtend aan. "Het kindje is geboren" kier ik. "En wat is het geworden" grijnst hij. "Jongentje" glimlach ik. Hij grijnst en drukt zijn lippen zachtjes op die van mij.
**
Ik hoor een harde klap. ik open snel mijn ogen. Mijn ogen vliegen open. Niall ligt op de grond en er staat iemand voor de deur. Ik sta op en loop naar de persoon. Als ik denk ik een meter voor de persoon sta zie ik dat het een meisje is. Mijn maag draait zich om. De knoopjes van haar blouse staan open en haar lipstick zit niet meer goed. Niall die ondertussen is opgestaan kijkt me lipbijtend aan. Zijn haar zit door de war en hij heeft geen T-shirt meer aan. Je ruikt ook sterk de geur van alcohol. "klootzak" sis ik. Hij wilt zijn mond open doen maar ik hou hem tegen. Ik trek mijn koffer onder het bed vandaan en duw al mijn kleren in mijn koffer. Ik pak nog snel mijn spullen. "doei Niall veel plezier nog" sis ik terwijl ik de ring af doe en in zijn handen duw. Ik loop zo snel ik kan naar de deur maar ik word tegengehouden door iemand. Ik draai en om en zie Liam staan. "Nina wat is er" vraagt hij bezorgt. Ik probeer mijn tranen binnen te houden, maar het lukt niet. Er lopen u geluidloos tranen over mijn wangen. "Vraag dat maar aan Niall" fluister ik terwijl ik de deur open maak en naar buiten loop.
JE LEEST
Boyfriend | Niall Horan
Fanfiction/herschreven\ Nina jackson is 19 komt uit ierland heeft blauwe ogen en donker blond haar. Ze verhuisd met haar 3 broers twan troy en mike naar londen. Daar ontmoet ze een leuke jongen, maar wat vind hij van haar....